Podpora

Vyúčtovaní a platby

    • Jak mám podat reklamaci?

      Zavolejte na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Na řešení reklamace máme 30 dní od jejího přijetí a o jejím vyřízení vás samozřejmě budeme informovat.

       

      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte prosím své aktuální telefonní číslo i zákaznické číslo, které naleznete na vyúčtování a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:

       

      Zákaznické centrum Nordic Telecom

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha 4 - Michle

       

      Chtěli bychom také upozornit, že reklamace vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ke dni splatnosti.

       

      V případě reklamace zařízení použíjte prosím tento vzor.

       

    • Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

      Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní. Požadavky se ale snažíme vyřešit co nejdříve. Délka vyřízení nejvíce závisí na tom, čeho se reklamace týká. Například na reklamaci vyúčtování vám zareagujeme během několika dní. U reklamace zařízení jsme závislí na servisu našeho partnera.

    • Kde najdu vzor reklamačního protokolu?

      Vzor reklamačního protokolu si můžete stáhnou tady.

    • Reklamuji nefunkční zařízení. Kam ho mohu poslat?

      Zařízení nebo SIM kartu společně s reklamačním protokolem (ke stažení tady) zašlete na adresu:

       

      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis

       

      Areál P3 – Hala I

      Vlastibořská 2789/2

      193 00 Praha 9 – Horní Počernice

       

      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje.

    • Nesouhlasím s výsledkem reklamace, jak mohu postupovat?

      V případě, že nesouhlasite s výsledkem vyřízení reklamace, je možné se obrátit na našeho zákaznického ombudsmana, který situaci podrobně prověří. O výsledku vás budeme informovat do 30 dnů. Většinou však rychleji.

       

      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat emailem: ombudsman@nordictelecom.cz

       

      nebo písemně:

       

      Michaela Hájková

      Ombudsman Nordic Telecom

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha – Michle