Podpora

Potíže se službou

  • Nordic TV mi nefunguje, co mám dělat?

    Pokud služba nefunguje, zkontrolujte prosím své internetové připojení. Nejprve restartujte domácí Wi-Fi router a následně i set-top box (pokud jej využíváte). Jako poslední krok zkuste set-top box zapojit přes kabel (místo přes Wi-Fi). V případě, že ani jeden krok nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku, kde vám rádi pomůžeme.

  • Obraz v TV se mi seká, co mám dělat?

    Pokud obraz v TV není plynulý, s nejvetší pravděpodobností to způsobuje omezaná kapacita internetového připojení, např. několik členů domácnosti současně brouzdá na internetu, stahujete větší soubory atd. Ke sledování Nordic TV doporučujeme internetové připojení s minimální rychlostí 5 Mb/s. V případě, že máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, je možné, že dochází k přetížení domácí sítě, a proto jej zkuste zapojit pomocí kabelu.

  • Služba Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?

    Doporučovaná rychlost internetového připojení pro Nordic TV je nejméně 5 Mb/s. Pokud však používáte Nordic TV současně s internetem, doporučujeme rychlost internetového připojení minimálně 10 Mb/s. V případě, že je vaše rychlost internetu dostatečná, restartujte domácí router a následně i set-top box (pokud jej používáte). V případě, že problémy i nadále přetrvávají, zavolejte prosím na naši zákanickou linku.

  • Rozbil se mi dálkový ovladač od set-top boxu, jak si ho mohu vyměnit?

    Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napiště email na info@nordictelecom.cz. Na dobírku vám zašleme nový ovladač.

Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich používáním a ukládáním.

Více informací