Podpora

Časté dotazy

    • Jak probíhá instalace Zeleného internetu?

      Průběh instalace záleží na technologii připojení. Pro lepší představu jsme pro vás připravili krátká videa, která postup instalace přibližují:

       

      Jak probíhá instalace Nordic 5G

       

       

      Jak probíhá instalace internetu Nordic 5G Kompakt

       

       

      Jak probíhá instalace internetu Nordic Optika

       

       

      Jak probíhá instalace internetu Nordic WiFi

       

       

      Jak probíhá instalace internetu Nordic DSL

       

       

    • Mohu si u Nordicu pořídit symetrický tarif?

      Ano, záleží však na technologii připojení. Pokud to technologie umožňuje (podrobnosti níže), můžete si tarif za 55 Kč vylepšit a data poté stahovat i odesílat stejnou rychlostí (tzv. symetrický tarif).

       

      U tarifů Nordic Optika, Nordic LAN, Nordic LAN+ si můžete službu vylepšit přímo v objednávce. Případně nás stačí kontaktovat na zákaznické lince nebo emailu info@nordictelecom.cz a my vám symetrický tarif rádi nastavíme.

       

      Technologie Nordic WiFi, Nordic WiFi+ a Nordic 5G symetrické parametry tarifu nepodporují. 

       

      Tarif Nordic Plus 500 je symetrický bez příplatku. 

    • Jak zjistím svoji IP adresu?

      Standardní IP adresy v naší síti jsou dynamicky přidělované, nejsou tedy stálé a může docházet k jejím změnám. Na internetu existují různé stránky, které zobrazí vaši aktuální IP adresu. Do vyhledávače stačí napsat např. "Moje IP adresa".

       

      Privátní IP adresa, kterou poskytujeme standardně, umožňuje větší bezpečí proti elektronickým útokům. Privátní IP adresy v naší síti mají tvar 192.168. nebo 10.0.

       

      Veřejná IP adresa poskytuje menší bezpečí proti elektronickému útoku, některé služby však veřejnou IP adresu vyžadují, např. vzdálené připojení ke kamerám nebo přístup k počítači přes vzdálenou plochu. U našeho internetového připojení si můžete zvolit, jestli chcete veřejnou nebo privátní IP adresu. Veřejnou IP adresu zpoplatňujeme dle platného ceníku.

       

    • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

      Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

    • Jak rychle mi zapojíte internet?

      V případě technologií 5G, Optika, LAN a WiFi vám následující pracovní den po dokončení objednávky zavoláme a domluvíme se na vhodném termínu instalace. S termínem se vám vždy snažíme vyjít vstříc.

       

      U technologie DSL vám kurýr doručí vše potřebné k zapojení internetu do tří pracovních dnů. Zapojení WiFi routeru je v tomto případě jednoduché, a proto vše zvládnete bezproblému sami.

    • Jak službu převedu na jinou osobu?

      Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.

    • Jak získám Nordic TV k internetu na 3 měsíce zdarma?

      Ke každé objednávce internetového tarifu můžete získat Nordic TV HD na 3 měsíce zdarma a poté se slevou 50 Kč měsíčně. 

       

      Jak na to:

       

      1) Vložte do košíku internetový tarif a následně v kroku Výběr služby klikněte na “Přidat další službu”.  

       

       

       

      2) Z výběru dalších služeb zvolte Nordic TV.

       

       

       

      3) Vyberte tarif Nordic TV HD a klikněte na tlačítko “Vložit do košíku”.

       


       

      4) Nordic TV HD se poté objeví v košíku vedle internetového tarifu. Do řádku “Slevový kód” uvedete kód: 3MESICEZDARMA a klikněte na tlačítko “Uplatnit slevu”.

       

       

       

       

      5) U služby Nordic TV se objeví 100% sleva na 3 měsíce. Následně už jen kliknete na tlačítko “Pokračovat” a dokončíte objednávku.

       

       

       

       

      Tři dny před koncem bezplatného období vám zašleme email, ve kterém můžete Nordic TV jedním klikem zrušit. Případně během prvních tří měsíců stačí kontaktovat naši zákaznickou linku a o zrušení služby požádat. 
       

    • Stěhuji se a řeším přesun nebo ukončení stávající služby, co mám dělat?

      Pokud se stěhujete a potřebujete zajistit internet na nové adrese, případně ukončit stávající službu na současné adrese, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku.

    • Jak zjistím, že je Zelený internet dostupný na mé adrese?

