Podpora

Časté dotazy

    • Co se stane, když dám souhlas s převodem k Webglobe?

      Vaše služby (doména, web, e-maily) se převedou na nového poskytovatele Webglobe. Přechod proběhne hladce a bez výpadků. Stávající služby můžete mít bez přerušení dál tak, jak jste zvyklí.

    • Co se stane, když na e-mail ohledně hostingu nebudu reagovat?

      Pokud převod nepotvrdíte, vaše služby ukončíme v termínu, který jsme vám psali v e-mailu a platnost domény se neprodlouží. Přestanou fungovat e-maily i web. 

       

      Pokud s převodem k Webglobe nebudete chtít pomoci, doporučujeme si služby zálohovat a zajistit včas náhradu.

    • Mohu si služby převést jinam něž k Webglobe?

      Ano. U hostingu doporučujeme nejdřív převést služby k Webglobe, kde přes online rozhraní získáte přístup ke všem datům a následně si služby můžete převést k libovolnému poskytovateli hostingových služeb.

       

      E-mailové schránky na doménách patřících O2 můžete ale provozovat jen u Webglobe.

    • Změní se po převodu cena služeb?

      Krátkodobě budete mít od Webglobe služby za stejných podmínek jako jste je měli od O2 / Nordic Telecom. Dá se ale předpokládat, že Webglobe časem sjednotí podmínky a ceny. Pokud by nově došlo ke zpoplatnění služeb, které jste doteď měli zdarma, Webglobe vám dá včas vědět.

    • Mám více služeb. Mohu si k Webglobe převést jen některé?

      Služby převádíme jako celek. Ty, které dál nechcete, můžete později zrušit u Webglobe.

    • Kdy dojde k převodu hostingových služeb?

      Termín převodu najdete v e-mailu, který jsme vám zaslali. Do převodu služby dál provozuje O2.

    • Proč O2 dál neposkytuje hostingové a doménové služby?

      O2 se rozhodlo ukončit nabídku doménových a hostingových služeb už před několika lety a vyřadilo je ze svého portfolia. Spojením s Nordic Telecomem je sice znovu získalo, ale předáváme je Webglobe, specializovanému poskytovateli, který zajistí profesionální péči a technickou podporu.