Podpora
Časté dotazy
-
Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?
Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.
-
Jak službu převedu na jinou osobu?
Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku 800 80 70 60 nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.
-
Chci ve svém telefonu využívat jen datovou SIM. Co pro to mám udělat?
V nastavení svého mobilního telefonu je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.
-
Bude mi mobilní internet fungovat v tabletu?
Pokud máte tablet podporující 4G/LTE, stačí povolit datový roaming a APN (přístupový bod) nastavit na „internet“. Poté vypnout a zapnout zařízení. V případě, že nemáte tablet podporující 4G/LTE, služba bohužel fungovat nebude.
-
Když vyčerpám datový limit, bude mi fungovat mobilní internet?
Po vyčerpání aktuálního FUP limitu dojde k zablokování služby. Automaticky budete přesměrování na stránky muj.nordictelecom.cz/oneup, kde si můžete dokoupit datový balíček nebo navýšit aktuální tarif do konce zúčtovacího období. V novém zúčtovacím období se datový limit obnoví.
-
Bude mi mobilní internet fungovat v zahraničí?
Služba podporuje pouze národní roaming. V zahraničí tedy fungovat nebude.
-
Kde zjistím objem dat, který mi zbývá do konce období?
Navštivte muj.nordictelecom.cz/oneup
-
Jak mohu provést změnu datového tarifu?
Změnu tarifu můžete provést v samoobsluze nebo telefonicky na zákaznické lince 800 80 70 60.
-
Jakou velikost SIM karty zasíláte?
SIM kartu zasíláme ve třech velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.
-
Mohu si nechat zaslat novou SIM kartu?
Ano, novou SIM kartu vám zašleme kurýrní službou. Pro její zaslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 800 80 70 60, s výměnou SIM karty vám rádi pomůžeme.
-
Co je kód OKU?
Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.
-
Kde najdu OKU kód T-Mobile?
Pokud jste zákazníkem T-Mobile, najdete OKU ve své internetové samoobsluze muj.t-mobile.cz. Kde přesně, najdete ve videu níže.
Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.