My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

Na co se nás nejčastěji ptáte

  • Technická podpora
    • Na jakých sítích mohu využívat vaše služby?
      Naše služby poskytujeme na vlastní CDMA síti, jejíž předností je zejména zajištění celoplošného pokrytí i mimo velká města. Služby ve standardu GSM poskytujeme jako virtuální operátor na síti T-Mobile.
    • Proč můj mobilní internet náhle zpomalil?
      Nejdříve si v Samoobsluze ověřte, že jste nepřečerpali měsíční objem dat (FUP). Při přečerpání dat se dozvíte, jak jejich stav navýšit nebo kdy se vám znovu obnoví. Pokud máte dat na přenesení dostatek, může být problém způsoben nedostatečným signálem. Řešení: Najděte vhodnější polohu modemu pro příjem signálu, ideálně blíž k oknu. U vybraných modemů je řešením připojit externí antény.
    • Nemůžu volat, ale příchozí hovory fungují. Proč?
      Nejspíš jste přečerpali volací limit. Ten vás chrání před vysokou útratou za telefon. Tuto informaci si můžete ověřit v Samoobsluze. Je také možné, že volání je zablokované kvůli neuhrazené faktuře. Ověříte si to tak, že z daného telefonu zavoláte na Zákaznickou linku. Hlasový automat vám výši případného nedoplatku sdělí.
    • Velikost mé SIM neodpovídá slotu v mém telefonu
      Vaše nová SIM karta vám byla doručena s průvodním dopisem. Jeho součástí byl i adaptér pro vaši SIM kartu. Najděte na něm odpovídající velikost, vložte do něj SIM kartu a umístěte ji tak do vašeho telefonu.
    • Proč má SIM karta nefunguje v mém telefonu?
      Vyzkoušejte svou SIM kartu v jiném přístroji. Pokud funguje, je pravděpodobné, že máte telefon blokovaný pro použití SIM karet ostatních operátorů. Bude zapotřebí si telefon nechat odblokovat pro ostatní operátory. Pokud SIM karta nefunguje ani v jiném přístroji, kontaktujte Zákaznickou linku.
    • Chci službu GSM využívat v zahraničí, je to možné?
      Ano, po aktivaci roamingu. Tuto službu si můžete aktivovat na Zákaznické lince.
    • Mám u služeb GSM aktivní hlasovou schránku?
      U nové služby GSM je vždy aktivní registr zmeškaných hovorů. Hlasovou schránku můžete nastavit na Zákaznické lince.
    • K čemu slouží internetová stránka Samoobsluha?
      Na této stránce například zjistíte, jestli je internetová služba v pořádku a aktivní. Připojte se přes váš CDMA modem a navštivte stránku Samoobsluhy. Pozor, tato stránka funguje výhradně přes naše připojení. Nemusíte používat žádné jméno ani heslo. Na stránce najdete vše potřebné hned, například kolik jste přenesli dat (FUP), kolik máte kreditu a jak jej dobít nebo (v případě služby na paušál) jestli máte uhrazené všechny faktury. Faktury si také můžete zobrazit a najdete tu i zajímavé nabídky.
Váháte, jakou službu si vybrat?
Rádi vám zavoláme zpět a poradíme.
Chci poradit
Mám zájem o službu:
Mobilní internet
Pevný internet
Pevná linka
Mobilní volání
Nechte nám na sebe telefon:
Zavolejte mi
Nebo kontaktujte naší prodejní linku 800 666 777