Podpora
Výsledky vyhledávání ""
-
Kdo je Ajťák na příjmu a s čím mi poradí?
Ajťák na příjmu je víc než běžná technická podpora. Na telefonní lince 800 666 777 (denně od 8 do 20 hod.) vám rádi pomůžeme s menšími i většími IT problémy, jako je třeba nastavení Wi-Fi routeru, instalace programů, nastavení mobilního telefonu nebo televize. Pro rychlejší přepojení na ajťáka stiskněte číslo 4, pokud voláte mezi 18 a 20 hodinou, stiskněte 2.
Nejčastěji se nás ptáte na:
- Zapojení a nastavení WiFi routeru
- Zapomenuté heslo k online účtu
- Nastavení a spárování Nordic TV- Dokoupení tématických balíčků k Nordic TV
Rádi vám poradíme také s dalšími otázkami, které se týkají technologií, např.:
- Spuštění a nastavení nového počítače nebo tiskárny
- Potíže s počítačem (zpomalení, chybové hlášky, nefunkční programy)- Instalace aplikací a programů
- Nastavení nového mobilního telefonu, tabletu, televize
- Spárování/propojení různých zařízení
- Propojení mobilních zařízení přes Bluetooth- Záchrana nechtěně smazaných dat
- Zálohování dat
- Odvirování počítačeŘešení se ale pokusíme najít vždy, když se na nás obrátíte při potížích s technologiemi a elektronikou.
Více se dozvíte na této stránce.
-
Vše o nové podobě vyúčtování
Průvodce novým vyúčtováním najdete tady.
Novinky, které na původním vyúčtování chyběly:
- Trvalý VS: Na vyúčtování najdete Trvalý variabilní symbol (Trvalý VS), který slouží pro nastavení platby trvalým příkazem. Pokud tedy používáte tuto platební metodu, nastavte si prosím u příkazu číslo trvalého variabilního symbolu.
- Platba na terminálech Sazka: Na vyúčtování najdete QR kód, kterým můžete platbu uhradit ve své bankovní aplikaci nebo na terminálech Sazka. Vyúčtování stačí přinést na místo, kde je terminál Sazka k dispozici, naskenovat QR kód a částku uhradit hotově nebo kartou.
-
Jakými způsoby mohu uhradit své vyúčtování? Platba inkasem, bankovní převod, QR kód
Vyúčtování můžete hradit několika způsoby.
Inkasní platba: Doporučujeme nastavení inkasní platby. Platbu za vyúčtování si pravidelně strhneme a vy tak nemusíte myslet na úhradu. Tento způsob platby si nejdříve nastavíte v samoobsluze (kliknete na jméno zákazníka vpravo nahoře a zascrollujete níže k sekci Nastavení vyúčtování) a následně inkasní platbu povolíte také ve svém bankovnictví.
Běžný bankovní příkaz: Vyúčtování můžete platit i bežným bankovním příkazem, vždy po vystavení vyúčtování.
QR kód: Můžete využít i digitálního pomocníka v podobě QR kódu, jehož načtením platbu provedete ve své bankovní aplikaci.
Trvalý příkaz: Ve svém bankovnictví si můžete nastavit také pravidelný trvalý příkaz. Jako variabilní symbol v takovém případě uveďte Trvalý variabilní symbol (Trvalý VS) nebo Zákaznické číslo. Oba údaje najdete na svém vyúčtování.
-
Potřebuji na svém vyúčtování zobrazit více informací nebo změnit údaje. Půjde to?
Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. V případě, že máte na svém vyúčtování např. více služeb na různých adresách a potřebujete je pojmenovat podle adres nebo uživatelů služeb, můžeme vám tuto informaci do vyúčtování doplnit.
-
Kde najdu přehled svých vyúčtování?
Přehled svých vyúčtování najdete v samoosluze. Mimo jiné se zde dozvíte, jestli máte všechna vyúčtování uhrazena a dokumenty si také můžete stáhnout ve formě PDF.
-
Potřebuji poslat opis vyúčtování, co mám dělat?
Vyúčtování si můžete stáhnout v samoobsluze nebo nám zavolejte na zákaznickou linku. Rádi vám opis vyúčtování zašleme.
-
Provedl jsem platbu se špatným nebo žádným VS, co mám dělat?
Zavolejte nám prosím na zákaznickou linku nebo napiště email na info@nordictelecom.cz. Platbu s pomocí našich finančních specialistů dohledáme a spárujeme. K tomu, abychom platbu identifikovali, budeme potřebovat co nejvíce detailů, např.: kdy došlo k odeslání platby, na jaké číslo účtu a v jaké výši. Aby k podobným nedopatřením nedocházelo, doporučujeme nastavit plabu inkasem.
-
Mohu si vyúčtování nechat zasílat v elektronické podobě?
Ano, určitě. Přihlaste se do samoobsluhy, kde můžete upravit nastavení zasílání vyúčtování nebo nám zavolejte na zákaznickou linku.
-
Mohu si vyúčtování nechat zasílat v papírové podobě?
Ano, určite je možné dostávat vyúčtování v papírové podobě. Způsob zasílání vyúčtování si můžete nastavit v samoobsluze nebo zavolejte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60. Současně vás ale musíme upozornit, že výúčtování zasílané poštou je zpoplatněno částkou dle platného ceníku.
-
Nepřišlo mi vyúčtování, co mám dělat?
Pokud máte jako doručovací metodu nastavený email, zkontrolujte prosím, jestli vyúčtování neskončilo ve SPAMu. Všechna svá vyúčtování najdete také v samoobsluze. Mimo jiné se zde dozvíte, jestli máte všechna vyúčtování uhrazena a dokumenty si také můžete stáhnout ve formě PDF.
-
Jak postupovat, když chci vyúčtování platit inkasem?
Je to jednoduché. Nastavení můžete provést sami v samoobsluze (v sekci profil) nebo zavolejte na naši zákaznickou linku. Následně je třeba nastavit povolení k inkasu (vč. limitů) i ve svém bankovnictví. Poté už se o úhradu nemusíte starat, probíhá automaticky.
-
Jak postupovat, když chci vyúčtování platit trvalým příkazem?
Přihlaste se prosím do samoobsluhy a v zákazickém profilu si nastavte změnu způsobu platby. Následně si v bance nastavíte trvalý příkaz k úhradě. Místo trvalého příkazu však doporučujeme založit inkasní způsob platby. Úhradu si nemusíte hlídat a ve své bance si můžete nastavit omezení na konkréní výši platby.
-
Jak mohu změnit způsob úhrady svého vyúčtování?
Změnu nastavení způsobu úhrady můžete provést v samoobsluze. Pro Vaše pohodlí doporučujeme platbu inkasem. Úhradu si nemusíte hlídat a ve své bance si můžete nastavit omezení na konkréní výši platby.
-
Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
V případě, že se zpozdíte o několik dní, nic zásadního se nestane. Pokud bychom však platbu neobdrželi, můžeme v krajním případě přistoupit k omezení fungování služby nebo dokonce k podání výpovědi. Jde nicméně o krajní řešení, ke kterému přistupujeme velmi neradi. Pro vaše pohodlí proto doporučujeme nastavit plabu inkasem. Úhradu si nemusíte hlídat a ve své bance si můžete nastavit omezení na konkréní výši platby.
-
Jaká je splatnost vyúčtování služeb?
Splatnost vyúčtování se může lišit podle toho, jaké služby využíváte. Konkréní datum splatnosti proto najdete přímo na každém vyúčtování. Nejjednodušší způsob, jak si svá vyúčtování zobrazit je naše zákaznická samoobsluha.
-
Kde najdu podrobný výpis hovorů?
Podrobný výpis hovorů najdete v samoobsluze v sekci Vyúčtování.
-
Jak mám podat reklamaci?
Zavolejte na naši zákaznickou linku nebo nám napište e-mail na info@nordictelecom.cz. Na řešení reklamace máme 30 dní od jejího přijetí a o jejím vyřízení vás samozřejmě budeme informovat.
Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte prosím své aktuální telefonní číslo i zákaznické číslo, které naleznete na vyúčtování a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:
Nordic Telecom Regional s.r.o.
Reklamační oddělení
Jihlavská 1558/21
140 00 Praha 4 - Michle
Chtěli bychom také upozornit, že reklamace vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ke dni splatnosti.
V případě reklamace zařízení použíjte prosím tento vzor.
-
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní. Požadavky se ale snažíme vyřešit co nejdříve. Délka vyřízení nejvíce závisí na tom, čeho se reklamace týká. Například na reklamaci vyúčtování vám zareagujeme během několika dní. U reklamace zařízení jsme závislí na servisu našeho partnera.
-
Kde najdu vzor reklamačního protokolu?
Vzor reklamačního protokolu si můžete stáhnou tady.
-
Jak probíhá instalace Zeleného internetu?
Průběh instalace záleží na technologii připojení. Pro lepší představu jsme pro vás připravili krátká videa, která postup instalace přibližují:
Jak probíhá instalace internetu Nordic (techonologie 5G-ready)
Jak probíhá instalace internetu Nordic (technologie WiFi)
Jak probíhá instalace tarifu Nordic Plus (technologie Optika)
Jak probíhá instalace internetu Nordic Plus (technologie DSL)
-
Mohu si u Nordicu pořídit symetrický tarif?
Ano, pokud to technologie umožňuje, můžete si tarif za 55 Kč vylepšit a data poté stahovat i odesílat stejnou rychlostí (tzv. symetrický tarif).
Tarifní řada Nordic Plus
U vybraných tarifů Nordic Plus si můžete službu vylepšit přímo v online objednávce. Po vložení služby do košíku stačí v první kroku objednávky kliknout na „Vylepšit službu“ a následně vybrat „Příplatek za symetrický tarif“. Pokud dostupný tarif neumožňuje nastavení symetrických parametrů, vylepšení není v objednávce dostupné.
Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince 800 80 70 60 nebo e-mailu info@nordictelecom.cz a my vám symetrický tarif rádi nastavíme.
