Podpora

Návody a rady

    • Jak nastavím modem nebo WiFi router u služby Nordic Plus

      Jednoduché návody na nastavení konkrétních modemů a WiFi routerů pro tarify Nordic Plus najdete pod odkazy níže.

       

      Návody platí pouze pro nastavení zařízení u technologie připojení DSL nebo optika na síti CETIN. V případě ostatních služeb se prosím obraťte na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.   

       

      Modemy:

      Návod na nastavení VDSL modemu ZyXEL O2 GateWay V2 - modem zasíláme nastavený | odkaz vás přesměruje na stránky O2

      Návod na nastavení VDSL modemu O2 Smart Boxmodem zasíláme nastavený | odkaz vás přesměruje na stránky O2

       

      Wi-Fi routery:

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru TP-LINK EC225-G5 - router zasíláme nastavený

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru TP-LINK EC230-G1 - router je třeba nastavit podle návodu

      Návod na nastavení Wi-Fi routeru ZTE H6645P - router je třeba nastavit podle návodu

    • Kde najdu OKU kód O2?

      Pokud jste zákazníkem O2, najdete OKU ve své internetové samoobsluze moje.o2.cz. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

       

       

       

    • Kde najdu OKU kód T-Mobile?

      Pokud jste zákazníkem T-Mobile, najdete OKU ve své internetové samoobsluze muj.t-mobile.cz. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

       

       

       

    • Kde najdu OKU kód Vodafone?

      Pokud jste zákazníkem Vodafone, najdete OKU ve své internetové samoobsluze vodafone.cz/muj/prihlaseni. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.

       

       

       

    • Kde najdu OKU kód Nordic Telecom?

      Pokud jste zákazníkem Nordic Telecom, najdete OKU ve své internetové samoobsluze nordictelecom.cz/samoobsluha. Kde přesně, najdete ve videu níže. 

       

      Jde o 14místný kód pro přenos stávajícího telefonního čísla nebo pevného internetu od jednoho poskytovatele ke druhému.