Podpora

Časté dotazy

    • Kde najdu podrobný výpis hovorů?

      Podrobný výpis hovorů najdete v samoobsluze v sekci Vyúčtování.

    • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

      Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

    • Jak službu převedu na jinou osobu?

      Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.

    • Mohu si vzít pevnou linku na chatu nebo jiné místo, mimo své bydliště?

      Pevná linka je vázaná na instalační adresu hlášenou při zřizování služby, a proto jí není možné používat na jiné adrese. Instalační adresa je předávána IZS (Integrovanému záchrannému systému). To znamená, že pokud budete z vašeho čísla volat například linku 112, operátor již bude vědět, kde se nacházíte a může tak vyslat pomoc ihned. Pokud si přejete adresu pevné linky změnit, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.

    • Co je kód ČVOP?

      Jedná se o zkratku "Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele". Toto číslo dostanete od každého telekomunikčního operátora a zjednodušeně je to vaše identifikační číslo na síti. Pokud si například budete chtít převést svůj tarif k nám, číslo nám nahlásíte a díky tomu převod bezproblému dokončíme.

    • Co je kód OKU?

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

    • Kde najdu OKU kód T-Mobile?

      Pokud jste zákazníkem T-Mobile, najdete OKU ve své internetové samoobsluze muj.t-mobile.cz. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

       

       

       

    • Kde najdu OKU kód Vodafone?

      Pokud jste zákazníkem Vodafone, najdete OKU ve své internetové samoobsluze vodafone.cz/muj/prihlaseni. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

       

       

       

    • Kde najdu OKU kód Nordic Telecom?

      Pokud jste zákazníkem Nordic Telecom, najdete OKU ve své internetové samoobsluze nordictelecom.cz/samoobsluha. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.