      Dostupnost pevného Zeleného internetu na své adrese si můžete ověřit tady.

      Mobilní internet od Nordic Telecom je dostupný na 99 % území, tedy prakticky kdekoliv v Česku.

    • Jakou internetovou technologii si u vás mohu pořídit?

      Internetové připojení umíme realizovat pomocí optikého vlákna, 5G-ready technologie, WiFi, LAN a DSL (vždy podle dostupnosti v konkrétní lokalitě).

    • Na jaké síti funguje služba 5G a proč je kvalitnější než jiné typy připojení vzduchem?

      Službu poskytujeme na naší vlastní síti s frekvenci 3,7 GHz. Jde o licencované frekvenční pásmo vyhrazené našim zákazníkům. Hlavní výhodou proto je, že nedochází k rušení ostatními bezdrátovými sítěmi ani k zahlcení pásma mobilními službami.

       

      Díky širokému vysílacímu pásmu 80 MHz dosahujeme vyšší dostupné i reálné rychlosti připojení.

       

    • Na jaké síti funguje služba Nordic Optika?

      Nordic Optika funguje na optické síti. Optický kabel je doveden k vám domů a ukončen standardní datovou zásuvkou. Optická síť patří mezi nejstabilnější a nejrychlejší internetová připojení.

    • Na jaké síti funguje služba Nordic WiFi?

      Jde o bezdrátovou síť fungující na frekvencích 2,4 a 5 GHz. V praxi přivedeme signál vzduchem k malé anténě (klientské zařízení), kterou vám namontujeme např. na střechu nebo balkon. Od anény následně vedeme internet kabelem na požadované místo v domě/bytě a výstup ukončujeme standardní datovou zásuvkou.

    • Co je to MAC adresa?

      Je to unikátní fyzická adresa síťové karty, která je umístěna ve vašem počítači.

    • K čemu je dobrá antivirová ochrana počítače?

      Využívání antivirového programu je určitě důležité. Kvalitní antivirový program vás ochrání nejen před ztrátou dat, ale také zabrání zpomalení počítače a internetu následkem napadení viry, kterými se internet jen hemží. Některé antivirové programy můžete využívat i zdarma. Neposkytují sice takovou ochranu jako placené verze, ale rozhodně jde o lepší variantu, než kdybyste ochranu před viry neřešili vůbec.

    • Co je kód OKU?

      Jedná se o kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo služby od jednoho poskytovatele ke druhému.

    • U služby Nordic 5G mi nefungují některé síťové porty. Jaký je důvod?

      Pokud vám nefungují síťové porty 8080 a 16443, je to v pořádku. Využíváme je totiž jen pro servisní účely. U služeb s privátní IP adresou (NAT) je pak blokován port 25 (SMTP). V případě, že potřebujete využívat port 25 pro vlastní účely, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku.

    • Kde si mohu objednat službu Nordic TV?

      Nordic TV si můžete objednat jednoduše tady. Stačí si vybrat tarif, který vám bude vyhovovat. Služba je bez závazku a pro její fungování potřebujete jen internetové připojení v dostatečné rychlosti, doporučujeme nejméně 5 Mb/s.

    • Jak probíhá aktivace Nordic TV?

      Vše začíná objednáním služby na našich stránkách. Průběh aktivace poté záleží na tom, jestli si službu objednáte bez, nebo se set-top boxem.

       

      Pokud doma máte "chytrou" televizi (tzn., že set-top box nepotřebujete), zašleme vám na email hned po potvrzení objednávky přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. V něm si jednoduše spárujete svá zařízení (Smart TV, notebook, mobil) a je to!

       

      V případě, že doma nemáte "chytrou" televizi a objednáte si službu se set-top boxem, zašleme vám nejdříve set-top box a po jeho převzetí i přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. Pokud si současně s Nordic TV objednáte také náš internet, set-top box vám pomůže nastavit náš technik při instalaci internetu.

       

      Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem


       

       

    • Jak si změním tarif Nordic TV?

      Tarif si můžete změnit kdykoli přes samoobsluhu. Změna se projeví během několika minut.

    • Musím ke službě vlastnit „chytrou“ televizi?

      Nemusíte. Pokud máte starší televizi, budete si ale potřebovat koupit nebo pronajmout set-top box Arris. Následně jednoduše propojíte svoji televizi se set-tob boxem a můžete využívat všechny chytré funkce, které Nordic TV nabízí. Samotná instalace trvá přibližně 5 až 10 minut a zvládne ji i člověk bez zkušenosti se zapojením podobných zařízení.

