Podpora

Časté dotazy

  • Kde si mohu objednat službu Nordic TV?

    Nordic TV si můžete objednat jednoduše tady. Stačí si vybrat tarif, který vám bude vyhovovat. Služba je bez závazku a pro její fungování potřebujete jen internetové připojení v dostatečné rychlosti, doporučujeme nejméně 5 Mb/s.

  • Jak probíhá aktivace Nordic TV?

    Vše začíná objednáním služby na našich stránkách. Průběh aktivace poté záleží na tom, jestli si službu objednáte bez, nebo se set-top boxem.

     

    Pokud doma máte "chytrou" televizi (tzn., že set-top box nepotřebujete), zašleme vám na email hned po potvrzení objednávky přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. V něm si jednoduše spárujete svá zařízení (Smart TV, notebook, mobil) a je to!

     

    V případě, že doma nemáte "chytrou" televizi a objednáte si službu se set-top boxem, zašleme vám nejdříve set-top box a po jeho převzetí i přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. Pokud si současně s Nordic TV objednáte také náš internet, set-top box vám pomůže nastavit náš technik při instalaci internetu.

     

    Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem


     

     

  • Jak si změním tarif Nordic TV?

    Tarif si můžete změnit kdykoli přes samoobsluhu. Změna se projeví během několika minut.

  • Musím ke službě vlastnit „chytrou“ televizi?

    Nemusíte. Pokud máte starší televizi, budete si potřebovat koupit nebo pronajmout set-top box Arris. Následně jednoduše propojíte svoji televizi se set-tob boxem a můžete využívat všechny chytré funkce, které naše služba nabízí. Samotná instalace trvá přibližně 5 až 10 minut a zvládne ji i člověk bez zkušenosti se zapojením podobných zařízení. Set-top box nepotřebujete v případě, že službu budete využívat ve svém mobilu, tabletu, počítači nebo vlastníte tzv. chytrou televizi.

     

    Seznam podporovaných zařízení najete tady

     

    Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem


     

     

  • Jak si mohu dokoupit doplňkové balíčky u Nordic TV?

    Doplňkové balíčky si můžete dokoupit kdykoliv přes samoobsluhu. Aktivace balíčku proběhne ihned a cena se vám přičte do následujícího vyúčtování. Balíček má měsíční platnost a automaticky se obnovuje.

  • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

    Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

  • Mohu si nahrát pořady?

    Ano, můžete si nahrát až 120 hodin záznamu a pořady si tak pustit, kdykoli se to hodí vám.

  • Mohu sledovat vysílání zpětně?

    Ano, jakýkoli pořad si můžete pustit až 7 dní zpětně.

  • Jak službu převedu na jinou osobu?

    Nemusíte nikam chodit, vše vyřídíme elektronicky. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.

  • Na kolika zařízeních mohu Nordic TV najednou sledovat?

    V jedné chvíli můžete Nordic TV sledovat až na čtyřech zařízeních (TV, počítač, tablet nebo mobil). Na každém zařízení je samozřejmě možné sledovat jiný program.

  • Jak mohu Nordic TV aktivovat na dalším zařízení, jako je počítač nebo telefon?

    Jednoduše, přes naše webové stránky se přihlásíte do záložky Nordic TV (půjdete na stránku Televize a zvolíte tlačítko "Sledovat online" nebo klikněte přímo sem). Po přihlášení do svého účtu můžete měnit počet registrovaných zařízení nebo sledovat Nordic TV online. Přihlašovací údaje jste obdrželi e-mailem při zřízení služby.

  • Služba Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?

    Doporučovaná rychlost internetového připojení pro Nordic TV je nejméně 5 Mb/s. Pokud však používáte Nordic TV současně s internetem, doporučujeme rychlost internetového připojení minimálně 10 Mb/s. V případě, že je vaše rychlost internetu dostatečná, restartujte domácí router a následně i set-top box (pokud jej používáte). V případě, že problémy i nadále přetrvávají, zavolejte prosím na naši zákanickou linku.

  • Jak velký vliv má sledování Nordic TV na rychlost internetového připojení?

    Sledování Nordic TV využívá část kapacity internetového připojení. Při sledování na více zařízeních se toto vytížení sčítá. Může jít o vytížení 3-5 Mb/s z kapacity připojení na jedno zařízení.

  • Rozbil se mi dálkový ovladač od set-top boxu, jak si ho mohu vyměnit?

    Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napiště email na info@nordictelecom.cz. Na dobírku vám zašleme nový ovladač.

  • Pokud chci využívat službu Nordic TV, musím mít internet od Nordic Telecom?

    Nemusíte. Pokud ale máte náš internet, budete mít Nordic TV o 50 Kč měsíčně levnější. Službu Nordic TV můžete využívat na jakémkoli internetovém připojení, nezávisle na vašem internetovém poskytovateli. Jen si prosím ověřte, že máte dostatečně rychlé připojení. Doporučujeme nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by totiž mohlo mít dopad na kvalitu služby.

  • Zapomněl jsem heslo do účtu Nordic TV. Co mám dělat?

    Zapomenuté heslo do Nordic TV účtu naleznete v samoobsluze, kde si jej po přihlášení můžete také změnit.

  • Jaká je nejnižší nutná rychlost internetu pro využití Nordic TV?

    Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mb/s na jedno zařízení.

  • Mohu si nastavit titulky v set-top boxu?

    V tuto chvíli není nastavení titulků u volitelných pořadů k dispozici.

  • Co znamená označení HD u set-top boxu?

    Zkratka HD znamená, že přijímač je schopen zobrazovat televizní pořady ve vysokém rozlišení (high-definition). Ve spojení s kvalitní televizí HD ready či FULL HD vám zajistí krásný zážitek při sledování oblíbených pořadů. Oba Nordic TV tarify v naší nabídce obsahují TV kanály, které vysílají v HD kvalitě.