Tarifní řada Nordic
Tarifní řada Nordic symetrické parametry nepodporuje.
-
Reklamuji nefunkční zařízení. Kam ho mohu poslat?
Nefunkční zařízení nebo SIM kartu zašlete společně s reklamačním protokolem (ke stažení tady) na adresu:
Nordic Telecom Regional s.r.o.
Jihlavská 1558/21
140 00 Praha 4 - Michle
Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.
-
Nesouhlasím s výsledkem reklamace, jak mohu postupovat?
V případě, že nesouhlasite s výsledkem vyřízení reklamace, je možné se obrátit na našeho zákaznického ombudsmana, který situaci podrobně prověří. O výsledku vás budeme informovat do 30 dnů. Většinou však rychleji.
Našeho ombudsmana můžete kontaktovat e-mailem: ombudsman@nordictelecom.cz
nebo písemně:
Michaela Hájková
Ombudsman Nordic Telecom
Jihlavská 1558/21
140 00 Praha – Michle
-
Nefunguje mi internetové připojení. Co mám dělat?
Než nám zavoláte, vyzkoušejte pár osvědčených tipů, které mohou pomoci.
- Začněte tím, že restartujete domáci Wi-Fi router a počítač, případně i přijímací anténu (pokud máte internet šířený vzduchem). Hodí se také zkontrolovat správné zapojení všech kabelů, které vedou do routeru.
- Pokud máte internet vedený do počítače přímo přes kabel, zkontrolujte, zda je zapojení v pořádku (nepřerušovaně svítící dioda je dobré znamení).
V případě, že nic z popsaného nezafunguje, zavolejte nám prosím na zákaznickou linku 800 80 70 60. Společně se na to podíváme.
-
Webové stránky se načítají pomalu. Čím to může být?
Pomalé načítání stránek může mít více důvodů. Zpomalení nemusí být nutně způsobeno technickými potíži. Načítání se zpomaluje, když máte například v prohlížeči spuštěno mnoho aktivních oken nebo stahujete objemný soubor. Třeba film. Na začátek proto zkuste zavřít všechna okna v prohlížeči a restartovat počítač i domácí Wi-Fi router.
Rychlost samozřejmě ovlivňují také parametry tarifu, který jste si vybrali. Může se stát, že když se připojí celá rodina současně a máte nižší rychlost tarifu, nebude jeho přenosová kapacita stačit.
V případě přetrvávajících potíží prosím zavolejte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.
-
Jak zjistím svoji IP adresu?
Standardní IP adresy v naší síti jsou dynamicky přidělované, nejsou tedy stálé a může docházet k jejím změnám. Na internetu existují různé stránky, které zobrazí vaši aktuální IP adresu. Do vyhledávače stačí napsat např. "Moje IP adresa".
Privátní IP adresa, kterou poskytujeme standardně, umožňuje větší bezpečí proti elektronickým útokům. Privátní IP adresy v naší síti mají tvar 192.168. nebo 10.0.
Veřejná IP adresa poskytuje menší bezpečí proti elektronickému útoku, některé služby však veřejnou IP adresu vyžadují, např. vzdálené připojení ke kamerám nebo přístup k počítači přes vzdálenou plochu. U našeho internetového připojení si můžete zvolit, jestli chcete veřejnou nebo privátní IP adresu. Veřejnou IP adresu zpoplatňujeme dle platného ceníku.
-
Nemůžu přijímat ani odesílat poštu, internet přitom funguje. Co mám dělat?
Je potřeba podívat se na nastavení e-mailového klienta. Nejdříve zkontrolujte nastavení SMTP serveru odchozí pošty a správnost uživatelského jména a hesla. Poté vypněte zabezpečení SSL a přihlašování s ověřením zabezpečeného hesla.
Je dobré vědět, že nastavení SMTP serveru odchozí pošty se liší podle poskytovatele vaší emailové adresy. Mezi najčastější poskytovatele patří Seznam, Google, nebo Centrum. Pro seznam zadejte smtp.seznam.cz, pro Gmail: smtp.gmail.com a pro Centrum: smtp.centrum.cz.
-
Nefunguje mi určitá webová stránka, ale ostatní ano. V čem je problém?
Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale v serveru, na kterém jsou konkrétní webové stránky umístěny. Server může být odpojen nebo právě prochází údržbou. Zkuste proto stránky navštívit později.
-
Na WiFi routeru bliká zeleně kontrolka DSL a kontrolka internetu nesvítí vůbec, co mám dělat?
Určitě nic nezkazíte tím, když zkusíte restartovat domácí WiFi router. Pokud to nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku
800 80 70 60, kde vám rádi pomůžeme.
-
Na WiFi routeru svítí červeně kontrolka internetu a nemohu se připojit, co mám dělat?
Pravděpodobně jde o chybně nastavené přihlašovací údaje. WiFi router je potřeba restartovat a údaje znovu nastavit podle manuálu. Pokud kontrolka nesvítí zeleně ani po novém nastavení přihlašovacích údajů nebo si nejste jistí, jak na to, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku.
-
Nefunguje mi SIM karta, co mám dělat?
Zkuste prosím SIM kartu výjmout a znovu umístit do telefonu. Pokud to nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku z jiného funkčního telefonu.
-
Kde si mohu objednat službu Nordic TV?
Nordic TV si můžete objednat jednoduše tady. Stačí si vybrat tarif, který vám bude vyhovovat. Služba je bez závazku a pro její fungování potřebujete jen internetové připojení v dostatečné rychlosti, doporučujeme nejméně 5 Mb/s.
-
Jak probíhá aktivace Nordic TV?
Vše začíná objednáním služby na našich stránkách. Průběh aktivace poté záleží na tom, jestli si službu objednáte bez, nebo se set-top boxem.
Pokud doma máte "chytrou" televizi (tzn., že set-top box nepotřebujete), zašleme vám na email hned po potvrzení objednávky přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. V něm si jednoduše spárujete svá zařízení (Smart TV, notebook, mobil) a je to!
V případě, že doma nemáte "chytrou" televizi a objednáte si službu se set-top boxem, zašleme vám nejdříve set-top box a po jeho převzetí i přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. Pokud si současně s Nordic TV objednáte také náš internet, set-top box vám pomůže nastavit náš technik při instalaci internetu.
Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem
-
Jak si změním tarif Nordic TV?
Tarif si můžete změnit kdykoli přes samoobsluhu. Změna se projeví během několika minut.
-
Musím ke službě vlastnit „chytrou“ televizi?
Nemusíte. Pokud máte starší televizi, budete si ale potřebovat koupit nebo pronajmout set-top box Arris. Následně jednoduše propojíte svoji televizi se set-tob boxem a můžete využívat všechny chytré funkce, které Nordic TV nabízí. Samotná instalace trvá přibližně 5 až 10 minut a zvládne ji i člověk bez zkušenosti se zapojením podobných zařízení.
Set-top box nepotřebujete v případě, že službu budete využívat ve svém mobilu, tabletu, počítači nebo vlastníte tzv. chytrou televizi.
Seznam podporovaných zařízení najete tady.
Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem
-
Jak si mohu dokoupit doplňkové balíčky u Nordic TV?
Doplňkové balíčky si můžete dokoupit kdykoliv přes samoobsluhu. Aktivace balíčku proběhne ihned a cena se vám přičte do následujícího vyúčtování. Balíček má měsíční platnost a automaticky se obnovuje.
-
Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?
Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.
-
Mohu si nahrát pořady?
Ano, můžete si nahrát až 300 hodin záznamu a pořady si tak pustit, kdykoli se to hodí vám.
-
Mohu sledovat vysílání zpětně?
Ano, jakýkoli pořad si můžete pustit až 7 dní zpětně.
-
Jak rychle mi zapojíte internet?
Následující pracovní den po objednání služby vám zavoláme a domluvíme se na vhodném termínu instalace. S termínem se vám vždy snažíme vyjít vstříc.
-
Jak službu převedu na jinou osobu?
Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.
-
Na kolika zařízeních mohu Nordic TV najednou sledovat?
V jedné chvíli můžete Nordic TV sledovat až na čtyřech zařízeních (TV, počítač, tablet nebo mobil). Na každém zařízení je samozřejmě možné sledovat jiný program.
-
Na jakých zařízeních mohu sledovat Nordic TV?
Nordic TV můžete sledovat na televizi, počítači, mobilu i tabletu. Níže najdete výčet podporovaných zařízení.
Obecně platí, že Nordic TV spustíte na všech současných zařízeních, ať už jde o chytré TV, počítače nebo mobilní telefony.
Chytré TV
Do smart TV si stačí stáhnout aplikaci Nordic TV (do starších typů televize aplikaci SledovaniTV).
Aplikace je dostupná pro následující televize:
Chytré televize Samsung
Aplikace Nordic TV je dostupná pro modely 2017 a vyšší. Starší aplikace Nordic TV nebo SledovaniTV je dostupná pro všechny Smart TV Orsay modely 2012 až 2014 a Tizen modely 2015. Návod k instalaci aplikace najdete tady.
Chytré televize LG
Aplikace NordicTV je dostupná pro televize WebOS 2017 a vyšší, starší aplikace NordicTV nebo SledovaniTV i na NetCast modely 2012 a 2013, WebOS 2014 až 2016. Návod k instalaci aplikace najdete tady.
Chytré televize s Android TV
Všechny televize značek TCL, Thomson, Sony, Phillips, a další s operačním systémem Android TV. (doplnit loga značek TV)
Televize od výrobce Vestel
Zařízení nižší a střední třídy prodávané pod značkami Panasonic, JVC, Toshiba, Finlux a další. (doplnit loga značek TV)
Chytré televize Panasonic
Všechny modely se systémem My Homescreen 2013 a vyšším. Návod k instalaci aplikace najdete tady.
Televize Hisense
Pro modely s operačním systémem Hisense VIDAA z let 2016 až 2021 a pro modely s operačním systémem Android TV.