      Set-top box nepotřebujete v případě, že službu budete využívat ve svém mobilu, tabletu, počítači nebo vlastníte tzv. chytrou televizi.

       

      Seznam podporovaných zařízení najete tady

       

      Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem


       

       

    • Jak si mohu dokoupit doplňkové balíčky u Nordic TV?

      Doplňkové balíčky si můžete dokoupit kdykoliv přes samoobsluhu. Aktivace balíčku proběhne ihned a cena se vám přičte do následujícího vyúčtování. Balíček má měsíční platnost a automaticky se obnovuje.

    • Mohu si nahrát pořady?

      Ano, můžete si nahrát až 120 hodin záznamu a pořady si tak pustit, kdykoli se to hodí vám.

    • Mohu sledovat vysílání zpětně?

      Ano, jakýkoli pořad si můžete pustit až 7 dní zpětně.

    • Na kolika zařízeních mohu Nordic TV najednou sledovat?

      V jedné chvíli můžete Nordic TV sledovat až na čtyřech zařízeních (TV, počítač, tablet nebo mobil). Na každém zařízení je samozřejmě možné sledovat jiný program.

    • Jak mohu Nordic TV aktivovat na dalším zařízení jako je počítač nebo telefon?

      Jednoduše, přes naše webové stránky se přihlásíte do záložky Nordic TV (půjdete na stránku Televize a zvolíte tlačítko "Sledovat online" nebo klikněte přímo sem). Po přihlášení do svého účtu můžete měnit počet registrovaných zařízení nebo sledovat Nordic TV online. Přihlašovací údaje jste obdrželi e-mailem při zřízení služby.

    • Služba Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?

      Doporučovaná rychlost internetového připojení pro Nordic TV je nejméně 5 Mb/s. Pokud však používáte Nordic TV současně s internetem, doporučujeme rychlost internetového připojení minimálně 10 Mb/s. V případě, že je vaše rychlost internetu dostatečná, restartujte domácí router a následně i set-top box (pokud jej používáte). V případě, že problémy i nadále přetrvávají, zavolejte prosím na naši zákanickou linku.

    • Jak velký vliv má sledování Nordic TV na rychlost internetového připojení?

      Sledování Nordic TV využívá část kapacity internetového připojení. Při sledování na více zařízeních se toto vytížení sčítá. Může jít o vytížení 3-5 Mb/s z kapacity připojení na jedno zařízení.

    • Rozbil se mi dálkový ovladač od set-top boxu, jak si ho mohu vyměnit?

      Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napiště email na info@nordictelecom.cz. Na dobírku vám zašleme nový ovladač.

    • Pokud chci využívat službu Nordic TV, musím mít internet od Nordic Telecom?

      Ano, služba je dostupná jen pro zákazníky s internetem od Nordic Telecom. Pokud máte náš internet, budete mít navíc Nordic TV o 50 Kč měsíčně levnější. Službu Nordic TV nicméně můžete sledovat na jakémkoli internetovém připojení. Jen si prosím ověřte, že je dostatečně rychlé. Doporučujeme nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by totiž mohlo mít dopad na kvalitu služby.

    • Zapomněl jsem heslo do účtu Nordic TV. Co mám dělat?

      Zapomenuté heslo do Nordic TV účtu naleznete v samoobsluze, kde si jej po přihlášení můžete také změnit.

    • Jaká je nejnižší nutná rychlost internetu pro využití Nordic TV?

      Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mb/s na jedno zařízení.

    • Mohu si nastavit titulky v set-top boxu?

      V tuto chvíli není nastavení titulků u volitelných pořadů k dispozici.

    • Co znamená označení HD u set-top boxu?

      Zkratka HD znamená, že přijímač je schopen zobrazovat televizní pořady ve vysokém rozlišení (high-definition). Ve spojení s kvalitní televizí HD ready či FULL HD vám zajistí krásný zážitek při sledování oblíbených pořadů. Oba Nordic TV tarify v naší nabídce obsahují TV kanály, které vysílají v HD kvalitě.

    • Jak se Nordic TV dotýká omezení přetáčení reklam FTV PRIMA?

      Skupina FTV Prima od 1. června 2022 omezuje přetáčení reklam na svých kanálech při zpětném sledování pořadů. Změna se dotýká všech poskytovatelů IPTV, vč. Nordic TV.


