Podpora

Technická podpora

  • Vůbec mi nefunguje internetové připojení. Co mám dělat?

    Než nám zavoláte, vyzkoušejte pár osvědčených tipů, které mohou pomoci. Napřed zkontrolujte, jestli je v počítači dobře připojen kabel, po kterém k Vám vedeme internetové připojení (nepřerušovaně svítící dioda je dobré znamení). Určitě také restartujte router, případně i přijmací anténu na střeše domu a následně i počítač. Pokud nic z toho nezabralo, tak nám zavolejte a podíváme se na to společně.

  • Zdá se mi, že se www stránky načítají pomalu, proč?

    Zpomalení rychlosti vašeho internetu může být z více důvodů. Rychlost může být ovlivněna technologií připojení k internetu (WiFi, LAN), nastavenou rychlostí Vašeho konkrétního tarifu, který jste si vybral, ale také tím, jak internet používáte. Například máte spuštěno mnoho aktivních oken v prohlížečích, máte spuštěn emailový klient, který aktuálně stahuje novou poštu, nebo stahujete nějaký objemný soubor. Například film.

  • Internet mi funguje, ale nemůžu přijímat ani odesílat poštu. Co mám dělat?

    Je potřeba zkontrolovat nastavení Vašeho e-mailového klienta. Zkontrolovat nastavení SMTP (server odchozí pošty), správnost uživatelského jména a hesla, vypnout zabezpečení SSL a vypnout přihlašování s ověřením zabezpečeného hesla. Je dobré dvědět, že nastavení SMTP serveru odchozí pošty se liší dle poskytovatele Vaší emailové adresy. Mezi najčastější poskytovatele patří Seznam, Google, nebo Centrum. Pro seznam zadejte smtp.seznam.cz, pro Gmail: smtp.gmail.com a pro Centrum: smtp.centrum.cz.

  • Co je to MAC adresa?

    Je to unikátní fyzická adresa síťové karty, která je umístěna ve Vašem počítači.

  • Jaká je moje IP adresa?

    IP adresy v naší síti jsou dynamicky přidělované, nejsou tedy stálé a může docházet k jejím změnám. Pokud chcete, můžete si zvolit, jestli chcete mít přidělovánu veřejnou nebo privátní IP adresu. Privátní IP adresa poskytuje větší bezpečí proti elektronickým útokům. Privátní IP adresy v naší síti mají tvar 192.168. nebo 10.0. Veřejná IP adresa poskytuje menší bezpečí proti elektronickému útoku, některé služby sítě Internet však veřejnou IP adresu vyžadují a to například vzdálené připojení ke kamerám, nebo přístup k počítači přes vzdálenou plochu.

  • Je nutné používat v počítači antivirovou ochranu?

    Využívání antivirového programu je určitě důležité. Kvalitní antivirový program Vás ochrání nejen před ztrátou dat, ale také nedovolí zpomalení Vašeho počítače a internetu následkem napadení viry, kterými se internet jen hemží.

  • Nefunguje mi určitá www stránka, ale ostatní ano. V čem je problém?

    Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale server, na kterém jsou konkrétní www stránky umístěny může být odpojen, nebo je právě servisován.

  • Na WiFi routeru svítí kontrolka internetu červeně a nemohu se připojit, co mám dělat?

    Pravděpodobně budou chybně nastaveny přihlašovací údaje. Je třeba WiFi router restartovat a údaje nastavit znovu dle manuálu. Pokud kontrolka stále nesvítí zeleně, kontaktujte Zákaznickou linku.

  • Na routeru bliká zeleně kontrolka DSL a kontrolka internetu nesvítí vůbec, co mám dělat?

    Kontaktujte, prosím, Technickou podporu, kde Vám rádi pomůžeme.

  • Jak probíhá instalace Internetu?

    Po výběru konkrétního tarifu se spolu domluvíme na vhodném termínu instalace, ve kterém Vás navštíví náš technik. Pro připojení prostřednictvím WiFi musíme na Váš dům umístit malou anténu o průměru cca 150 mm tak, aby byla přímá viditelnost mezi touto anténou a našim vysílačem. Od antény povedeme datový kabel určený pro data i napájení až do místa, kde budete chtít službu přebírat (nejčastějí místo v obývací místnosti nebo u dalších rozvodů po domě).

  • Jak probíhá instalace Internetu v síti 5G?

    V domluveném termínu se dostaví instalační technik, který vybere vhodné místo pro instalaci. Ta obsahuje umístění venkovní jednotky (anténa a modem) a vnitřní jednotky (Wi-Fi router). Protože je celý proces individuální, domluvíte se s technikem na podrobnostech instalace přímo na místě. Samotná instalace zabere zpravidla 2,5 hodiny. Kromě přístupu na střechu od Vás nebudeme nic dalšího potřebovat, vše obstaráme sami. Více informací o instalaci naleznete zde. + VIDEO


     

  • Na jaké síti funguje služba 5G?