Televizní boxy
Aplikaci Nordic TV podporuje celá řada televizních boxů, set-top-boxů, multimediálních center a jiných chytrých televizních krabiček.
Pokud máte Apple TV, set-top-box se systémem AndroidTV nebo FireTV, jednoduše si stáhněte aplikaci a během chvilky se dívejte.
Televizní boxy s AndroidTV
Například Google TV, Xiaomi Mi TV Box, Tesla, Evolveo a další zařízení s certifikací AndroidTV. Instalujte z Google Play.
AppleTV
Podporovány jsou všechny Apple TV od 4. generace s operačním systémem tvOS 10 a vyšším. Instalujte z App Store.
Konzole nVidia Shield
Podporovány jsou všechny herní konzole a digitální přehrávače nVidia Shield s operačním systémem AndroidTV. Instalujte z Google Play.
Amazon Fire TV
Aplikace SledovaniTV funguje na všech zařízeních Fire TV. Nainstalujete z Amazon Appstore
RokuTV
Aplikace SledovaniTV funguje na všech zařízeních se systémem RokuTV. Nainstalujete z Roku ChannelStore
Set-top-boxy NordicTV
Podporovány jsou všechny naše set-top-box zařízení.
Mobilní zařízení
Nordic TV si s sebou můžete vzít také na chalupu nebo na dovolenou. Do svého mobilu nebo tabletu si jednoduše stáhnete naší aplikaci a televizi sledujete tam, kde je internet.
Mobily a tablety s Androidem
Všechna mobilní zařízení Android od verze 4.1.
Aplikace Nordic TV z Google Play
iPhony a iPady s iOS
Všechna mobilní zařízení s iOS verzí 12.0 a vyšší.
Aplikace NordicTV z App Store
Mobily s Windows Phone
Všechna mobilní zařízení s Windows Phone 8 a novější.
Aplikace SledovaniTV z Microsoft Store
Mobily Huawei a Honor
Všechna mobilní zařízení Huawei a Honor s AppGallery.
Aplikace SledovaniTV z AppGalery
Další zařízení
Stačí se přihlásit na této stránce nebo zapojit své zařízení s Chromecastem do TV.
Podporované prohlížeče
Podporujeme drtivou většinu běžných prohlížečů – například Chrome, Firefox, Safari, Edge, Operu nebo Vivaldi – na operačních systémech Windows, MacOS i Linux.
Google Cast protokol
Všechna zařízení, která umožňují streamování videa pomocí technologie Chromecast.
Apple Watch
Speciální aplikace SledovaniTV také do hodinek Apple Watch.
-
Jak získám Nordic TV k internetu na 3 měsíce zdarma?
Ke každé objednávce internetového tarifu můžete získat Nordic TV HD na 3 měsíce zdarma a poté se slevou 50 Kč měsíčně.
Jak na to:
Návod níže platí pro online objednávku, Nordic TV k našemu internetu však můžete získat i přes telefonní linku. Stačí nám na webu zanechat telefonní kontakt nebo zavolat na 800 80 70 60.
1) Vložte do košíku internetový tarif a následně v kroku Výběr služby klikněte na Přidat další službu.
2) Z výběru dalších služeb zvolte Nordic TV, následně vyberte tarif Nordic TV HD a klikněte na tlačítko Vložit do košíku.
3) Vedle internetového tarifu uvidíte v košíku Nordic TV HD se 100% slevou na 3 měsíce. Následně už jen kliknete na tlačítko Pokračovat a dokončíte objednávku.
Tři dny před koncem bezplatného období vám zašleme e-mail, ve kterém můžete Nordic TV jedním klikem zrušit. Případně během prvních tří měsíců stačí kontaktovat naši zákaznickou linku 800 80 70 60 a o zrušení služby požádat.
-
Jaké programy mohu sledovat u jednotlivých tarifů Nordic TV?
Přehled programů najdete přímo u tarifů Nordic TV HD a Nordic TV HD Plus na této stránce (u tarifu stačí kliknout na "Zobrazit programy").
Více informací o jednotlivých programech (vč. stručného popisu) jsme pro vás připravili také v tomto pdf souboru.
-
Jak mohu Nordic TV aktivovat na dalším zařízení jako je počítač nebo telefon?
Jednoduše, přes naše webové stránky se přihlásíte do záložky Nordic TV (půjdete na stránku Televize a zvolíte tlačítko "Sledovat online" nebo klikněte přímo sem). Po přihlášení do svého účtu můžete měnit počet registrovaných zařízení nebo sledovat Nordic TV online. Přihlašovací údaje jste obdrželi e-mailem při zřízení služby.
-
Stěhuji se a řeším přesun nebo ukončení stávající služby, co mám dělat?
Pokud se stěhujete a potřebujete zajistit internet na nové adrese, případně ukončit stávající službu na současné adrese, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.
-
Jak zjistím, že je Zelený internet dostupný na mé adrese?
Dostupnost pevného Zeleného internetu na své adrese si můžete ověřit tady.
Mobilní internet od Nordic Telecom je dostupný na 99 % území, tedy prakticky kdekoliv v Česku.
-
Vyměnil jsem si WiFi router a nefunguje mi internet, co mám dělat?
Pravděpodobně bude problém v konfiguraci MAC adresy. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60, společně se na to podíváme.
-
Jakou internetovou technologii si u vás mohu pořídit?
Internetové připojení umíme realizovat pomocí optikého vlákna, 5G-ready technologie, WiFi, LAN a DSL (vždy podle dostupnosti v konkrétní lokalitě).
-
Na jaké síti fungují tarify Nordic Plus?
Internetové tarify Nordic Plus fungují na kabelové síti. Přenos dat probíhá prostřednictvím optického, nebo metalického kabelu, vždy podle dostupnosti technologie v konkrétní lokalitě.
-
Na jaké síti fungují tarify Nordic?
Tarify Nordic fungují na bezdrátové síti. Přenos dat probíhá prostřednictvím jednoho ze tří frekvenčních pásem, vždy podle dostupnosti technologie v konkrétní lokalitě. V praxi přivedeme signál vzduchem k malé anténě, kterou vám namontujeme např. na střechu nebo balkon. Od antény následně vedeme internet kabelem na požadované místo v domě/bytě.
- Bezdrátová síť na frekvenci 5 GHz (přenosové rychlosti od 10 do 50 Mb/s)
- Bezdrátová síť na frekvenci 3,7 GHz (licencované frekvenční pásmo vyhrazené našim zákazníkům, hlavní výhodou proto je, že nedochází k rušení ostatními bezdrátovými sítěmi, přenosové rychlosti od 30 do 100 Mb/s)
- Bezdrátová síť na frekvenci 60 GHz (přenosové rychlosti od 30 do 250 Mb/s)
-
Nordic TV mi nefunguje, co mám dělat?
Pokud služba nefunguje, zkontrolujte prosím své internetové připojení. Nejprve restartujte domácí Wi-Fi router a následně i set-top box (pokud jej využíváte). Jako poslední krok zkuste set-top box zapojit přes kabel (místo přes Wi-Fi). V případě, že ani jeden krok nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60, kde vám rádi pomůžeme.
-
Obraz v TV se mi seká, co mám dělat?
Pokud obraz v TV není plynulý, s nejvetší pravděpodobností to způsobuje omezaná kapacita internetového připojení, např. několik členů domácnosti současně brouzdá na internetu, stahujete větší soubory atd. Ke sledování Nordic TV doporučujeme internetové připojení s minimální rychlostí 5 Mb/s. V případě, že máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, je možné, že dochází k přetížení domácí sítě, a proto jej zkuste zapojit pomocí kabelu.
-
Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?
Doporučovaná rychlost internetového připojení pro Nordic TV je nejméně 5 Mb/s. Pokud však používáte Nordic TV současně s internetem, doporučujeme rychlost internetového připojení minimálně 10 Mb/s. V případě, že je vaše rychlost internetu dostatečná, restartujte domácí router a následně i set-top box (pokud jej používáte). V případě, že problémy přetrvávají, zavolejte prosím na naši zákanickou linku 800 80 70 60.
-
Jak velký vliv má sledování Nordic TV na rychlost internetového připojení?
Sledování Nordic TV využívá část kapacity internetového připojení. Při sledování na více zařízeních se toto vytížení sčítá. Může jít o vytížení 3-5 Mb/s z kapacity připojení na jedno zařízení.
-
Rozbil se mi dálkový ovladač od set-top boxu, jak si ho mohu vyměnit?
Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo nám napiště email na info@nordictelecom.cz. Na dobírku vám zašleme nový ovladač.
-
Pokud chci využívat službu Nordic TV, musím mít internet od Nordic Telecom?
Ano, služba je dostupná jen pro zákazníky s internetem od Nordic Telecom. Pokud máte náš internet, budete mít navíc Nordic TV o 50 Kč měsíčně levnější. Službu Nordic TV nicméně můžete sledovat na jakémkoli internetovém připojení. Jen si prosím ověřte, že je dostatečně rychlé. Doporučujeme nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by totiž mohlo mít dopad na kvalitu služby.
-
Zapomněl jsem heslo do účtu Nordic TV. Co mám dělat?
Zapomenuté heslo do Nordic TV účtu naleznete v samoobsluze, kde si jej po přihlášení můžete také změnit.
-
Jaká je nejnižší nutná rychlost internetu pro využití Nordic TV?
Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mb/s na jedno zařízení.
-
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro služby Nordic Optika, LAN, LAN+, WIFI, WIFI+, KOAX
Obchodní podmínky služeb Nordic 5G, Nordic Plus a Mobilní internet
Obchodní podmínky služby Nordic TV
Zvláštní obchodní podmínky pro službu Nordic 5G
Obchodní podmínky pro přenesení čísla
Obchodní podmínky změny poskytovatele služby přístupu k internetu
-
Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?
V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.
-
Zásady a poučení
-
Obchodní podmínky pro firemní zákazníky
-
Bude mi mobilní internet fungovat v tabletu?