       

      Jak bude omezení přetáčení reklam fungovat v praxi?

       

      Reklamní bloky budou v přehrávači znázorněné žlutou linkou. Dopředu tak uvidíte, kdy reklama začíná a kdy končí.


      Zpětné přehrávání bude fungovat tak, jak jste zvyklí. Takže můžete přetáčet dopředu i dozadu. Když se začne přehrávat reklama, nemůžete ji přeskočit ani přetočit. Stále však můžete zobrazit lokální EPG, přepnout na jiný kanál nebo přejít do menu.



      V případě zpětného přehrávání (tzv. timeshift – například film ze včerejšího večera) bude reklama zkrácená na 3 minuty. Po uplynutí času, který vidíte na obrazovce, se vám zobrazí tlačítko Přeskočit reklamu. 

       

       

      Při sledování pořadu, který podle televizního programu ještě neskončil (tzv. start-over) se reklama odvysílá v celé délce. Na mobilním zařízení a webu se reklama přehraje podobně jako na YouTube. Nepřeskočitelné jsou první tři reklamy.


      Po zapnutí přehrávání máte 60 sekund volného přetáčení. Nejčastěji toho využijete v momentě, když pokračujete ve sledování pořadu – v takovém případě se můžete přesunout do jakéhokoliv bodu přehrávání a přeskočit všechny reklamy od začátku pořadu.



      Novinkou je označení začátku pořadu v přehrávači. Po přepnutí na Primu tak automaticky přeskočíte všechny reklamy a ukázky. Rovnou se tak začnete dívat na pořad, který jste si vybrali.



      Jak se omezení přetáčení reklam projeví na konkrétních zařízeních?

       

      Omezení přetáčení reklam bylo možné přidat na většinu podporovaných zařízeních. Naše aplikace je dostupná i pro zařízení stará 8 –10 let, z technologických důvodů na některých starších zařízeních není možné omezení přetáčení reklam vhodně nastavit. Na těchto zařízeních se může aplikace začít chovat jinak, než jste dosud zvyklí. Níže si můžete přečíst, co nastane na jednotlivých typech zařízení.

       

       

      Omezení přetáčení reklam na nové aplikaci (pro zařízení mladší 5 let)

       

      Vysílání na nové aplikaci je možné sledovat zpětně na všech kanálech včetně kanálů FTV Prima, nicméně na nich je část reklamy nepřeskočitelná.

       

      Zařízení s novou aplikací:

       

      • Televizory LG ročník 2017 a novější

      • Televizory Samsung ročník 2017 a novější

      • Televizory Panasonic, Hisense a Vestel

      • Televizory a set-top-boxy s Android TV

      • Multimediální centrum Apple TV

      • Set-top-boxy Arris

      • SledovaniTV Android box IV. generace

      • Telefony a tablety s Android Mobile 5 a vyšší

      • Telefony a tablety s iOS 12 a vyšší

      • Web

       

      Aktualizovaná aplikace pro Samsung TV se z důvodu dlouhého vydávacího procesu nestihne vydat včas, bude proto dočasně fungovat v podobném režimu jako „stará aplikace“. 

       

      Časté otázky

       

      • Mohu využívat zpětné přehrávání?
        Ano, v oblasti zpětného zhlédnutí se pro vás nic nemění.

       

      • Mám TV Samsung, co mám dělat?
        Vyčkejte prosím na aktualizaci aplikace ve vaší televizi. Poté vám bude umožněno i zpětné zhlédnutí.

       

       

      Omezení přetáčení reklam na staré aplikaci (pro zařízení starší 5 let)

       

      Stará aplikace nedovoluje kvůli technologickým omezením provést úpravy, které vyžaduje FTV Prima ohledně zákazu přehrávání reklam. Proto nově není možné využívat zpětné přehrávání na kanálech FTV Prima. Na ostatních kanálech bude možnost zpětného sledování zachována.

       

      Doporučujeme přejít na novější zařízení, které podporuje novou aplikaci se všemi jejími funkcemi. Pokud nechcete na novou aplikaci přejít, nemusíte. Stará aplikace vám bude fungovat i nadále. 

       

      Zařízení se starou aplikací

       

      • Televizory LG ročník 2012 a novější

      • Televizory Samsung ročník 2012 až 2019

      • SledovaniTV Android box I., II. a III. generace

      • SledovaniTV Android box IV. generace

      • Telefony a tablety s Android Mobile 4 a nižší

      • Telefony a tablety s iOS 11 a nižší

      • Streamování přes Chromecast

       

      Pro televizory LG a Samsung ročníků 2017 a novější je dostupná nová i stará aplikace. U těchto zařízení doporučujeme přechod na novou aplikaci.

