Podpora
Časté dotazy
-
Kde najdu podrobný výpis hovorů?
Podrobný výpis hovorů najdete v samoobsluze v sekci Vyúčtování.
-
Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?
Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.
-
Jak službu převedu na jinou osobu?
Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.
-
Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?
V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.
-
Jak probíhá aktivace služby s novým telefonním číslem?
Po doručení zásilky se SIM kartou zavolejte na naši zákaznickou linku nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do tří pracovních dnů od obdržení zásilky.
-
Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?
Automaticky hlasová schránka nastavena není, ale můžete si ji nechat aktivovat na naší zákaznické lince.
-
Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?
Ano, stačí mít aktivní roaming. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde vám roaming rádi aktivujeme.
-
Jakou velikost SIM karty zasíláte?
SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.
-
Chci si pořídit vaše služby, ale dál používat své telefonní číslo. Je to možné?
Ano, své telefonníčíslo si můžete ponechat jak u mobilního volání, tak u pevné linky. S přenosem čísla od stávajícího poskytovatele vám pomůžeme. K přenosu dojde do dvou pracovních dnů od poskytnutí platného OKU kódu od vašeho stávajícího poskytovatele.
-
Jak probíhá zřízení služby mobilní volání?
Uzavřeme s vámi smlouvu a přijmeme vaši žádost o přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Jakmile nám předáte platný přenosový kód, vše vyřídíme za vás. Přenos čísla trvá maximálně dva pracovní dny. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.
-
Jak probíhá přenos telefonního čísla?
Po uzavření smlouvy vám zašleme formulář pro přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Formulář vyplníte, podepišete a zašlete emailem na info@nordictelecom.cz nebo poštou na adresu:
Nordic Telecom Regional s.r.o.
Jihlavská 1558/21,
140 00 Praha 4 - Michle.
Po doručení vyplněného formuláře zahájíme přenos čísla, který trvá maximálně dva pracovní dny. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.
-
Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?
V případě, že chcete přenést mobilní číslo, potřebujeme několik údajů: jméno současného operátora, telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést a kód pro přenos telefonního čísla od vašeho současného operátora (OKU).
-
Mohu si nechat zaslat novou SIM kartu?
Ano, novou SIM kartu vám zašleme kurýrní službou. Pro její zaslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince, s výměnou SIM karty vám rádi pomůžeme.
-
Co je to limit služeb?
Jde o částku, kterou můžete provolat nad rámec volných minut u vašeho tarifu. Pomáhá vám tak udržovat provolanou částku pod kontrolou.
-
Co je kód OKU?
Jedná se o kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo služby od jednoho poskytovatele ke druhému.
-
Co je kód ČVOP?
Jedná se o zkratku "Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele". Toto číslo dostanete od každého telekomunikčního operátora a zjednodušeně je to vaše identifikační číslo na síti. Pokud si například budete chtít převést svůj tarif k nám, číslo nám nahlásíte a díky tomu převod bezproblému dokončíme.