Podpora

Časté dotazy

    • Kde najdu podrobný výpis hovorů?

      Podrobný výpis hovorů najdete v samoobsluze v sekci Vyúčtování.

    • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

      Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

    • Jak službu převedu na jinou osobu?

      Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.

    • Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?

      V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.

    • Jak probíhá aktivace služby s novým telefonním číslem?

      Po doručení zásilky se SIM kartou zavolejte na naši zákaznickou linku nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do tří pracovních dnů od obdržení zásilky.

    • Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?

      Automaticky hlasová schránka nastavena není, ale můžete si ji nechat aktivovat na naší zákaznické lince.

    • Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?

      Ano, stačí mít aktivní roaming. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde vám roaming rádi aktivujeme.

    • Jakou velikost SIM karty zasíláte?

      SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.

    • Chci si pořídit vaše služby, ale dál používat své telefonní číslo. Je to možné?

      Ano, své telefonníčíslo si můžete ponechat jak u mobilního volání, tak u pevné linky. S přenosem čísla od stávajícího poskytovatele vám pomůžeme. K přenosu dojde do dvou pracovních dnů od poskytnutí platného OKU kódu od vašeho stávajícího poskytovatele.

    • Jak probíhá zřízení služby mobilní volání?

      Uzavřeme s vámi smlouvu a přijmeme vaši žádost o přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Jakmile nám předáte platný přenosový kód, vše vyřídíme za vás. Přenos čísla trvá maximálně dva pracovní dny. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.

    • Jak probíhá přenos telefonního čísla?

      Po uzavření smlouvy vám zašleme formulář pro přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Formulář vyplníte, podepišete a zašlete emailem na info@nordictelecom.cz nebo poštou na adresu:

       

      Nordic Telecom Regional s.r.o.

      Jihlavská 1558/21,

      140 00 Praha 4 - Michle.

       

      Po doručení vyplněného formuláře zahájíme přenos čísla, který trvá maximálně dva pracovní dny. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.

       

    • Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?

      V případě, že chcete přenést mobilní číslo, potřebujeme několik údajů: jméno současného operátora, telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést a kód pro přenos telefonního čísla od vašeho současného operátora (OKU).

    • Mohu si nechat zaslat novou SIM kartu?

      Ano, novou SIM kartu vám zašleme kurýrní službou. Pro její zaslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince, s výměnou SIM karty vám rádi pomůžeme.

    • Co je to limit služeb?

      Jde o částku, kterou můžete provolat nad rámec volných minut u vašeho tarifu. Pomáhá vám tak udržovat provolanou částku pod kontrolou.

    • Co je kód OKU?

      Jedná se o kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo služby od jednoho poskytovatele ke druhému.

    • Co je kód ČVOP?

      Jedná se o zkratku "Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele". Toto číslo dostanete od každého telekomunikčního operátora a zjednodušeně je to vaše identifikační číslo na síti. Pokud si například budete chtít převést svůj tarif k nám, číslo nám nahlásíte a díky tomu převod bezproblému dokončíme.

    • Co mám udělat pro to, abych se vyvaroval nechtěnému roamingu?

      1. Pokud se pohybujete v hranicích EU, můžete být bez obav. V EU totiž telefonujete a posíláte zprávy za stejné ceny jako doma.

       

      2. V případě, že se nacházíte v oblasti vnějších hranic EU, můžete si ve svém zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.

       

      3. Pokud nechcete v zahraničí využívat data, stačí si je vypnout ve svém telefonu (v sekci Nastavení → Mobilní data). V EU však mobilní data využíváte u většiny operátorů za stejné ceny jako doma.

    • Jak je to v zahraničí s Audiotextovými službami a Barevnými linkami?

      Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání za tyto služby určuje roamingový partner a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a naúčtuje.

    • Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?

      Služby poskytované v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby právě využíváte. Pro kvalitu služby platí stejné podmínky jako v ČR.

    • Jaké mám možnosti reklamace roamingových služeb?

      Reklamace probíhá standardně, jako u ostatních služeb.