       

      Ze staré aplikace na novou je možné přejít pouze u TV Samsung ročníků 2017–2019 a u TV LG ročníků 2017–2022.


       

      Proč Prima přistupuje k této změně?

       

      Přikládáme i vyjádření FTV Prima: „Skupina Prima spouští od května komunikační kampaň #Nepřetáčej, která divákům vysvětluje, že příjmy z reklam jsou pro Primu jako komerční televizi zcela zásadní. Jedná se o hlavní zdroj financování výroby pořadů, a jen díky tomu mohou diváci sledovat pořady v kvalitě, na kterou jsou zvyklí.“ uvedla Gabriela Semová, vedoucí korporátní a interní komunikace skupiny Prima.

       

      Více se o kampani dozvíte tady.

       

    • Kde najdu podrobný výpis hovorů?

      Podrobný výpis hovorů najdete v samoobsluze v sekci Vyúčtování.

    • Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?

      V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.

    • Jak probíhá aktivace služby s novým telefonním číslem?

      Po doručení zásilky se SIM kartou zavolejte na naši zákaznickou linku nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do tří pracovních dnů od obdržení zásilky.

    • Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?

      Automaticky hlasová schránka nastavena není, ale můžete si ji nechat aktivovat na naší zákaznické lince.

    • Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?

      Ano, stačí mít aktivní roaming. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde vám roaming rádi aktivujeme.

    • Jakou velikost SIM karty zasíláte?

      SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.

    • Chci si pořídit vaše služby, ale dál používat své telefonní číslo. Je to možné?

      Ano, své telefonníčíslo si můžete ponechat jak u mobilního volání, tak u pevné linky. S přenosem čísla od stávajícího poskytovatele vám pomůžeme. K přenosu dojde do dvou pracovních dnů od poskytnutí platného OKU kódu od vašeho stávajícího poskytovatele.

    • Jak probíhá zřízení služby mobilní volání?

      Uzavřeme s vámi smlouvu a přijmeme vaši žádost o přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Jakmile nám předáte platný přenosový kód, vše vyřídíme za vás. Přenos čísla trvá maximálně dva pracovní dny. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.

    • Jak probíhá přenos telefonního čísla?

      Po uzavření smlouvy vám zašleme formulář pro přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Formulář vyplníte, podepišete a zašlete emailem na info@nordictelecom.cz nebo poštou na adresu:

       

      Nordic Telecom s.r.o.

      Jihlavská 1558/21,

      140 00 Praha 4 - Michle.

       

      Po doručení vyplněného formuláře zahájíme přenos čísla, který trvá maximálně dva pracovní dny. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.

       

    • Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?

      V případě, že chcete přenést mobilní číslo, potřebujeme několik údajů: jméno současného operátora, telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést a kód pro přenos telefonního čísla od vašeho současného operátora (OKU).

    • Mohu si nechat zaslat novou SIM kartu?

      Ano, novou SIM kartu vám zašleme kurýrní službou. Pro její zaslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince, s výměnou SIM karty vám rádi pomůžeme.

    • Co je to limit služeb?

      Jde o částku, kterou můžete provolat nad rámec volných minut u vašeho tarifu. Pomáhá vám tak udržovat provolanou částku pod kontrolou.

    • Co je kód ČVOP?

      Jedná se o zkratku "Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele". Toto číslo dostanete od každého telekomunikčního operátora a zjednodušeně je to vaše identifikační číslo na síti. Pokud si například budete chtít převést svůj tarif k nám, číslo nám nahlásíte a díky tomu převod bezproblému dokončíme.

    • Jak rychle mi zřídíte službu mobilního internetu a jak to probíhá?

      Kurýr vám SIM kartu s mobilním internetem doručí zpravidla do tří pracovních dnů. Službu si po převzetí můžete ihned aktivovat.

    • Bude mi mobilní internet fungovat v tabletu?

      Pokud máte tablet podporující 4G/LTE, stačí povolit datový roaming a APN (přístupový bod) nastavit na „internet“. Poté vypnout a zapnout zařízení. V případě, že nemáte tablet podporující 4G/LTE, služba bohužel fungovat nebude.

