Mobilní volání

Mobilní volání od Nordic Telecom

  • Férové jednání

  • Výhodné podmínky

  • Samoobsluha

  • Stabilní služba

S daty, nebo bez dat? Každopádně bez závazku

  • Levná SIM

    Levná SIM

    Férovým tarifům budete chtít provolávat slávu. Můžete. Volání do pevných i mobilních sítí v ČR s nimi máte za hubičku. SMSky i data jakbysmet.

    298 Kč
      • 100 minut volání do pevných a mobilních sítí v ČR.

      • 1,50 Kč za SMS do všech sítí v ČR.

      • Bez internetu v mobilu.

      • 1,50 Kč za minutu volání do všech pevných a mobilních sítí v ČR.

  • Levná SIM a DATA

    Levná SIM a DATA

    Férovým tarifům budete chtít provolávat slávu. Můžete. Volání do pevných i mobilních sítí v ČR s nimi máte za hubičku. SMSky i data jakbysmet.

    448 Kč
    • 100 minut volání do pevných a mobilních sítí v ČR.

    • 1,50 Kč za SMS do všech sítí v ČR.

    • 1 GB datový limit FUP.

    • 1,50 Kč za minutu volání do všech pevných a mobilních sítí v ČR.

Zavoláme vám a společně najdeme nejlepší nabídku

Zanechte nám na sebe číslo. Rádi s vámi vše probereme po telefonu.

Telefonní číslo

Kliknutím na "Zavolejte mi" souhlasím se zpracováním osobních údajů pro zjištění aktuální nebo budoucí dostupnosti služby.

Děkujeme za vaše kontaktní údaje. Spojíme se s vámi do 24 hodin.

Nejčastěji se ptáte

  • Jak probíhá zřízení služby mobilní volání?

    Uzavřeme s vámi smlouvu a přijmeme vaši žádost o přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Jakmile nám předáte platný přenosový kód, vše vyřídíme za vás. Přenos čísla trvá maximálně dva pracovní dny. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.

  • Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?

    Ano, stačí mít aktivní roaming. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde vám roaming rádi aktivujeme.

  • Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?

    Automaticky hlasová schránka nastavena není, ale můžete si ji nechat aktivovat na naší zákaznické lince.

  • Jakou velikost SIM karty zasíláte?

    SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.

  • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

    Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

Nenašli jste odpověď? Podívejte se do naší podpory nebo nás kontaktujte.