Podpora

Časté dotazy

    • Je pravda, že se Nordic Telecom dělí mezi O2 a CETIN?

      ​​​​​Ano, společnost O2 rozdělením přebírá zákazníky Nordic Telecom, zatímco CETIN infrastrukturu a velkoobchodní partnery. Tuto přeměnu povolil také Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.


      Pro zákazníky Nordicu se ale nic nemění. Služby fungují za stejných podmínek, vč. ceny.

    • Jaké výhody pro mě jako zákazníka má vaše spojení s O2?

      Pro zákazníky Nordicu se prozatím nic nemění. Služby fungují za stejných podmínek, vč. ceny. V tuto chvíli pracujeme na propojení systémů tak, abyste mohli v budoucnu čerpat veškeré výhody, které jsou nyní dostupné pro zákazníky O2. Jakmile bude vše připraveno, budeme vás včas předem informovat.

    • Znamená spojení, že mě O2 převádí k sobě?

      O2 přebírá zákazníky Nordicu, ale pro vás se tím v tuto chvíli nic nemění. Značka Nordic Telecom zůstává s vámi. Pokud by nastala jakákoli změna, budeme vás včas informovat - minimálně jeden měsíc předem.

    • Jsem zákazník Nordicu a chci služby od O2, abych získal Unity cashback od AirBank.

      Přenos vašich internetových služeb do O2 zatím není možný. V tuto chvíli pracujeme na propojení systémů tak, abyste mohli v budoucnu čerpat veškeré výhody, které jsou nyní dostupné pro zákazníky O2.

    • Kam se mohu obrátit, když chci řešit své služby od Nordic Telecom?

      V tuto chvíli se pro vás nic nemění – kontakty, na které jste zvyklí, zůstávají stejné. Značka Nordic Telecom tu zůstává s vámi, stejně tak je vám k dispozici stávající zákaznická linka 800 80 70 60 a e-mail: info@nordictelecom.cz.

    • Nedojde teď ke zdražení služeb?

      Žádné zdražování služeb neplánujeme. Chápeme, že změna poskytovatele může vyvolat otázky, a naším cílem je, abychom vám poskytovali služby bez jakýchkoli komplikací. Pro zákazníky neměníme podmínky, ani ceny služeb – vše zůstává tak, jak jste zvyklí.

    • Doteď mi služby fungovaly, nyní ne. Co se děje?

      Rozumíme, že výpadek služeb může být nepříjemný. Tato situace však nesouvisí s převodem zákazníků pod O2. Síť, na které služby fungují, je stále stejná a řízená stejně jako doposud. Pokud zaznamenáte potíže, zavolejte prosím co nejdříve na linku 800 80 70 60, kolegové z technické podpory se na řešení obratem podívají.

    • Jak to bude s mou Nordic TV? Budu si moci stále vybrat tarif nebo doplňkové balíčky?

      Ano, stačí zavolat na linku 800 80 70 60, kde vám rádi službu nastavíme podle vašich preferencí. V tuto chvíli se pro vás nic nemění. Pokud bychom do budoucna dělali jakékoli změny, budeme vás o tom včas informovat.

    • Co bude s mým zařízením, které mám od Nordicu v pronájmu?

      Nemusíte mít obavu, nic se pro vás nemění – vaše pronajatá zařízení a služby fungují stejně jako doposud. Pokud by v budoucnu došlo ke změnám, budeme vás včas informovat.

    • Chci vrátit své zařízení z pronájmu od Nordic Telecom. Můžu jej vrátit na pobočku O2, když už jste jedna firma?

      Zařízení pronajaté od Nordic Telecom je potřeba vrátit podle pokynů uvedených v komunikaci k ukončení služby. Doporučujeme se těmito pokyny řídit, aby vše proběhlo hladce. Děkujeme za pochopení.

    • Nenašli jste odpověď na svou otázku?

      Zavolejte prosím na linku 800 80 70 60 nebo nám napište e-mail na info@nordictelecom.cz. Rádi vám odpovíme.