Podpora

Časté dotazy

  • Kde najdu podrobný výpis hovorů?

    Podrobný výpis hovorů najdete v samoobsluze v sekci Vyúčtování.

  • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

    Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

  • Jak službu převedu na jinou osobu?

    Nemusíte nikam chodit, vše vyřídíme elektronicky. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.

  • Jak rychle mi zřídíte pevnou linku a jak zřízení probíhá?

    Kurýr vám vše potřebné doručí do tří pracovních dnů od objednávky. Při přebírání mějte prosím po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce. K aktivaci služby dojde automaticky nejpozději do 24 hodin po prvním zapnutí telefonního přístroje s vloženou SIM kartou. Pokud službu neaktivujete touto cestou, dojde k její aktivaci do tří dnů od převzetí zásilky.

  • Jak probíhá aktivace služby s novým telefonním číslem?

    Po doručení zásilky se SIM kartou zavolejte na naši zákaznickou linku nebo jednoduše počkejte, služba se automaticky aktivuje do tří pracovních dnů od obdržení zásilky.

  • Chci si pořídit vaše služby, ale dál používat své telefonní číslo. Je to možné?

    Ano, své telefonníčíslo si můžete ponechat jak u mobilního volání, tak u pevné linky. S přenosem čísla od stávajícího poskytovatele vám pomůžeme. K přenosu dojde do dvou pracovních dnů od poskytnutí platného OKU kódu od vašeho stávajícího poskytovatele.

  • Jak probíhá přenos telefonního čísla?

    Po uzavření smlouvy vám zašleme formulář pro přenos čísla od stávajícího poskytovatele. Formulář vyplníte, podepišete a zašlete emailem na info@nordictelecom.cz nebo poštou na adresu:

     

    Nordic Telecom s.r.o.

    Jihlavská 1558/21,

    140 00 Praha 4 - Michle.

     

    Po doručení vyplněného formuláře zahájíme přenos čísla, který trvá maximálně dva pracovní dny. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než tři hodiny.

     

  • Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?

    V případě, že chcete přenést mobilní číslo, potřebujeme několik údajů: jméno současného operátora, telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést a kód pro přenos telefonního čísla od vašeho současného operátora (OKU).

  • Mohu si vzít pevnou linku na chatu nebo jiné místo, mimo své bydliště?

    Pevná linka je vázaná na instalační adresu hlášenou při zřizování služby, a proto jí není možné používat na jiné adrese. Instalační adresa je předávána IZS (Integrovanému záchrannému systému). To znamená, že pokud budete z vašeho čísla volat například linku 112, operátor již bude vědět, kde se nacházíte a může tak vyslat pomoc ihned. Pokud si přejete adresu pevné linky změnit, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku.

  • Co je kód OKU?

    Jedná se o kód pro přenos stávajícího čísla od jednoho operátora k druhému.

  • Co je kód ČVOP?

    Jedná se o zkratku "Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele". Toto číslo dostanete od každého telekomunikčního operátora a zjednodušeně je to vaše identifikační číslo na síti. Pokud si například budete chtít převést svůj tarif k nám, číslo nám nahlásíte a díky tomu převod bezproblému dokončíme.