Podpora
Potíže se službou
-
Nefunguje mi SIM karta, co mám dělat?
Zkuste prosím SIM kartu výjmout a znovu umístit do telefonu. Pokud to nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku z jiného funkčního telefonu.
Zkuste prosím SIM kartu výjmout a znovu umístit do telefonu. Pokud to nepomůže, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku z jiného funkčního telefonu.
Přihlášení
Pokud máte některou z výše uvedených služeb, dokončete prosím objednávku v samoobsluze. V případě ostatních služeb pokračujte na webu.
Děkujeme, co nejdříve vám zavoláme z telefonního čísla 790 909 990
Voláme ve všední dny od 8 do 18 hod.
Pro pokračování v objednávce prosím zadejte svůj e-mail nebo telefon
Nákup této služby přes internetový košík je dočasně omezen, prosíme pro objednání zadejte své telefonní číslo a my se vám ozveme.