Podpora

Návody a rady

    • Jak získám Nordic TV k internetu na 3 měsíce zdarma?

      Ke každé objednávce internetového tarifu můžete získat Nordic TV HD na 3 měsíce zdarma a poté se slevou 50 Kč měsíčně. 

       

      Jak na to:

      Návod níže platí pro online objednávku, Nordic TV k našemu internetu však můžete získat i přes telefonní linku. Stačí nám na webu zanechat telefonní kontakt nebo zavolat na 800 80 70 60

       

      1) Vložte do košíku internetový tarif a následně v kroku Výběr služby klikněte na Přidat další službu 

       

      Návod na Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 1 - klikněte na Přidat další službu

       

       

      2) Z výběru dalších služeb zvolte Nordic TV, následně vyberte tarif Nordic TV HD a klikněte na tlačítko Vložit do košíku.

       

      Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 2 - zvolte tarif Nordic TV HD

       

      3) Vedle internetového tarifu uvidíte v košíku Nordic TV HD se 100% slevou na 3 měsíce. Následně už jen kliknete na tlačítko Pokračovat a dokončíte objednávku.

       

      Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 5 - klikněte na tlačítko Pokračovat a dokončete objednávku

       

      Tři dny před koncem bezplatného období vám zašleme e-mail, ve kterém můžete Nordic TV jedním klikem zrušit. Případně během prvních tří měsíců stačí kontaktovat naši zákaznickou linku 800 80 70 60 a o zrušení služby požádat. 
       

    • Jak nastavím WiFi router u služby Nordic Plus

      Jednoduché návody na nastavení konkrétních WiFi routerů pro tarify Nordic Plus najdete pod odkazy níže.

       

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru TP-LINK EC225-G5

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru TP-LINK EC230-G1 

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru ZTE H6645P

       

      Návody platí pouze pro nastavení routeru u technologie připojení DSL nebo optika na síti CETIN. V případě ostatních služeb se prosím obraťte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.   

    • Jak si aktivuji účet HBO Max (dříve HBO GO)

      HBO Max nahrazuje od 8. března 2022 HBO GO. Jednoduchý návod na registraci a přihlášení do účtu HBO Max najdete tady.

      Více informací o přechodu na HBO Max se dozvíte tady.

    • Jak zapojím set-top box

      Podívejte se na video, které vás zapojením set-top boxu provede krok za krokem nebo si přečtěte jednoduchý návod.

       


       

       

    • Jak na účet Nordic TV

      Podívejte se na videomanuál, který přibližuje vše důležité o Nordic TV účtu (např., jak si přehrávat a nahrávat pořady) nebo si přečtěte jednoduchý návod.  

       


       

       

    • Jak si mohu stáhnou aplikaci Nordic TV do chytré televize

      Stažení aplikace Nordic TV do jednotlivých chytrých televizí je jednoduché a intuitivní. Podrobnější návod pro vybraná zařízená najdete tady.

    • Jak přejít z HBO GO na HBO MAX

      HBO Max nahrazuje od 8. března 2022 HBO GO. 

       

      Přechod z původní aplikace je jednoduchý:

       

      - Stáhnete si novou aplikaci HBO Max (dostupná od 8. března 2022).

      - Pro přihlášení použijete stejné údaje jako pro přístup do HBO GO.

      - Po přihlášení si vytvoříte osobní profil, který vám pomůže s výběrem pořadů podle vašich preferencí.

       

      K účtu HBO Max připojíte neomezený počet zařízení a pořady můžete sledovat na třech zařízeních současně. 

       

      HBO Max podporuje následující zařízení:

       

      iOS (12.2 a novější verze)

      Android (5.0 a novější verze)

      Android TV (7.0 a novější verze)

      tvOS (Apple TV 4K nebo Apple TV HD)

      Windows PC (Windows 7 nebo novější verze) s nejnovější verzí Microsoft Edge, Chrome nebo Firefox

      Mac (MacOS X 10.10 a novější verze) se Safari verze 12 nebo novější, či nejnovější verze Chrome nebo Firefox

      ChromeBook (verze 95 nebo novější)

      LG Web OS (3.5 a novější)

      Samsung Tizen (2016 a novější)

      XBOX One

      XBOX Series X a S

      PlayStation 4

      PlayStation 5

      ChromeCast

    • Kdo je Ajťák na příjmu a s čím mi poradí?