Pokud máte tablet podporující 4G/LTE, stačí povolit datový roaming a APN (přístupový bod) nastavit na „internet“. Poté vypnout a zapnout zařízení. V případě, že nemáte tablet podporující 4G/LTE, služba bohužel fungovat nebude.
-
Když vyčerpám datový limit, bude mi fungovat mobilní internet?
Po vyčerpání aktuálního FUP limitu dojde k zablokování služby. Automaticky budete přesměrování na stránky muj.nordictelecom.cz/oneup, kde si můžete dokoupit datový balíček nebo navýšit aktuální tarif do konce zúčtovacího období. V novém zúčtovacím období se datový limit obnoví.
-
Bude mi mobilní internet fungovat v zahraničí?
Služba podporuje pouze národní roaming. V zahraničí tedy fungovat nebude.
-
Kde zjistím objem dat, který mi zbývá do konce období?
Navštivte muj.nordictelecom.cz/oneup
-
Jak mohu provést změnu datového tarifu?
Změnu tarifu můžete provést v samoobsluze nebo telefonicky na zákaznické lince 800 80 70 60.
-
Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?
Automaticky hlasová schránka nastavena není, ale můžete si ji nechat aktivovat na naší zákaznické lince 800 80 70 60.
-
Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?
Ano, stačí mít aktivní roaming. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60, kde vám roaming rádi aktivujeme.
-
Jakou velikost SIM karty zasíláte?
SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.
-
Mohu si vzít pevnou linku na chatu nebo jiné místo, mimo své bydliště?
Pevná linka je vázaná na instalační adresu hlášenou při zřizování služby, a proto jí není možné používat na jiné adrese. Instalační adresa je předávána IZS (Integrovanému záchrannému systému). To znamená, že pokud budete z vašeho čísla volat například linku 112, operátor již bude vědět, kde se nacházíte a může tak vyslat pomoc ihned. Pokud si přejete adresu pevné linky změnit, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.
-
Vzory formulářů a dokumentů
-
Smlouvy k náhledu - internet
-
Smlouvy k náhledu - televize
-
Smlouvy k náhledu - volání
-
Co je pro fungování internetu potřeba nastavit při reinstalaci operačního systému?
Je potřeba mít správně nainstalováný ovladač sítové karty. IP adresa se přidělí dynamicky a není třeba nastavovat nic dalšího.
-
Alcom systems
-
Baja Group
-
Biteo
-
CMS Internet
Ceník služeb připojení k internetu
Všeobecné podmínky pro poskytování telekomunikačních služeb společnosti CMS Internet s.r.o. (od 1.1.2021)
Všeobecné podmínky pro poskytování telekomunikačních služeb společnosti CMS Internet s.r.o. (od 1.4.2020)
Všeobecné obchodní podmínky CMS Internet (od 1.11.2020)
-
DAT
-
DaveNET
-
Easy Control Internet
-
Fifejdy
-
Fofrnet
-
Fortech
-
KmNet
-
LIBLI
-
Mohu si nastavit titulky v set-top boxu?
V tuto chvíli není nastavení titulků u volitelných pořadů k dispozici.
-
Co znamená označení HD u set-top boxu?
Zkratka HD znamená, že přijímač je schopen zobrazovat televizní pořady ve vysokém rozlišení (high-definition). Ve spojení s kvalitní televizí HD ready či FULL HD vám zajistí krásný zážitek při sledování oblíbených pořadů. Oba Nordic TV tarify v naší nabídce obsahují TV kanály, které vysílají v HD kvalitě.
-
Co je to MAC adresa?
Je to unikátní fyzická adresa síťové karty, která je umístěna ve vašem počítači.
-
K čemu je dobrá antivirová ochrana počítače?
Využívání antivirového programu je určitě důležité. Kvalitní antivirový program vás ochrání nejen před ztrátou dat, ale také zabrání zpomalení počítače a internetu následkem napadení viry, kterými se internet jen hemží. Některé antivirové programy můžete využívat i zdarma. Neposkytují sice takovou ochranu jako placené verze, ale rozhodně jde o lepší variantu, než kdybyste ochranu před viry neřešili vůbec.
-
NetFree
-
Nordic Telecom s.r.o.
Archiv ceníků
Ceníky služeb
Ceník služeb (do 31.5.2022)
Ceník služeb Air Telecom 1.5.2015
Ceník služeb Air Telecom 15.7.2015
Ceník služeb Air Telecom 19.4.2016
Ceník služeb Air Telecom 1.5.2016
Ceník služeb Air Telecom 28.6.2016
Ceník služeb Air Telecom 1.10.2016
Ceník služeb Air Telecom 25.11.2016
Ceník služeb Nordic Telecom 15.2.2017
Ceník služeb Nordic Telecom 15.6.2017
Ceník služeb Nordic Telecom 26.6.2017
Ceník služeb Nordic Telecom 2.10.2017
Ceník služeb Nordic Telecom 1.9.2018
Ceník služeb Nordic Telecom 1.10.2018
Ceník služeb Nordic Telecom 15.5.2019
Ceník služeb Nordic Telecom 1.6.2019
Ceník služeb Nordic Telecom 1.9.2019
Ceník služeb Nordic Telecom 1.12.2019
Ceník služeb Nordic Telecom 16.3.2020
Ceník služeb Nordic Telecom 1.4.2020
Ceník služeb Nordic Telecom 1.5.2020
Ceník služeb Nordic Telecom 15.5.2020
Ceník služeb Nordic Telecom 25.6.2020
Ceník služeb Nordic Telecom 1.11.2020
Ceník služeb Nordic Telecom 2.12.2020
Ceník služeb Nordic Telecom 12.2.2021
Ceník služeb Nordic Telecom 1.3.2021
Ceník služeb Nordic Telecom 1.4.2021Ceník služeb Nordic Telecom 1.8.2021
Ceník služeb Nordic Telecom 1.11.2021
Ceník služeb NT do 4.4.2022
Ceník přístrojů a zařízení do 4.4.2022
Ceník zařízení
Ceník přístrojů a zařízení (do 31.5.2022)
Ceník služeb a zařízení platný od 1. 6. 2022 do 31.5.2022
Ceník zařízení Nordic Telecom 1.10.2018
Ceník zařízení Nordic Telecom 1.6.2019
Ceník zařízení Nordic Telecom 1.9.2019
Ceník zařízení Nordic Telecom 1.12.2019
Ceník zařízení Nordic Telecom 1.4.2020
Ceník zařízení Nordic Telecom 12.2.2021Ceníky tarifů Student
Ceník tarifů Student Air Telecom 13.10.2015
Ceník tarifů Student Air Telecom 28.6.2016Ceníky tarifů GSM služeb
Ceník tarifů GSM služeb Air Telecom 1.10.2015
Ceník tarifů GSM služeb Air Telecom 1.5.2016
Ceník tarifů GSM služeb Air Telecom 28.6.2016
Ceník tarifů GSM služeb Air Telecom 25.11.2016
Ceník tarifů a služeb GSM Nordic Telecom 15.2.2017
Ceník tarifů a služeb GSM Nordic Telecom 1.8.2018Všeobecný ceník služeb
Všeobecný ceník služeb GSM 1.5.2015
Všeobecný ceník služeb GSM Air Telecom 1.10.2015
Všeobecný ceník služeb GSM Air Telecom 1.5.2016
Všeobecný ceník služeb GSM 28.6.2016
Všeobecný ceník služeb GSM 25.11.2016
Všeobecný ceník služeb GSM Nordic Telecom 15.2.2017
Všeobecný ceník služeb GSM Nordic Telecom 15.6.2017
Všeobecný ceník služeb GSM Nordic Telecom 13.1.2018
Všeobecný ceník služeb GSM Nordic Telecom 9.7.2018
Všeobecný ceník služeb GSM Nordic Telecom 1.9.2018Ceníky přístrojů
Ceník přístrojů Air Telecom 1.5.2015
Ceník přístrojů Air Telecom 15.7.2015
Ceník přístrojů Air Telecom 1.10.2015
Ceník přístrojů Air Telecom 28.6.2016
Ceník přístrojů Air Telecom 25.11.2016
Ceník přístrojů Air Telecom 19.12.2016
Ceník přístrojů Nordic Telecom 15.2.2017
Ceník přístrojů Nordic Telecom 26.6.2017
Ceník přístrojů Nordic Telecom 2.10.2017
Ceník přístrojů Nordic Telecom 16.10.2017Archiv obchodních podmínek
Všeobecné obchodní podmínky (do 31.5.2022)
Obchodní podmínky datových služeb (do 31.5.2022)
Obchodní podmínky služby Nordic 5G (do 31.5.2022)
Obchodní podmínky služby Nordic TV (do 31.5.2022)
Podmínky zásilkového prodeje (do 31.5.2022)
Obchodní podmínky pro přenesení čísla (do 31.5.2022)
Všeobecné obchodní podmínky (do 31.12.2021)
Všeobecné obchodní podmínky (do 31.10.2021)
Obchodní podmínky přenesení čísla (do 31.12.2021)
Obchodní podmínky přenesení čísla (do 31.10.2021)
Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné podmínky společnosti Air Telecom 1.5.2015
Všeobecné podmínky poskytování služeb Air Telecom 1.10.2015
Všeobecné podmínky poskytování služeb Air Telecom 19.6.2016
Všeobecné podmínky poskytování služeb Air Telecom 28.6.2016
Všeobecné podmínky poskytování služeb 15.2.2017
Všeobecné podmínky poskytování služeb 13.10.2017
Všeobecné podmínky poskytování služeb Nordic Telecom 1.9.2017
Všeobecné podmínky poskytování služeb Nordic Telecom 1.7.2019
Všeobecné obchodní podmínky 1.4.2020Obchodní podmínky datových služeb
Obchodní podmínky datových služeb Air Telecom 1.10.2015
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 15.2.2017
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 26.6.2017
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 19.3.2018
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 1.10.2018
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 19.6.2019
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 1.9.2019
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 1.12.2019
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 25.6.2020
Obchodní podmínky datových služeb Nordic Telecom 1.5.2020
Obchodní podmínky datových služeb do 4.4.2022Obchodní podmínky služby Nordic 5G a Nordic TV
Obchodní podmínky služby Nordic TV do 30.4.2022
Obchodní podmínky služby Nordic 5G 1.10.2018
Obchodní podmínky služby Nordic 5G 1.6.2019
Obchodní podmínky služby Nordic 5G 1.12.2019
Obchodní podmínky služby Nordic 5G 1.5.2020
Obchodní podmínky tarifů Pevná neomezenka a Pevná po Evropě 15.7.2015
Obchodní podmínky datových služeb LTE data 2.10.2017
Obchodní podmínky služby Nordic TV 5.2.2020
Obchodní podmínky služby Nordic TV 1.10.2018
Obchodní podmínky služby Nordic TV 6.12.2018
Obchodní podmínky služby Nordic TV 1.6.2019Obchodní podmínky přenesení čísla
Obchodní podmínky přenesení čísla Air Telecom 1.10.2015
Obchodní podmínky přenesení čísla Nordic Telecom 15.2.2017
Obchodní podmínky přenesení čísla Nordic Telecom 1.2.2018
Obchodní podmínky přenesení čísla Nordic Telecom 1.6.2019Zvláštní podmínky
Zvláštní podmínky pro tarif Air Unlimited 1.10.2015
Zvláštní podmínky pro předplacené služby 1.10.2015
Zvláštní podmínky tarifů Pevná neomezenka a Pevná po Evropě 1.10.2015Ostatní dokumenty
-
OMEGA tech
Ceník služeb připojení k internetu od 1.8.2021
VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY PRO POSKYTNUTÍ SLUŽEB KTV OMEGA tech s.r.o.
Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací OMEGA tech s.r.o.
Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací OMEGA tech s.r.o.
Podmínky služby připojení k internetu od 1.8.2021
Všeobecné obchodní podmínky OMEGA tech od 1.11.2020
Programová nabídka Kabelové televize
Ceník služeb připojení k internetu od 1.3.2020
-
Oxid Networks
-
Redikom
-
Tišice
-
TYHAN
-
Zenit
-
Archiv ceníků
Ceník služby připojení k internetu
Ceník služeb a zařízení do 30.4.2023
Ceník služeb a zařízení 31.1.2023
Ceník služeb a zařízení 1.10.2022
Ceník služeb a zařízení 1. 6. 2022
Ceník služby připojení k internetu 15.9.2021
Ceník služby připojení k internetu 1.12.2020
Ceník služby připojení k internetu 1.5.2020
Ceník služby připojení k internetu 6.4.2020
Ceník služeb připojení k internetu 23.1.2020
Ostatní ceníky
Ceník služeb (do 31.5.2022)
Ceník služby mailhosting (do 31.5.2022)
Ceník služby webhosting (do 31.5.2022)
Ceník Nordic HotSpot (do 31.5.2022)
Ceník Nordic Kabelovka (do 31.5.2022)
Ceník služby Pevná linka 15.3.2020
Ceník služby volání do zahraniční - pevná linka 15.3.2020
Ceník služby mailhosting (do 31.10.2021)
Ceník služby webhosting (do 31.10.2021)
Ceník Nordic HotSpot (do 31.10.2021)
-
Archiv obchodních podmínek
Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky (do 28. 2. 2023)
Všeobecné obchodní podmínky (do 31.12.2021)
Všeobecné obchodní podmínky (do 31.10.2021)
Všeobecné obchodní podmínky (do 1.1.2020)
Všeobecné obchodní podmínky (do 1.4.2020)Podmínky služby připojení k internetu
Obchodní podmínky služeb Nordic 5G, Nordic Plus a Mobilní internet (do 30. 4. 2023)
Obchodní podmínky pro služby Nordic Optika, LAN, LAN+, WIFI, WIFI+, KOAX (do 31. 1. 2023)
Obchodní podmínky služeb Nordic 5G, Nordic Plus a Mobilní internet (do 31. 1. 2023)
Podmínky služby připojení k internetu (do 31. 10. 2021)
Podmínky služby připojení k internetu 23.1.2020
Podmínky služby připojení k internetu 1.5.2020
Podmínky služby připojení k internetu 1.1.2021
Podmínky služby připojení k internetu 1.8.2021Další podmínky
Zvláštní obchodní podmínky pro službu Nordic 5G (do 31.5.2022)
Obchodní podmínky služby Nordic TV (do 31.5.2022)
Podmínky zásilkového prodeje (do 28. 2. 2023)
Podmínky přenositelnosti telefonních čísel (do 23.1.2020)
Podmínky služby připojení k mobilnímu internetu (do 1.1.2021)Obchodní podmínky přenesení čísla (do 31.12.2021)
Obchodní podmínky pro firemní zákazníky (do 31.10.2021)
Obchodní podmínky přenesení čísla (do 31.10.2021)
Podmínky služby webhosting a mailhosting (do 31.10.2021)
Reklamační řád (do 5.1.2023)
-
Archiv smluv
-
Archiv marketingových podmínek
Zvláštní podmínky pro marketingovou akci - Trvalá sleva na tarify Nordic Plus
Zvláštní podmínky pro marketingovou akci - Aktivace tarifů Nordic Plus zdarma
Pravidla spotřebitelské soutěže o 2×2 vstupenky na Prima FRESH festival 2023
Zvláštní podmínky pro marketingovou akci - 5G internet za 95 Kč na 6 měsíců
Pravidla spotřebitelské soutěže o 1 × 2 vstupenky na hudební festival Beats For Love
Pravidla spotřebitelské soutěže o 3 × 2 vstupenky na hudební festival Fingers Up
Pravidla spotřebitelské soutěže o vstupenky na hudební festival Beats for Love
Pravidla spotřebitelské soutěže Zelený internet na 1 rok zdarma - Smetanova Litomyšl
Pravidla spotřebitelské soutěže Zelený intenet na 1 rok zdarma
Marketingové podmínky "Trvalá sleva na tarify pevného internetu"
Pravidla soutěže o balíček správného sportovce (platné do 31. 3. 2022)
Pravidla spotřebitelské soutěže o lístky na zápas Bohemians Praha a 1. FC Slovácko (platné do 17. 3. 2022)
Pravidla soutěže o lístky na zápas Bohemians Praha 1905 (platné do 24. 2. 2022)
Marketingové podmínky "Vyzkoušej Nordic TV na měsíc zdarma" (do 31.12.2021)
Pravidla soutěže "Odpověz a vyhraj internet na rok zdarma" (do 29.9.2021)
Zvláštní podmínky pro marketingovou akci "Sleva na WiFi routery" (NT) (do 31.12.2021)
Zvláštní podmínky pro marketingovou akci "Sleva na WiFi routery" (NTR) (do 31.12.2021)
Pravidla soutěže o lístky na zápas Bohemians Praha 1905 (9.2.2022)
Zvláštní podmínky pro marketingovou akci “Aktivace pro VDSL zdarma“ (do 31.1.2022)
Marketingové podmínky "Trvalá sleva na tarify pevného internetu" (NT) (do 31.10.2021)
Marketingové podmínky "Trvalá sleva na tarify pevného internetu" (NTR) (do 31.10.2021)
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 1 měsíc zdarma do 31.7.2019
Doporuč a získej do 31. 12. 2019
Cena instalace a nastavení za 495 Kč z jakéhokoliv tarifu Nordic 5G do 31. 9. 2019
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 1 měsíc zdarma do 31. 8. 2019
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 3 měsíce zdarma do 31. 8. 2019
Cena instalace a nastavení za 495 Kč z jakéhokoliv tarifu Nordic 5G od 1.6. 2019 do 31. 7. 2019
Nordic Telecom Vánoce: Nordic TV 80+ zdarma od 10. 12. 2018 do 2. 1. 2019
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 3 měsíce zdarma od 1. 6. 2019 do 31. 7. 2019
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 6 měsíců zdarma 31. 12. 2018 do 28. 2. 2019
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 6 měsíců zdarma od 7. 12. 2018 do 31. 12. 2018
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 3 měsíce zdarma od 1. 3. 2019 do 31. 5. 2019
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 3 měsíce zdarma od 1. 6. 2019 do 31. 7. 2019
Pošli slevu dál od 28. června 2016
Soutěž o dvě vstupenky GCF 46: FIGHT NIGHT do 11.10. 2018
Sleva na tarify Neomezená DATA a Levná pevná maxi od 1. 4. 2017 do 30. 6. 2017
Sleva na tarify Neomezená DATA a Levná pevná maxi od 15. 2. 2017 do 31. 3. 2017
Sleva na tarify Nordic 5G a Nordic 5G Plus od 1. 3. 2019 do 31. 5. 2019
Sleva na tarify Nordic 5G a Nordic 5G Plus od 1. 10. 2018 do 31. 10. 2018
Sleva na tarify Nordic 5G a Nordic 5G Plus od 1. 11. 2018 do 30. 11. 2018
Sleva na tarify Nordic 5G a Nordic 5G Plus od 1. 12. 2018 do 31. 12. 2018
Sleva na tarify Nordic 5G a Nordic 5G Plus od 1. 1. 2019 do 28. 2. 2019
Sleva na tarif Nordic TV 80+ na 1 měsíc zdarma od 1. 4. 2019 do 30. 6. 2019
Soutěž IPTV od 15.10. 2018 do 20.10. 2018
Sleva na tarif Neomezená DATA od 1. 7. 2017 do 30. 9. 2017
Sleva 50 % na tarify Nordic TV 80+ na 3 měsíce od 1. 9. 2019 do 31. 10. 2019
Cena instalace a nastavení za 495 Kč z jakéhokoliv tarifu Nordic 5G od 1. 11. 2019 do 5. 1. 2020
Cena instalace a nastavení za 495 Kč z jakéhokoliv tarifu Nordic 5G od 1. 9. 2019 do 31. 10. 2019
Sleva 75 % z instalace a nastavení jakéhokoliv tarifu Nordic 5G od 1. 3. 2019 do 31. 5. 2019
Sleva na tarify LTE mobilní data od 1. 10. 2019 do 31. 10. 2019
Sleva 50 % na tarify Nordic TV 80+ na 3 měsíce od 1. 11. 2019 do 5. 1. 2020
Sleva 50 % na 3 měsíce na pevný internet od 6. 1. 2020 do 28.2. 2020
LTE mobilní data 4GB 3 měsíce zdarma k pevnému internetu od 6.1.2020 do 28.2.2020