    Službu poskytujeme na naší vlastní mobilní síti, na frekvenci 3,7 GHz.

  • Na jaké síti funguje služba Optika?

    Optika funguje na optické síti. Optický kabel je doveden k vám domů a je ukončen standardní datovou zásuvkou.

  • Na jaké síti funguje služba Wifi?

    WiFi signál je bezdrátově doveden k malému přijímači (klientské zařízení), které vám bude namontováno např. na střechu nebo balkon. Z něj bude kabelem doveden internet kabelem na požadované místo v domě a ukončen standardní datovou zásuvkou.

  • Je opravdu služba bez závazku?

    Samozřejmě! Tedy rozumějme “bez závazku uzavření smlouvy na dobu určitou” . Znamená to, že Vás k sobě nepoutáme pod žádnou finanční sankcí. Smlouva je uzavírání vždy na dobu neurčitou s možností kdykoliv závazek bezsankčně vypovědět, a to se zákonnou 30 denní výpovědní dobou. Výpověď je však vždy potřeba zaslat v písemné podobě, aby byla platně podaná.

  • Služba Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?

    Doporučovaná rychlost internetového připojení je nejméně 5 Mb/s při využití Nordic TV ve Vaší televizi přes set-top box. Pokud však používáte Nordic TV současně s Vaším internetem, doporučujeme rychlost internetového připojení minimálně 10 Mb/s. V případě, že je Vaše rychlost internetu dostatečná, restartujte Váš router, následně i set-top box. V případě, že problémy i nadále přetrvávají, kontaktujte naši Technickou podporu, kde Vám rádi poradíme.

  • Služba Televize mi nefunguje, co mám dělat?

    Pokud Vám služba nefunguje, zkontrolujte Vaše internetové připojení. Nejprve zkuste restartovat Vaši domácí síť (Wi-Fi router, Wi-Fi modem), následně zkuste restartovat i set-top box. Pokud máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, zkuste jej zapojit přes kabel. V případě, že Vaše problémy i nadále přetrvávají, obraťte se na naši Technickou podporu, kde Vám rádi pomůžeme.

  • Televize se mi seká, co mám dělat?

    Pro použití ve Vaší televizi přes Set-top box je doporučovaná rychlost připojení nejméně 5 Mbps. Problém může tedy být v rychlosti připojení k internetu. Pokud máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, je možné, že máte přetíženou domácí síť, a proto jej zkuste zapojit přes kabel, nebo od domácí Wifi odpojit jiná zařízení.

  • Mám zničený dálkový ovladač, jak si ho mohu vyměnit?

    Na vyžádání Vám zašleme na dobírku nový.

  • Jak si aktivuji objednanou službu bez set-top boxu?

    Po dokončení objednávky Vám e-mailem přijde párovací PIN kód. Po převzetí set-top boxu a jeho zapojení budete automaticky vyzváni k jeho zadání. Po zadání kódu je služba aktivní a můžete ji začít naplno využívat. Jednoduchý návod naleznete ZDE. V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností Vám rádi poradíme na naší Zákaznické lince.

  • Jak si aktivuji objednanou službu se set-top boxem?

    Stačí ve Vašem emailu potvrdit objednávku a vyčkat na přihlašovací údaje do Nordic TV. Návod na přihlášení ke službě Nordic TV naleznete ZDE

  • Jak mohu provést změnu tarifu u služby Nordic TV a kdy změna nastane?

    Požadavek na změnu tarifu můžete zadat kdykoliv přes Nordic Samoobsluhu. Změna nastane během několika minut. O změně budete informováni pomocí SMS.

  • Co dělat, když zapomenu heslo do rozhraní Nordic TV?

    Je to jednoduché, zapomenuté heslo do rozhraní Nordic TV naleznete, popřípadě si ho můžete i změnit, po přihlášení do Nordic Samoobsluhy.

  • Jaká je nejnižší nutná přenosová rychlost pro využití služby TV?

    Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mbps.

  • Nefunguje mi sim karta, co mám dělat?

    Kontaktujte prosím z jiného funkčního telefonu naši Zákaznickou linku.

  • Chci využívat pouze datovou SIM ve svém telefonu. Co pro to mám udělat?

    V nastavení Vašeho zařízení je potřeba mít povolen datový roaming a nastavit přístupový bod APN na „internet“. Poté vypnout a zapnout telefon.

Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich používáním a ukládáním.

Více informací