Podpora

Nakupuji

  • Ceníky Internetu (NT)

  • Ceníky Internetu (NTR)

  • Jak rychle od objednání budu moci využívat službu internetu?

    V případě technologií 5G, Optika, LAN a wifi vás po dokončení objednávky budeme telefonicky kontaktovat následující pracovní den a domluvíme se s Vámi na vhodném termínu instalace. V případě technologie DSL kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon. Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.

  • Proč je služba 5G internet kvalitnější než jiné typy připojení vzduchem?

    Službu poskytujeme v naší vlastní síti na frekvenci 3,7 GHz, což je pásmo určené pro 5G přenosy. Jako první v České republice budujeme tuto síť podle 5G standardů.
    Používáme frekvenční pásma vyhrazená ČTÚ pouze pro Nordic Telecom a v těchto pásmech provozujeme pouze tuto službu. Nedochází tedy k rušení jinými sítěmi ani k zahlcení pásma mobilními službami.
    Máme vyšší vysílací výkony a díky tomu větší dosah, stabilitu signálu a odolnost proti povětrnostním vlivům.
    Díky širokému vysílacímu pásmu 80 MHz dosahujeme vyšší dostupné i reálné rychlosti připojení.

  • Ceníky TV

  • Kolik mě bude stát Televize?

    Měsíční poplatek za službu Nordic TV záleží na tarifu, který si vyberete. Tarif Nordic TV HD s 80 HD kanály a videotékou v ceně je účtován měsíční částkou 225 Kč. Tarfi Nordic TV HD Plus s více než 120 HD kanály a videotékou v ceně je účtován měsíční částkou 495 Kč.V případě, že si sjednáte současně náš internet a Nordic TV, získáte trvalou slevu 50 Kč měsíčně.

  • Jak probíhá instalace set-top boxu?

    Po převzetí set-top boxu a jeho zapojení zadáte párovací PIN kód, který Vám přišel po dokončení objednávky e-mailem. Následně můžete službu nerušeně používat. Více informací ohledně instalace set-top boxu naleznete ZDE.

  • Musím ke službě vlastnit „chytrou“ televizi?

    Pro využívání služby nemusíte vlastnit chytrou televizi. Stačí, když máte internetové připojení v dostatečné rychlosti (nejméně 5 Mb/s) a koupený set-top box. Následně jednoduše propojíte svoji stávající televizi s daným zařízením a můžete využívat všechny chytré funkce, které naše služba nabízí. Samotná instalace trvá přibližně 5-10 minut a zvládne ji i člověk bez zkušenosti se zapojením podobných zařízení. V případě, že chcete službu využívat pouze na svém mobilu, tabletu nebo počítači, není třeba ani set-top box.


    Seznam podporovaných zařízení pro objednávky přijaté do 5.2.2020 naleznete ZDE.
    Seznam podporovaných zařízení pro objednávky přijaté od 6.2.2020 naleznete ZDE.

  • Mohu si nahrát film?

    Nahrávání pořadů, filmů i seriálů je samozřejmě umožněno. Pokud jste si objednal službu do 5.2.2020 (včetně), můžete si nahrát až 20 hodin. V případě, že jste si objednal službu po datu 5.2.2020, máte k dispozici až 120 hodin nahrávání.

  • Mohu sledovat vysílání zpětně?

    Ano, můžete se podívat na nabídku až 7 dní zpětně.

  • Pokud chci využívat službu televize, musím mít internet od Nordic Telecom?

    Ne, službu Nordic TV můžete využívat na jakémkoli internetovém připojení, nezávisle na Vašem internetovém poskytovateli. Pouze, prosím, ověřte, že máte dostatečně rychlé připojení, nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by mohlo mít dopad na kvalitu služby.

  • Kde mohu službu Nordic TV objednat?

    Službu Nordic TV si můžete objednat jednoduše zde. Vyberete si tarif, který Vám bude vyhovovat. Služba je zcela bez závazku. Pro její fungování stačí, když máte internetové připojení v dostatečné rychlosti, nejméně 5 Mb/s.