Sleva 50 % na 3 měsíce na pevný internet a Nordic TV od 6. 1. 2020 do 28.2. 2020
Sleva na tarify LTE mobilní data od 15. 11. 2019 do 5. 1. 2020
Sleva na tarify LTE mobilní data od 6. 1. 2020 do 28. 2. 2020
Cena instalace a nastavení za 495 Kč z jakéhokoliv tarifu Nordic 5G od 6. 1. 2020 do 28. 2. 2020
Doporuč a získej od 1. 1. 2020 do 30. 6. 2020
Sleva na tarif Nordic TV na 1 měsíc zdarma d 1. 3. 2020 do 31. 3. 2020
SLEVA 25 % NA TARIFY PEVNÉHO INTERNETU NT 9. 2. 2020
SLEVA 25 % NA TARIFY PEVNÉHO INTERNETU NTR 9. 2. 2020
Pravidla spotřebitelské soutěže Flash Deal 29. 2. 2020
CENA INSTALACE 495 KČ Z JAKÉHOKOLIV TARIFU NORDIC 5G od 29. 2. 2020 do 31. 3. 2020
Pravidla spotřebitelské soutěže Flash Deal 29. 2. 2020
Sleva 100 Kč na jakýkoliv tarif Nordic TV na 6 měsíců od 1. 4. 2020 do 30. 4. 2020
CENA INSTALACE 495 KČ Z JAKÉHOKOLIV TARIFU NORDIC 5G od 1. 4. 2020 do 30. 4. 2020
Sleva 100 Kč na 12 měsíců na tarify pevného internetu od 1. 5. 2020 do 30. 6. 2020
Sleva 100 Kč na jakýkoliv tarif Nordic TV na 6 měsíců od 1. 5. 2020 do 30. 6. 2020
Sleva 100 Kč na 12 měsíců na tarify pevného internetu NTR od 1. 5. 2020 do 30. 6. 2020
Vyzkoušej Nordic TV HD na měsíc zdarma od 15. 6. 2020 do 30. 9. 2020
Sleva 100 Kč na jakýkoliv tarif Nordic TV na 6 měsíců od 1.7.2020 do 31.8.2020
Sleva na 6 měsíců na tarify pevného internetu od 1.7. 2020 do 31. 8. 2020
Sleva 200 Kč na 6 měsíců na tarify pevného internetu NTR od 1.7. 2020 do 31. 8. 2020
Doporuč a získej od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020
Sleva 200 Kč na 6 měsíců na tarify pevného internetu NTR od 1. 9. 2020 do 15. 11. 2020
Sleva na 6 měsíců na tarify pevného internetu od 1.9. 2020 do 15. 11. 2020
Sleva 100 Kč na jakýkoliv tarif Nordic TV na 6 měsíců od 1. 9. 2020 do 15. 11. 2020
Pravidla spotřebitelské soutěže Dezinformace 20.10.2020
Sleva 100 Kč na jakýkoliv tarif Nordic TV na 6 měsíců od 16. 11. 2020 do 31. 1. 2021
Sleva na 6 měsíců na tarify pevného internetu od 16. 11. 2020 do 31. 1. 2021
Sleva 200 Kč na 6 měsíců na tarify pevného internetu NTR od 16. 11. 2020 do 31. 1. 2021
Vyzkoušej Nordic TV HD na měsíc zdarma od 15. 6. 2020 do 31. 1. 2021
Sleva na poskytování služeb pro členy Billa bonus clubu od 10. 12. 2020 do 31. 1. 2021
Vyzkoušej Nordic TV HD na měsíc zdarma od 15. 6. 2020 do 31. 3. 2021
Sleva na 3 měsíce na tarify pevného internetu pd 1.2. 2021 do 31. 3. 2021
Sleva 200 Kč na 3 měsíce na tarify pevného internetu od 1.2.2021 do 31. 3. 2021
Doporuč a získej od 1. 1. 2020 do 31. 3. 2021
Sleva 200 Kč na 3 měsíce na tarify pevného internetu NTR od 10. 12. 2020 do 30. 6. 2021
Sleva na poskytování služeb pro členy Billa bonus clubu od 10. 12. 2020 do 30. 6. 2021
Vyzkoušej Nordic TV HD na měsíc zdarma od 15. 6. 2020 do 30. 6 .2021
Vyzkoušej Nordic TV na měsíc zdarma od 15. 6. 2020 do 30. 6 .2021
TARIFY PEVNÉHO INTERNETU O 1/4 LEVNĚJI 22. 6. 2021
TARIFY PEVNÉHO INTERNETU O 1/4 LEVNĚJI NTR 22. 6. 2021
SLEVA NA 6 MĚSÍCŮ NA TARIFY PEVNÉHO INTERNETU od 01. 07. 2021 do 31. 8. 2021
SLEVA 200 KČ NA 6 MĚSÍCŮ NA TARIFY PEVNÉHO INTERNETU NTR od 1. 7. 2021 do 31. 8. 2021
Sleva na poskytování služeb pro členy Billa bonus clubu od 10. 12. 2020 do 30. 6. 2021
-
Ceníky
-
Společnosti rodiny Nordic Telecom a naši partneři
-
Mohu si nechat zaslat novou SIM kartu?
Ano, novou SIM kartu vám zašleme kurýrní službou. Pro její zaslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 80 70 60, s výměnou SIM karty vám rádi pomůžeme.
-
Co je to limit služeb?
Jde o částku, kterou můžete provolat nad rámec volných minut u vašeho tarifu. Pomáhá vám tak udržovat provolanou částku pod kontrolou.
-
Co je kód OKU?
Jedná se o kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo služby od jednoho poskytovatele ke druhému.
-
Co je kód ČVOP?
Jedná se o zkratku "Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele". Toto číslo dostanete od každého telekomunikčního operátora a zjednodušeně je to vaše identifikační číslo na síti. Pokud si například budete chtít převést svůj tarif k nám, číslo nám nahlásíte a díky tomu převod bezproblému dokončíme.
-
Marketingové podmínky
-
Jak si aktivuji účet HBO Max (dříve HBO GO)
-
Jak zapojím set-top box
Podívejte se na video, které vás zapojením set-top boxu provede krok za krokem nebo si přečtěte jednoduchý návod.
-
Jak na účet Nordic TV
Podívejte se na videomanuál, který přibližuje vše důležité o Nordic TV účtu (např., jak si přehrávat a nahrávat pořady) nebo si přečtěte jednoduchý návod.
-
Jak si mohu stáhnou aplikaci Nordic TV do chytré televize
Stažení aplikace Nordic TV do jednotlivých chytrých televizí je jednoduché a intuitivní. Podrobnější návod pro vybraná zařízená najdete tady.
-
Slovníček technických pojmů
Nejběžnější termíny a zkratky ze světa internetu a telekomunikací najdete v našem slovníčku.
-
Jak nastavím WiFi router u služby Nordic Plus
Jednoduché návody na nastavení konkrétních WiFi routerů pro tarify Nordic Plus najdete pod odkazy níže.
Návod na nastavení Wi-Fi routeru TP-LINK EC225-G5
Návod na nastavení Wi-Fi routeru TP-LINK EC230-G1
Návod na nastavení Wi-Fi routeru ZTE H6645P
Návody platí pouze pro nastavení routeru u technologie připojení DSL nebo optika na síti CETIN. V případě ostatních služeb se prosím obraťte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.
-
U služby Nordic (technologie 5G) mi nefungují některé síťové porty. Jaký je důvod?
Pokud vám nefungují síťové porty 8080 a 16443, je to v pořádku. Využíváme je totiž jen pro servisní účely. U služeb s privátní IP adresou (NAT) je pak blokován port 25 (SMTP). V případě, že potřebujete využívat port 25 pro vlastní účely, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.
-
Archiv obchodních podmínek pro firemní zákazníky
-
Jak přejít z HBO GO na HBO MAX
HBO Max nahrazuje od 8. března 2022 HBO GO.
Přechod z původní aplikace je jednoduchý:
- Stáhnete si novou aplikaci HBO Max (dostupná od 8. března 2022).
- Pro přihlášení použijete stejné údaje jako pro přístup do HBO GO.
- Po přihlášení si vytvoříte osobní profil, který vám pomůže s výběrem pořadů podle vašich preferencí.
K účtu HBO Max připojíte neomezený počet zařízení a pořady můžete sledovat na třech zařízeních současně.
HBO Max podporuje následující zařízení:
iOS (12.2 a novější verze)
Android (5.0 a novější verze)
Android TV (7.0 a novější verze)
tvOS (Apple TV 4K nebo Apple TV HD)
Windows PC (Windows 7 nebo novější verze) s nejnovější verzí Microsoft Edge, Chrome nebo Firefox
Mac (MacOS X 10.10 a novější verze) se Safari verze 12 nebo novější, či nejnovější verze Chrome nebo Firefox
ChromeBook (verze 95 nebo novější)
LG Web OS (3.5 a novější)
Samsung Tizen (2016 a novější)
XBOX One
XBOX Series X a S
PlayStation 4
PlayStation 5
ChromeCast
-
Smlouva o propojení veřejných telekomunikačních sítí
-
Jak se Nordic TV dotýká omezení přetáčení reklam FTV PRIMA?
