Podpora
Časté dotazy
-
Kde najdu podrobný výpis hovorů?
Podrobný výpis hovorů najdete v samoobsluze v sekci Vyúčtování.
-
Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?
Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.
-
Jak službu převedu na jinou osobu?
Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.
-
Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?
V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.
-
Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?
Automaticky hlasová schránka nastavena není, ale můžete si ji nechat aktivovat na naší zákaznické lince 800 80 70 60.
-
Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?
Ano, stačí mít aktivní roaming. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60, kde vám roaming rádi aktivujeme.
-
Jakou velikost SIM karty zasíláte?
SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.
-
Mohu si nechat zaslat novou SIM kartu?
Ano, novou SIM kartu vám zašleme kurýrní službou. Pro její zaslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 80 70 60, s výměnou SIM karty vám rádi pomůžeme.
-
Co je to limit služeb?
Jde o částku, kterou můžete provolat nad rámec volných minut u vašeho tarifu. Pomáhá vám tak udržovat provolanou částku pod kontrolou.
-
Co je kód ČVOP?
Jedná se o zkratku "Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele". Toto číslo dostanete od každého telekomunikčního operátora a zjednodušeně je to vaše identifikační číslo na síti. Pokud si například budete chtít převést svůj tarif k nám, číslo nám nahlásíte a díky tomu převod bezproblému dokončíme.
-
Co mám udělat pro to, abych se vyvaroval nechtěnému roamingu?
1. Pokud se pohybujete v hranicích EU, můžete být bez obav. V EU totiž telefonujete a posíláte zprávy za stejné ceny jako doma.
2. V případě, že se nacházíte v oblasti vnějších hranic EU, můžete si ve svém zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.
3. Pokud nechcete v zahraničí využívat data, stačí si je vypnout ve svém telefonu (v sekci Nastavení → Mobilní data). V EU však mobilní data využíváte u většiny operátorů za stejné ceny jako doma.
-
Jak je to v zahraničí s Audiotextovými službami a Barevnými linkami?
Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání za tyto služby určuje roamingový partner a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a naúčtuje.
-
Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?
Služby poskytované v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby právě využíváte. Pro kvalitu služby platí stejné podmínky jako v ČR.
-
Jaké mám možnosti reklamace roamingových služeb?
Reklamace probíhá standardně, jako u ostatních služeb.
-
Co je kód OKU?
Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.
-
Kde najdu OKU kód Vodafone?
Pokud jste zákazníkem Vodafone, najdete OKU ve své internetové samoobsluze vodafone.cz/muj/prihlaseni. Kde přesně, najdete ve videu níže.
Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.
-
Kde najdu OKU kód Nordic Telecom?
Pokud jste zákazníkem Nordic Telecom, najdete OKU ve své internetové samoobsluze nordictelecom.cz/samoobsluha. Kde přesně, najdete ve videu níže.
Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.