  • Mám u služby mobilního volání aktivní hlasovou schránku?

    U nových služeb je nastaven registr zmeškaných hovorů. Hlasovou schránku můžete aktivovat na Zákaznické lince.

  • Mohu službu mobilního volání využívat v zahraničí?

    Ano, stačí mít aktivní roaming. Lze ho aktivovat na Zákaznické lince.

  • Jak zjistím potřebnou velikost SIM karty pro moje zařízení?

    SIM kartu, kterou jsme Vám zaslali, je možné využívat ve 3 velikostech (mini, micro, nano). Stačí „vyloupnout“ požadovanou velikost z plastové kartičky a vložit do zařízení.

  • Chci nadále používat své telefonní číslo. Je to možné?

    Ano, je to možné. K přenosu dojde nejdéle do 2 pracovních dní od nahlášení platného OKU kódu stávajícího operátora na Zákaznické lince.

  • Jak probíhá zřízení služby mobilního volání?

    Uzavřeme s Vámi smlouvu a přijmeme žádost o přenos čísla. Jakmile nám předáte platný přenosový kód od současného operátora, vše vyřídíme za Vás. Přenos čísla trvá do 2 pracovních dní, pokud si nebudete přát nastavit datum na pozdější termín. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny

  • Co potřebuji k přenosu telefonního čísla?

    V případě, že chcete přenést mobilní číslo, potřebujeme: jméno současného operátora, telefonní číslo, které chcete do naší sítě přenést, kód pro přenos telefonního čísla od Vašeho současného operátora (OKU)

  • Jak probíhá přenos telefonního čísla?

    Po uzavření smlouvy Vám zašleme na danou adresu formulář pro přenos čísla CAF. Formulář vyplňte, podepište a zašlete na adresu Nordic Telecom s.r.o., Jihlavská 1558/21, 140 00 Praha 4 - Michle.


    Vaše původní telefonní číslo se nejdříve musí přenést od Vašeho původního operátora do naší sítě. Od chvíle doručení formuláře pro přenos (CAF) bude zahájen přenos čísla, který bude dokončen nejdéle do 2 pracovních dní. Služba se aktivuje v okamžiku přenesení čísla. V den přenesení může dojít ke krátkému přerušení služby kvůli odpojení od současného poskytovatele a připojení do naší sítě. Přerušení by nemělo trvat déle než 3 hodiny.

  • Jak rychle mi zřídíte službu pevné linky a jak zřízení probíhá?

    Kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon. Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.

  • Jak rychle mi zřídíte službu mobilního internetu a jak zřízení probíhá?

    Kurýr MUFF Vaši objednávku doveze zpravidla do 3 pracovních dnů a bude Vám volat na uvedený kontaktní telefon. Určitě mějte po ruce průkaz totožnosti a částku odpovídající objednávce.

  • Bude mi SIM fungovat v tabletu?

    Pokud máte tablet podporující 4G/LTE, stačí povolit datový roaming a APN (přístupový bod) nastavit na „internet“. Poté vypnout a zapnout zařízení. Pokud nemáte tablet podporující 4G/LTE, nebude bohužel služba fungovat.

  • Bude mi fungovat internet po vyčerpání FUP limitu?

    Po vyčerpání aktuálního FUP limitu dojde k zablokování služby. Automaticky budete přesměrování na stránky muj.nordictelecom.cz/oneup, kde je možné dokoupit datový balíček nebo navýšit aktuální tarif.blokovaná do konce Vašeho zúčtovacího období.

  • Bude mi mobilní internet fungovat v zahraničí?

    Služba podporuje pouze národní roaming. V zahraničí tedy fungovat nebude.

  • Kde zjistím objem dat, který mi zbývá?

    Při připojení přímo přes zařízení zadejte do webového prohlížeče muj.nordictelecom.cz/oneup

  • Jak mohu provést změnu tarifu a kdy změna nastane?

    Změnu tarifu můžete provést v samoobsluze nebo telefonicky na Zákaznické lince 800 666 777.

Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich používáním a ukládáním.

Více informací