Podpora

Časté dotazy

    • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

      Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

    • Jak rychle mi zřídíte službu mobilního internetu a jak to probíhá?

      Kurýr vám SIM kartu s mobilním internetem doručí zpravidla do tří pracovních dnů. Službu si po převzetí můžete ihned aktivovat.

    • Jak službu převedu na jinou osobu?

      Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.

    • Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?

      V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.

    • Bude mi mobilní internet fungovat v tabletu?

      Pokud máte tablet podporující 4G/LTE, stačí povolit datový roaming a APN (přístupový bod) nastavit na „internet“. Poté vypnout a zapnout zařízení. V případě, že nemáte tablet podporující 4G/LTE, služba bohužel fungovat nebude.

    • Když vyčerpám datový limit, bude mi fungovat mobilní internet?

      Po vyčerpání aktuálního FUP limitu dojde k zablokování služby. Automaticky budete přesměrování na stránky muj.nordictelecom.cz/oneup, kde si můžete dokoupit datový balíček nebo navýšit aktuální tarif do konce zúčtovacího období. V novém zúčtovacím období se datový limit obnoví.

    • Bude mi mobilní internet fungovat v zahraničí?

      Služba podporuje pouze národní roaming. V zahraničí tedy fungovat nebude.

    • Kde zjistím objem dat, který mi zbývá do konce období?

    • Jak mohu provést změnu datového tarifu?

      Změnu tarifu můžete provést v samoobsluze nebo telefonicky na zákaznické lince 800 80 70 60.

    • Jakou velikost SIM karty zasíláte?

      SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.

    • Mohu si nechat zaslat novou SIM kartu?

      Ano, novou SIM kartu vám zašleme kurýrní službou. Pro její zaslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince, s výměnou SIM karty vám rádi pomůžeme.

    • Co je kód OKU?

      Jedná se o kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo služby od jednoho poskytovatele ke druhému.