    • Když vyčerpám datový limit, bude mi fungovat mobilní internet?

      Po vyčerpání aktuálního FUP limitu dojde k zablokování služby. Automaticky budete přesměrování na stránky muj.nordictelecom.cz/oneup, kde si můžete dokoupit datový balíček nebo navýšit aktuální tarif do konce zúčtovacího období. V novém zúčtovacím období se datový limit obnoví.

    • Bude mi mobilní internet fungovat v zahraničí?

      Služba podporuje pouze národní roaming. V zahraničí tedy fungovat nebude.

    • Kde zjistím objem dat, který mi zbývá do konce období?

    • Jak mohu provést změnu datového tarifu?

      Změnu tarifu můžete provést v samoobsluze nebo telefonicky na zákaznické lince 800 666 777.

    • Jak rychle mi zřídíte pevnou linku a jak zřízení probíhá?

      Kurýr vám vše potřebné doručí do tří pracovních dnů od objednávky. Při přebírání mějte prosím po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce. K aktivaci služby dojde automaticky nejpozději do 24 hodin po prvním zapnutí telefonního přístroje s vloženou SIM kartou. Pokud službu neaktivujete touto cestou, dojde k její aktivaci do tří dnů od převzetí zásilky.

    • Mohu si vzít pevnou linku na chatu nebo jiné místo, mimo své bydliště?

      Pevná linka je vázaná na instalační adresu hlášenou při zřizování služby, a proto jí není možné používat na jiné adrese. Instalační adresa je předávána IZS (Integrovanému záchrannému systému). To znamená, že pokud budete z vašeho čísla volat například linku 112, operátor již bude vědět, kde se nacházíte a může tak vyslat pomoc ihned. Pokud si přejete adresu pevné linky změnit, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku.

    • Jak funguje program Doporuč a vydělávej?

      Je to jednoduché: Za každého nového zákazníka, který si na vaše doporučení pořídí náš internet, dostanete 1000 Kč. V případě doporučení Nordic TV je odměna 300 Kč.

       

       

      Jak to funguje

       

      - Podmínkou je, že jste našim zákazníkem. Myslíme si totiž, že přímá zkušenost je pro doporučení zásadní.

       

      - Doporučíte naše služby komukoli ve svém okolí, je jedno, jestli jde o kamaráda, souseda nebo třeba člena rodiny. 

       

      - Nový zákazník, kterému službu doporučujete, si ji objedná na našem webu.

       

      - Důležité je, aby v kroku objednávky “Kontaktní údaje” do pole “E-mail doporučujícího” uvedl váš email, který máte uvedený na své smlouvě (na tento e-mail vám např. zasíláme pravidelné vyúčtování). 

       

      - Nový zákazník začne službu využívat a v pořádku ji hradit.

       

      - Odměnu vám vyplatíme ve třech měsíčních splátkách, vždy ve výši 1/3 celkové částky.

       

      - Počet doporučených zákazníků navíc nijak neomezujeme, a tak si můžete přijít na zajímavý přivýdělek.

       

       

      Odpovědi na otázky, které vás zajímají

       

      Jak se dozvím, že můj kontakt si už službu objednal? 

       

      O vzniku doporučení vás budeme informovat jednou měsíčně emailem. 

       

      Za jak dlouho dostanu peníze na účet?

       

      První splátku odměny vám zašleme na účet poté, co doporučovaný zaplatí vyúčtování za celý měsíc. Konkrétně do dvaceti dnů po datu splatnosti tohoto vyúčtování. 

       

      Musím odměnu danit?

       

      Odměna se daní podle aktuálních platných podmínek daně z příjmů.

       

      Na jaký účet mi odměnu vyplatíte?

       

      Než vám odměnu vyplatíme, zašleme vám emailem formulář, do kterého si číslo účtu vyplníte podle vaší volby.

       

       

      V jakých případech nárok na odměnu nevzniká

       

      Tady je několik modelových situací, kdy nárok na odměnu nevzniká:

       

      - Doporučující i doporučený jsou v prodlení s platbou.

       

      - Objednáte si další službu na své jméno.

       

      - Doporučíte nás někomu, kdo už je našim zákazníkem (má některou z našich služeb zřízenou).

       

      - Při přepisu stávající služby na jiného uživatele.

       

      - V případě, že nás doporučíte někomu, kdo už našim zákazníkem byl, ale přestěhoval se na jinou adresu.

       

      - V případě, že přestanete být našim zákazníkem.