Podpora

Návody a rady

    • Jak získám Nordic TV k internetu na 3 měsíce zdarma?

      Ke každé objednávce internetového tarifu můžete získat Nordic TV HD na 3 měsíce zdarma a poté se slevou 50 Kč měsíčně. 

       

      Jak na to:

       

      Návod níže platí pro online objednávku, Nordic TV k našemu internetu však můžete získat i přes telefonní linku. Stačí nám na webu zanechat telefonní kontakt nebo zavolat na 800 80 70 60

       

      1) Vložte do košíku internetový tarif a následně v kroku Výběr služby klikněte na Přidat další službu 

       

      Návod na Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 1 - klikněte na Přidat další službu

       

       

      2) Z výběru dalších služeb zvolte Nordic TV, následně vyberte tarif Nordic TV HD a klikněte na tlačítko Vložit do košíku.

       

      Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 2 - zvolte tarif Nordic TV HD

       

      3) Vedle internetového tarifu uvidíte v košíku Nordic TV HD se slevami v celkové hodnotě 275 Kč. Následně už jen kliknete na tlačítko Pokračovat a dokončíte objednávku.

       

      Nordic TV na 3 měsíce zdarma - krok 5 - klikněte na tlačítko Pokračovat a dokončete objednávku

       

      Pokud budete chtít službu během prvních tří měsíců zrušit, stačí kontaktovat naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo napsat na e-mail info@nordictelecom.cz.
       

    • Jak nastavím WiFi router u služby Nordic Plus

      Jednoduché návody na nastavení konkrétních WiFi routerů pro tarify Nordic Plus najdete pod odkazy níže.

       

      Návody platí pouze pro nastavení routerů u technologie připojení DSL nebo optika na síti CETIN. V případě ostatních služeb se prosím obraťte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.   

       

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru TP-LINK EC225-G5 - router zasíláme nastavený

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru TP-LINK EC230-G1 - router je třeba nastavit podle návodu

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru ZTE H6645P - router je třeba nastavit podle návodu

    • Kde najdu OKU kód O2?

      Pokud jste zákazníkem O2, najdete OKU ve své internetové samoobsluze moje.o2.cz. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

       

       

       

    • Kde najdu OKU kód T-Mobile?

      Pokud jste zákazníkem T-Mobile, najdete OKU ve své internetové samoobsluze muj.t-mobile.cz. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

       

       

       

    • Kde najdu OKU kód Vodafone?

      Pokud jste zákazníkem Vodafone, najdete OKU ve své internetové samoobsluze vodafone.cz/muj/prihlaseni. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

       

       

       

    • Kde najdu OKU kód Nordic Telecom?

      Pokud jste zákazníkem Nordic Telecom, najdete OKU ve své internetové samoobsluze nordictelecom.cz/samoobsluha. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.