Skupina FTV Prima od 1. června 2022 omezuje přetáčení reklam na svých kanálech při zpětném sledování pořadů. Změna se dotýká všech poskytovatelů IPTV, vč. Nordic TV.
Jak bude omezení přetáčení reklam fungovat v praxi?
Reklamní bloky budou v přehrávači znázorněné žlutou linkou. Dopředu tak uvidíte, kdy reklama začíná a kdy končí.
Zpětné přehrávání bude fungovat tak, jak jste zvyklí. Takže můžete přetáčet dopředu i dozadu. Když se začne přehrávat reklama, nemůžete ji přeskočit ani přetočit. Stále však můžete zobrazit lokální EPG, přepnout na jiný kanál nebo přejít do menu.
V případě zpětného přehrávání (tzv. timeshift – například film ze včerejšího večera) bude reklama zkrácená na 3 minuty. Po uplynutí času, který vidíte na obrazovce, se vám zobrazí tlačítko Přeskočit reklamu.Při sledování pořadu, který podle televizního programu ještě neskončil (tzv. start-over) se reklama odvysílá v celé délce. Na mobilním zařízení a webu se reklama přehraje podobně jako na YouTube. Nepřeskočitelné jsou první tři reklamy.
Po zapnutí přehrávání máte 60 sekund volného přetáčení. Nejčastěji toho využijete v momentě, když pokračujete ve sledování pořadu – v takovém případě se můžete přesunout do jakéhokoliv bodu přehrávání a přeskočit všechny reklamy od začátku pořadu.
Novinkou je označení začátku pořadu v přehrávači. Po přepnutí na Primu tak automaticky přeskočíte všechny reklamy a ukázky. Rovnou se tak začnete dívat na pořad, který jste si vybrali.
Jak se omezení přetáčení reklam projeví na konkrétních zařízeních?Omezení přetáčení reklam bylo možné přidat na většinu podporovaných zařízeních. Naše aplikace je dostupná i pro zařízení stará 8 –10 let, z technologických důvodů na některých starších zařízeních není možné omezení přetáčení reklam vhodně nastavit. Na těchto zařízeních se může aplikace začít chovat jinak, než jste dosud zvyklí. Níže si můžete přečíst, co nastane na jednotlivých typech zařízení.
Omezení přetáčení reklam na nové aplikaci (pro zařízení mladší 5 let)
Vysílání na nové aplikaci je možné sledovat zpětně na všech kanálech včetně kanálů FTV Prima, nicméně na nich je část reklamy nepřeskočitelná.
Zařízení s novou aplikací:
-
Televizory LG ročník 2017 a novější
-
Televizory Samsung ročník 2017 a novější
-
Televizory Panasonic, Hisense a Vestel
-
Televizory a set-top-boxy s Android TV
-
Multimediální centrum Apple TV
-
Set-top-boxy Arris
-
SledovaniTV Android box IV. generace
-
Telefony a tablety s Android Mobile 5 a vyšší
-
Telefony a tablety s iOS 12 a vyšší
-
Web
Aktualizovaná aplikace pro Samsung TV se z důvodu dlouhého vydávacího procesu nestihne vydat včas, bude proto dočasně fungovat v podobném režimu jako „stará aplikace“.
Časté otázky
-
Mohu využívat zpětné přehrávání?
Ano, v oblasti zpětného zhlédnutí se pro vás nic nemění.
-
Mám TV Samsung, co mám dělat?
Vyčkejte prosím na aktualizaci aplikace ve vaší televizi. Poté vám bude umožněno i zpětné zhlédnutí.
Omezení přetáčení reklam na staré aplikaci (pro zařízení starší 5 let)
Stará aplikace nedovoluje kvůli technologickým omezením provést úpravy, které vyžaduje FTV Prima ohledně zákazu přehrávání reklam. Proto nově není možné využívat zpětné přehrávání na kanálech FTV Prima. Na ostatních kanálech bude možnost zpětného sledování zachována.
Doporučujeme přejít na novější zařízení, které podporuje novou aplikaci se všemi jejími funkcemi. Pokud nechcete na novou aplikaci přejít, nemusíte. Stará aplikace vám bude fungovat i nadále.
Zařízení se starou aplikací
-
Televizory LG ročník 2012 a novější
-
Televizory Samsung ročník 2012 až 2019
-
SledovaniTV Android box I., II. a III. generace
-
SledovaniTV Android box IV. generace
-
Telefony a tablety s Android Mobile 4 a nižší
-
Telefony a tablety s iOS 11 a nižší
-
Streamování přes Chromecast
Pro televizory LG a Samsung ročníků 2017 a novější je dostupná nová i stará aplikace. U těchto zařízení doporučujeme přechod na novou aplikaci.
Ze staré aplikace na novou je možné přejít pouze u TV Samsung ročníků 2017–2019 a u TV LG ročníků 2017–2022.
Proč Prima přistupuje k této změně?
Přikládáme i vyjádření FTV Prima: „Skupina Prima spouští od května komunikační kampaň #Nepřetáčej, která divákům vysvětluje, že příjmy z reklam jsou pro Primu jako komerční televizi zcela zásadní. Jedná se o hlavní zdroj financování výroby pořadů, a jen díky tomu mohou diváci sledovat pořady v kvalitě, na kterou jsou zvyklí.“ uvedla Gabriela Semová, vedoucí korporátní a interní komunikace skupiny Prima.
Více se o kampani dozvíte tady.
-
-
Archiv společností a partnerů
Seznam společností (od 1.11.2021)
Seznam společnosti (do 31.10.2021)
-
Z jakých programů si mohu vybírat při vytváření balíčku Vašich 7?
Pokud máte zakoupený balíček Vašich 7, můžete si každý měsíc zvolit 7 kanálů z výběru níže.
Kanály si vybíráte po přihlášení do svého účtu, v sekci Nastavení účtu (záložka Volitelné kanály).
Při výběru některých kanálů je třeba počítat s tím, že nejdou zvolit samostatně. Toto pravidlo se vztahuje na dvě skupiny kanálů:první skupina: Eurosport 1, Eurosport 2
druhá skupina: Discovery, TLC, Animal Planet, Discovery Investigation a Travel Channel.
Příklad: V případě, že si vyberete např. Travel Channel, automaticky máte přiřazeny další čtyři kanály ze skupiny a do počtu sedm si vybíráte tedy již jen dva další kanály.
Vybírat můžete z následujících kanálů:
kanál popis Animal Planet Poutavé dokumenty nejen o domácích mazlíčcích, ale i z říše divokých zvířat. Automoto sport Pořady s tématikou pro motoristy. Přináší jim novinky, testy a zajímavosti
z oblasti motoristického sportu, ze světa výrobců automobilů a motocyklů.
AXN Zaměřuje především na nové a celosvětově oblíbené seriály a filmy.
Naleznete nabídků ze žánru science fiction, dobrodružství i reality show.
AXN Black Úžasná dobrodružství, krimi a akce s neporazitelnými hrdiny v hlavní roli, a to nejen v klasických žánrech, ale i v dokumentárních a poloimprovizovaných show. AXN White Výpravné i romantické seriály z USA a Evropy, založené na romantických příbězích a silných postavách. Vysílá také velmi oblíbené seriály z dob minulých. Babes TV Kanál zaměřený na hard erotický obsah, určen divákům starších 18 let. Baby TV Pestrý a bezpečný svět TV zábavy pro nejmenší děti. Program tvořený
ve spolupráci s předními psychology. Je zaměřený na hru, zábavu
a rozvoj dítěte.
Boomerang Dětská stanice - vysílá v češtině nejoblíbenější animované seriály,
například: Tom a Jerry, partičku Loonely Tunes, Flinstounovi,
kocoura Garfielda nebo Růžového pantera.
Brazzers TV Europe Hard erotický program určený pro diváky starší 18 let, stanice vysílá 24 hodin denně a každý den nabízí dvě premiéry. Cartoon Network Přináší v češtině pohádky a animované pořady pro všechny malé diváky. CNN Zpravodajský TV kanál, který poskytuje mezinárodní zpravodajství
v anglickém jazyce 24 hodin denně.
CS Film Kanál zaměřený na českou a slovenskou či československou filmovou produkci od 60. let až do současné doby. CS History Nabízí převážně válečné dokumentární a krátkometrážní pořady
z produkce USA, Ruska, Francie, Velké Británie, Kanady nebo Polska.
Nechybí ani česká tvorba či například Magazín NATO.
CS Horror Noční kanál pro fanoušky hororů, mystery a fantasy filmů. Těšit se můžete na krimi příběhy, thrillery, horory a sci-fi převážně z americké tvorby. Vysílá po CS Filmu od 00:00 hodin. CS Mystery Český kanál věnovaný dokumentům. Nabízí i filmy a publicistické pořady seřazené do tematických bloků věnovaných historii, lidem, válce, přírodě, vesmíru a filmu. Crime and Investigation Zaměřuje se především na pořady o zločinech, které se skutečně staly. Nabízí pohled do zákulisí těchto případů. Desire TV Erotický kanál cílící především na ženy, určen divákům starších 18 let. Discovery Populárně - vzdělávací program o vědě, technice, vynálezech, dějinách i přírodě. Discovery Investigation Dokumentární kanál, zabývá se vyšetřováním, forenzní kriminalistikou,
objasňováním největších zločinů a tajemství z celého světa.
Discovery TLC Program zaměřený na ženy ve věku od 25 do 49 let, přináší lifestylové
a reality show z celého světa. Je zaměřen na životní styl, reality show
a zábavní pořady.
Discovery Turbo Xtra Nabízí krátké filmy z nespoutané přírody, extrémních sportů a turistiky. Discovery Science Program plný zajímavostí o vynálezech, dějinách, životu, vesmíru. Zábavným způsobem poukazuje na to, jak věda a technika ovlivňují náš život nyní i do budoucna. Disney Channel Nabízí pro děti a mládež seriálové hity plné optimismu, motivace a dobrodružství. Disney Jr. Tradiční postavy a příběhy z dílny Disney v seriálech, které podporují rozvoj
osobnosti dětí ve věku 4 až 8 let.
