Podpora

Vyúčtovaní, platby, reklamace

    • Vše o nové podobě vyúčtování

      Průvodce novým vyúčtováním najdete tady

       

      Novinky, které na původním vyúčtování chyběly:

       

      - Trvalý VS: Na vyúčtování najdete Trvalý variabilní symbol (Trvalý VS), který slouží pro nastavení platby trvalým příkazem. Pokud tedy používáte tuto platební metodu, nastavte si prosím u příkazu číslo trvalého variabilního symbolu.

       

      - Platba na terminálech Sazka: Na vyúčtování najdete QR kód, kterým můžete platbu uhradit ve své bankovní aplikaci nebo na terminálech Sazka. Vyúčtování stačí přinést na místo, kde je terminál Sazka k dispozici, naskenovat QR kód a částku uhradit hotově nebo kartou.

    • Jakými způsoby mohu uhradit své vyúčtování? Platba inkasem, bankovní převod, QR kód

      Vyúčtování můžete hradit několika způsoby.

       

      Inkasní platba: Doporučujeme nastavení inkasní platby. Platbu za vyúčtování si pravidelně strhneme a vy tak nemusíte myslet na úhradu. Tento způsob platby si nejdříve nastavíte v samoobsluze (kliknete na jméno zákazníka vpravo nahoře a zascrollujete níže k sekci Nastavení vyúčtování) a následně inkasní platbu povolíte také ve svém bankovnictví. 

       

      Běžný bankovní příkaz: Vyúčtování můžete platit i bežným bankovním příkazem, vždy po vystavení vyúčtování.

       

      QR kód: Můžete využít i digitálního pomocníka v podobě QR kódu, jehož načtením platbu provedete ve své bankovní aplikaci.

       

      Trvalý příkaz: Ve svém bankovnictví si můžete nastavit také pravidelný trvalý příkaz. Jako variabilní symbol v takovém případě uveďte Trvalý variabilní symbol (Trvalý VS) nebo Zákaznické číslo. Oba údaje najdete na svém vyúčtování. 

       

    • Potřebuji na svém vyúčtování zobrazit více informací nebo změnit údaje. Půjde to?

      Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. V případě, že máte na svém vyúčtování např. více služeb na různých adresách a potřebujete je pojmenovat podle adres nebo uživatelů služeb, můžeme vám tuto informaci do vyúčtování doplnit.

    • Kde najdu přehled svých vyúčtování?

      Přehled svých vyúčtování najdete v samoosluze. Mimo jiné se zde dozvíte, jestli máte všechna vyúčtování uhrazena a dokumenty si také můžete stáhnout ve formě PDF.

    • Potřebuji poslat opis vyúčtování, co mám dělat?

      Vyúčtování si můžete stáhnout v samoobsluze nebo nám zavolejte na zákaznickou linku. Rádi vám opis vyúčtování zašleme.

    • Provedl jsem platbu se špatným nebo žádným VS, co mám dělat?

      Zavolejte nám prosím na zákaznickou linku nebo napiště email na info@nordictelecom.cz. Platbu s pomocí našich finančních specialistů dohledáme a spárujeme. K tomu, abychom platbu identifikovali, budeme potřebovat co nejvíce detailů, např.: kdy došlo k odeslání platby, na jaké číslo účtu a v jaké výši. Aby k podobným nedopatřením nedocházelo, doporučujeme nastavit plabu inkasem.

    • Mohu si vyúčtování nechat zasílat v elektronické podobě?

      Ano, určitě. Přihlaste se do samoobsluhy, kde můžete upravit nastavení zasílání vyúčtování nebo nám zavolejte na zákaznickou linku.

    • Mohu si vyúčtování nechat zasílat v papírové podobě?

      Ano, určite je možné dostávat vyúčtování v papírové podobě. Způsob zasílání vyúčtování si můžete nastavit v samoobsluze nebo zavolejte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60. Současně vás ale musíme upozornit, že výúčtování zasílané poštou je zpoplatněno částkou dle platného ceníku.

    • Nepřišlo mi vyúčtování, co mám dělat?

      Pokud máte jako doručovací metodu nastavený email, zkontrolujte prosím, jestli vyúčtování neskončilo ve SPAMu. Všechna svá vyúčtování najdete také v samoobsluze. Mimo jiné se zde dozvíte, jestli máte všechna vyúčtování uhrazena a dokumenty si také můžete stáhnout ve formě PDF.

    • Jak postupovat, když chci vyúčtování platit inkasem?

      Je to jednoduché. Nastavení můžete provést sami v samoobsluze (v sekci profil) nebo zavolejte na naši zákaznickou linku. Následně je třeba nastavit povolení k inkasu (vč. limitů) i ve svém bankovnictví. Poté už se o úhradu nemusíte starat, probíhá automaticky.

    • Jak postupovat, když chci vyúčtování platit trvalým příkazem?

      Přihlaste se prosím do samoobsluhy a v zákazickém profilu si nastavte změnu způsobu platby. Následně si v bance nastavíte trvalý příkaz k úhradě. Místo trvalého příkazu však doporučujeme založit inkasní způsob platby. Úhradu si nemusíte hlídat a ve své bance si můžete nastavit omezení na konkréní výši platby.

    • Jak mohu změnit způsob úhrady svého vyúčtování?

      Změnu nastavení způsobu úhrady můžete provést v samoobsluze. Pro Vaše pohodlí doporučujeme platbu inkasem. Úhradu si nemusíte hlídat a ve své bance si můžete nastavit omezení na konkréní výši platby.

    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?

      V případě, že se zpozdíte o několik dní, nic zásadního se nestane. Pokud bychom však platbu neobdrželi, můžeme v krajním případě přistoupit k omezení fungování služby nebo dokonce k podání výpovědi. Jde nicméně o krajní řešení, ke kterému přistupujeme velmi neradi. Pro vaše pohodlí proto doporučujeme nastavit plabu inkasem. Úhradu si nemusíte hlídat a ve své bance si můžete nastavit omezení na konkréní výši platby.

    • Jaká je splatnost vyúčtování služeb?

      Splatnost vyúčtování se může lišit podle toho, jaké služby využíváte. Konkréní datum splatnosti proto najdete přímo na každém vyúčtování. Nejjednodušší způsob, jak si svá vyúčtování zobrazit je naše zákaznická samoobsluha.