Podpora

Časté dotazy

    • Garance rychlosti a dostupnosti - Internet Business

      V rámci služby O2 Internet Business dodáváme internetové připojení s garantovanou dostupností. Rychlost a kvalita je garantovaná pouze na úseku poslední míle, tj. připojení od ústředny k zákazníkovi, které je bez agregace.

       

      V ceně služby O2 Internet Business je základní SLA 0. Garance SLA 1 a výš je nutné přikoupit. V případě výpadku technici řeší přednostně problémy ovlivňující zákazníka se zakoupeným SLA.

       

      PLATNÉ OD 1. 10. 2021 JEDNOTKA SLA 0 SLA 1 SLA 2
      MB
      SLA 3 SLA 4
      MĚSÍČNÍ DOSTUPNOST % 99 99,5 99,7 99,9 99,95
      MAX. DÉLKA PORUCHY CELÉ SLUŽBY hodin 12 12 6 4 4
      MAX. DÉLKA PORUCHY PRIMÁRNÍ/ZÁLOŽNÍ PŘÍPOJKY hodin - - 48 48 48
      DOBA ODEZVY minut 120 120 60 60 20
      INFORMOVÁNÍ O PROBLÉMU hodin 12 12 6 4 1
      AUTOMATICKÁ SANKCE   NE ANO ANO ANO ANO

       

       

      Pro dodání garancí typu SLA3 a SLA4 musí být záloha řešena samostatnou paralelní linkou.

    • Typy připojení, hardware a instalace

      Typ sítě a možnosti připojení

       

      Připojení je možné realizovat standardně pomocí optické, metalické (SHDSL, vDSL) nebo mobilní sítě, nebo s využitím mikrovlnného spoje v licencovaném či nelicencovaném pásmu. Výběr technologie je na dodavateli podle možností v konkrétním místě připojení. Je možné, aby si zákazník vybral nosnou technologii sám. V tom případě je nutné provést individuální nacenění speciálně pro tuto technologii.

       

      Hardware

       

      Standardní součástí služby je dodávka a správa koncového zařízení - routeru. Používáme zařízení od renomovaných společností Fortinet, Cisco nebo Huawei.

       

      Instalace

       

      Instalaci provádí technici O2 nebo technici smluvních partnerů, kteří zároveň nesou zodpovědnost za výsledek instalace a samotný chod služby. Zákazník v případě umísťovaní technologie nutného pro zprovoznění služby musí zabezpečit souhlas vlastníka prostoru.

    • Mobilní backup

      Mobilní backup zabezpečuje služba Internet Mobile Backup. Ta dodává nezávislé zálohování primární přípojky jinou technologií, s nižší přenosovou rychlostí. Přepojení na záložní linku se děje automaticky v případě výpadku primárního spoje. Všechny IP adresy zákazníka jsou zachovány, přesměrování nastane do 100ms, VPN se nerozpadá. Součástí dodávky této doplňkové služby je i potřebný HW. Využíváme zařízení Conel, Fortinet nebo Cisco.

    • Bezpečnostní audit vašeho perimetru

      Bezpečnostní audit vám zanalyzuje provoz do sítě na rozhraní veřejného internetu. Díky němu dokáže identifikovat a zároveň ukázat slabá místa stávajícího řešení. Zároveň je ideálním nástrojem na kontrolu stávající bezpečnostní politiky a konfigurace. Audit vám dá doporučení pro zlepšení bezpečnostních nastavení.

       

      Bezpečnostní audit je možné získat jen s koupí nového O₂ Internet Business zdarma právě jednou, objednává se u vašeho obchodníka O₂. Audit probíhá tak že nejprve se aktivuje na lince analýza dat. Ta trvá 1 měsíc. Následně je zákazníkovi vygenerovaný individuální report se zjištěními a doporučeními. Aktivace auditu je možná jen v spojení s CPE Fortinet.