Dorcel TV Erotický program, který vysílá 24 hodin denně. Dorcel XXX Erotický program, který vysílá 24 hodin denně. Erox Erotický kanál, určen divákům starších 18 let. Eroxxx HD Nejlepší erotické filmy a videa. Určeno divákům starších 18 let, vysílá 24 hodin denně. Eurosport 1 Oblíbený sportovními program, nabízí atletiku, cyklistiku, tenis,
motosport a spousta dalšího.
Eurosport 2 Druhý program Eurosportu se více zaměřuje na fotbal a přenosy
z různých fotbalových lig z celého světa.
Extasy Exkluzivní erotické filmy z celého světa. Určeno divákům starších 18 let. Film Europe + Nabízí spoustu kvalitních filmů bez reklam, nejen československou filmovou tvorbu, ale i snímky z celé Evropy. Film Europe Přináší nejzajímavější filmy téměř z 50 zemí evropského kontinentu, oceněné na mezinárodních filmových festivalech i domácími filmovými cenami. Filmbox Family Nabízí výběr nejlepších hraných, animovaných i rodinných filmů, oblíbené seriály pro děti a mládež. Filmbox Stars Prémiový filmový kanál z dílny filmového distributora SPI, uvádí filmové hity dříve než běžné televize. Fishing & Hunting Kanál vysílá reportáže z domácích i mezinárodních soutěží v rybaření, dokumenty o revírech na českých vodách či tematickéh rozhovory se zajímavými hosty z řad profesionálních rybářů. Food network Zaměřuje se na kuchařské i kulinářské umění, požitky z dobrého jídla. Golf Channel Vše ze světa golfu. Živé přenosy Evropské Tour, PGA, LPGA - golfové lekce, cestování, zajímavosti a zpravodajství. HGTV Kanál o rekonstrukcích. Interiérové, ale i venkovní proměny domů a zahrad, rady a tipy od designerských expertů a inspirace na to, jak si vlastnoručně věci vytvořit sám doma. History Channel Dokumenty věnované historii lidstva, konfliktům, zločinům, lidem, technologiím, starověku. Leo TV První česko-slovenská erotická televize s pořady z vlastní produkce, světovými
filmy a průvodkyněmi vysíláním. Určeno divákům starších 18 let.
Leo TV Gold Nejlepší domácí, evropské a světové erotické pořady, scény a filmy z Leo TV.
Určeno divákům starších 18 let.
Love Nature 4K Dokumentární program nejen pro milovníky zvířat, přírody a dokumentů.
Nabízí největší světovou knihovnu přírodovědeckých programů ve 4K kvalitě,
která zahrnuje více než 40 natáčecích lokalit po celém světě.
Men.TV Erotický kanál cílící na gay komunitu, určen divákům starších 18 let. Mezzo Francouzský televizní kanál věnovaný klasické hudbě (včetně opery a baletu),
jazzu a world music.
Mezzo Live Další z hudebních kanálů. Orientuje se především na vážnou hudbu a jazz. MTV 00s Největší hudební kanál s důrazem na hudbu 60., 70., 80. a začátku 90. let.
Vysílací časy mají své speciálně sestavené playlisty a hudební tematická zaměření.
MTV European Evropská verze hudebního a lifestylového programu určeného především
pro mladší generaci.
MTV Hits Přináší čerstvou směs současných i budoucích hitů, ale také novinky v celosvětových
hitparádách napříč všemi žánry.
National Geographic Channel Nabízí pořady se zaměřením na vědu, techniku, historii, divokou přírodu
a mnohá další témata. Program je určený pro celou rodinu, témata
flexibilně reagují na aktuální dění ve světě.
National Geographic Wild Neobyčejná setkání člověka s divokou přírodou, fascinující detailní záběry
ze světa zvířat. Zachycuje nejúžasnější záběry z odlehlých koutů Země,
z hlubin oceánů, z národních parků a přírody v našem okolí.
Nickelodeon Dětský program se spoustou seriálů a příběhů pro všechny věkové skupiny. Nickelodeon JR. Dětský, zábavný i poučný kanál děti seznamuje se světem prostřednictvím různých postaviček, zvířátek nebo nadpřirozených bytostí. Nicktoons Nicktoons je určen divákům od 6 do 14 let a nabídne animované seriály, jako je Spongebob v kalhotách, Želvy Ninja či Tučňáci z Madagaskaru. Nova Sport 1 Kanál oblíbený nejen mezi sportovními fanoušky, který přináší skupina Nova.
Vysílá hokejovou NHL, tenis nebo MotoGP.
Nova Sport 2 Kanál od skupiny Nova zaměřený především na nejlepší basketbalovou ligu,
ragby, bojové sporty či šipky.
Playboy TV Vysílá výhradně lehkou erotiku. Ať už se jedná o reality show, které udržují kamery v pohybu, nepřetržité večírky nebo neuvěřitelně krásné ženy z celého světa, které znáte ze stránek známého pánského magazínu. Reality Kings Erotický kanál, určen divákům starších 18 let. Stingray iConcerts Nabízí koncertní vystoupení interpretů různých populárních hudebních žánrů
včetně popu, rocku, hip-hopu a EDM.
Travel XP Dokumentární stanice v češtině pro diváky, kteří rádi cestují. Přináší cestopisné
a lifestylové pořady.
Travel Channel Inspirace na cesty, nevšední zážitky, cenné zkušenosti a poutavá dobrodružství,
vše o cestování.
True Amateurs Erotická domácí videa, určeno divákům starších 18 let. TV5Monde Program zaměřený na filmy. Přináší i dokumenty, zpravodajství, sport, vaření, životní styl či zábavu. Program má výborně propracovaný systém výuky francouzštiny pro všechny úrovně. -
Co znamená, že je vaše síť 5G-ready?
Znamená to, že technologie, na kterých je síť postavena, jsou připraveny na standard 5G sítí.
✓ Signál se šíří na licencované frekvenci 3,7 GHz vyhrazené pro 5G sítě.
✓ Vysílací pásmo je určené našim zákazníkům a nedochází tak k rušení jinými poskytovateli.
✓ Připojení je stabilnější a rychlejší než běžné WiFi sítě.
Dostupnost technologie si můžete ověřit na této stránce. Tarify na 5G-ready síti poznáte podle popisku, kde je uvedeno, že jde o "Licencované připojení vzduchem".
-
Může 5G internet škodit zdraví?
Nejen na internetu se můžete setkat s řadou zavádějících informací o tom, že 5G sítě jsou kvůli své přenosové frekvenci škodlivé.
5G využívá (stejně jako jiné bezdrátové technologie) rádiové vlny pro přenos dat mezi vysílačem a přijímačem. Takové vlnění se běžně vyskytuje všude kolem nás a je vyzařováno například televizí, rádiem, Wi-Fi routerem a dokonce i Sluncem.
Např. 700 MHz (základní frekvenci určenou pro 5G) dříve využívalo běžné televizní vysílání. Během přechodu na DVB-T2 se pak tato frekvence uvolnila právě pro potřeby 5G sítí.
A protože celkový datový provoz se nevejde do úzkého základního pásma 700 MHz, využívají nejrychlejší 5G sítě vyšší frekvence v pásmu 3,7 GHz (část tohoto pásma má licencovaný i Nordic Telecom). Díky tomu mohou 5G sítě nabídnout větší kapacitu (více připojených zařízení v jeden okamžik), rychlejší odezvu a vyšší rychlost. I vyšší frekvence 3,5 a 3,7 GHz určené pro 5G však už dříve provozovaly sítě FWA a WiMax.
Existuje samozřejmě elektromagnetické vlnění, které má negativní účinky na náš organizmus - jedná se například o ultrafialové záření ze Slunce nebo rentgenové záření, které známe z nemocnice. Radiové vlnění má ale tak málo energie, že nemůže způsobit žádnou újmu lidskému zdraví, což potvrzují i studie Světové zdravotnické organizace (WHO). -
Co mám udělat pro to, abych se vyvaroval nechtěnému roamingu?
1. Pokud se pohybujete v hranicích EU, můžete být bez obav. V EU totiž telefonujete a posíláte zprávy za stejné ceny jako doma.
2. V případě, že se nacházíte v oblasti vnějších hranic EU, můžete si ve svém zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.
3. Pokud nechcete v zahraničí využívat data, stačí si je vypnout ve svém telefonu (v sekci Nastavení → Mobilní data). V EU však mobilní data využíváte u většiny operátorů za stejné ceny jako doma.
-
Jak je to v zahraničí s Audiotextovými službami a Barevnými linkami?
Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání za tyto služby určuje roamingový partner a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a naúčtuje.
-
Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?
Služby poskytované v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby právě využíváte. Pro kvalitu služby platí stejné podmínky jako v ČR.
-
Jaké mám možnosti reklamace roamingových služeb?
Reklamace probíhá standardně, jako u ostatních služeb.
-
Specifikace rozhraní sítí
-
Jak se mohu odhlásit z odběru marketingových e-mailů či SMS?
E-mail
Pokud si nepřejete, abychom vám zasílali e-maily s nabídkami a dostupností služeb na vaší adrese, můžete se z odběru odhlásit několika způsoby:1) V patičce zaslaného e-mailu kliknete na „Odhlásit se můžete zde”
2) Nebo zašlete žádost o odhlášení na info@nordictelecom.cz3) Případně zavoláte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60
SMS
V případě SMS se můžete odhlásit následujícími způsoby:
1) Zašlete žádost o odhlášení na info@norcitelecom.cz (v e-mailu prosím uveďte telefonní číslo, ze kterého chcete odběr odhlásit)
2) Nebo zavoláte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60S osobními údaji nakládáme s největší opatrností a v souladu se zásadami zpracování údajů.