      Ajťák na příjmu je víc než běžná technická podpora. Na telefonní lince 800 666 777 (denně od 8 do 20 hod.) vám rádi pomůžeme s menšími i většími IT problémy, jako je třeba nastavení Wi-Fi routeru, instalace programů, nastavení mobilního telefonu nebo televize. Pro rychlejší přepojení na ajťáka stiskněte číslo 4, pokud voláte mezi 18 a 20 hodinou, stiskněte 2.

       

      Nejčastěji se nás ptáte na:

       

      - Zapojení a nastavení WiFi routeru

      - Zapomenuté heslo k online účtu
      - Nastavení a spárování Nordic TV

      - Dokoupení tématických balíčků k Nordic TV 

       

      Rádi vám poradíme také s dalšími otázkami, které se týkají technologií, např.:

       

      - Spuštění a nastavení nového počítače nebo tiskárny
      - Potíže s počítačem (zpomalení, chybové hlášky, nefunkční programy)

      - Instalace aplikací a programů
      - Nastavení nového mobilního telefonu, tabletu, televize
      - Spárování/propojení různých zařízení
      - Propojení mobilních zařízení přes Bluetooth

      - Záchrana nechtěně smazaných dat

      - Zálohování dat
      - Odvirování počítače

       

      Řešení se ale pokusíme najít vždy, když se na nás obrátíte při potížích s technologiemi a elektronikou.

      Více se dozvíte na této stránce.

    • Jak zjistím svoji IP adresu?

      Standardní IP adresy v naší síti jsou dynamicky přidělované, nejsou tedy stálé a může docházet k jejím změnám. Na internetu existují různé stránky, které zobrazí vaši aktuální IP adresu. Do vyhledávače stačí napsat např. "Moje IP adresa".

       

      Privátní IP adresa, kterou poskytujeme standardně, umožňuje větší bezpečí proti elektronickým útokům. Privátní IP adresy v naší síti mají tvar 192.168. nebo 10.0.

       

      Veřejná IP adresa poskytuje menší bezpečí proti elektronickému útoku, některé služby však veřejnou IP adresu vyžadují, např. vzdálené připojení ke kamerám nebo přístup k počítači přes vzdálenou plochu. U našeho internetového připojení si můžete zvolit, jestli chcete veřejnou nebo privátní IP adresu. Veřejnou IP adresu zpoplatňujeme dle platného ceníku.

    • Nemůžu přijímat ani odesílat poštu, internet přitom funguje. Co mám dělat?

      Je potřeba podívat se na nastavení e-mailového klienta. Nejdříve zkontrolujte nastavení SMTP serveru odchozí pošty a správnost uživatelského jména a hesla. Poté vypněte zabezpečení SSL a přihlašování s ověřením zabezpečeného hesla.

       

      Je dobré vědět, že nastavení SMTP serveru odchozí pošty se liší podle poskytovatele vaší emailové adresy. Mezi najčastější poskytovatele patří Seznam, Google, nebo Centrum. Pro seznam zadejte smtp.seznam.cz, pro Gmail: smtp.gmail.com a pro Centrum: smtp.centrum.cz.

    • Nefunguje mi určitá webová stránka, ale ostatní ano. V čem je problém?

      Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale v serveru, na kterém jsou konkrétní webové stránky umístěny. Server může být odpojen nebo právě prochází údržbou. Zkuste proto stránky navštívit později.

    • Co je pro fungování internetu potřeba nastavit při reinstalaci operačního systému?

      Je potřeba mít správně nainstalováný ovladač sítové karty. IP adresa se přidělí dynamicky a není třeba nastavovat nic dalšího.

    • K čemu je dobrá antivirová ochrana počítače?

      Využívání antivirového programu je určitě důležité. Kvalitní antivirový program vás ochrání nejen před ztrátou dat, ale také zabrání zpomalení počítače a internetu následkem napadení viry, kterými se internet jen hemží. Některé antivirové programy můžete využívat i zdarma. Neposkytují sice takovou ochranu jako placené verze, ale rozhodně jde o lepší variantu, než kdybyste ochranu před viry neřešili vůbec.

    • Slovníček technických pojmů

      Nejběžnější termíny a zkratky ze světa internetu a telekomunikací najdete v našem slovníčku.