Podpora

Potíže se službou

    • Kde si mohu objednat službu Nordic TV?

      Nordic TV si můžete objednat jednoduše tady. Stačí si vybrat tarif, který vám bude vyhovovat. Služba je bez závazku a pro její fungování potřebujete jen internetové připojení v dostatečné rychlosti, doporučujeme nejméně 5 Mb/s.

    • Jak probíhá aktivace Nordic TV?

      Vše začíná objednáním služby na našich stránkách. Průběh aktivace poté záleží na tom, jestli si službu objednáte bez, nebo se set-top boxem.

       

      Pokud doma máte "chytrou" televizi (tzn., že set-top box nepotřebujete), zašleme vám na email hned po potvrzení objednávky přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. V něm si jednoduše spárujete svá zařízení (Smart TV, notebook, mobil) a je to!

       

      V případě, že doma nemáte "chytrou" televizi a objednáte si službu se set-top boxem, zašleme vám nejdříve set-top box a po jeho převzetí i přihlašovací údaje do Nordic TV účtu. Pokud si současně s Nordic TV objednáte také náš internet, set-top box vám pomůže nastavit náš technik při instalaci internetu.

       

      Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem


       

       

    • Jak si změním tarif Nordic TV?

      Tarif si můžete změnit kdykoli přes samoobsluhu. Změna se projeví během několika minut.

    • Musím ke službě vlastnit „chytrou“ televizi?

      Nemusíte. Pokud máte starší televizi, budete si ale potřebovat koupit nebo pronajmout set-top box Arris. Následně jednoduše propojíte svoji televizi se set-tob boxem a můžete využívat všechny chytré funkce, které Nordic TV nabízí. Samotná instalace trvá přibližně 5 až 10 minut a zvládne ji i člověk bez zkušenosti se zapojením podobných zařízení.

      Set-top box nepotřebujete v případě, že službu budete využívat ve svém mobilu, tabletu, počítači nebo vlastníte tzv. chytrou televizi.

       

      Seznam podporovaných zařízení najete tady

       

      Jak probíhá aktivace Nordic TV se set-top boxem


       

       

    • Jak si mohu dokoupit doplňkové balíčky u Nordic TV?

      Doplňkové balíčky si můžete dokoupit kdykoliv přes samoobsluhu. Aktivace balíčku proběhne ihned a cena se vám přičte do následujícího vyúčtování. Balíček má měsíční platnost a automaticky se obnovuje.

    • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

      Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

    • Mohu si nahrát pořady?

      Ano, můžete si nahrát až 120 hodin záznamu a pořady si tak pustit, kdykoli se to hodí vám.

    • Mohu sledovat vysílání zpětně?

      Ano, jakýkoli pořad si můžete pustit až 7 dní zpětně.

    • Jak službu převedu na jinou osobu?

      Nemusíte nikam chodit. Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napište email na info@nordictelecom.cz. Pošleme vám formulář pro převod služby. Po jeho vylnění vaši žádost zpracujeme a elekronicky odešleme ke schválení novému majiteli. Jakmile převod služby potvrdí, zašleme potvrzení o úspěšném převodu služby i vám.

    • Na kolika zařízeních mohu Nordic TV najednou sledovat?

      V jedné chvíli můžete Nordic TV sledovat až na čtyřech zařízeních (TV, počítač, tablet nebo mobil). Na každém zařízení je samozřejmě možné sledovat jiný program.

    • Jak získám Nordic TV k internetu na 3 měsíce zdarma?

      Ke každé objednávce internetového tarifu můžete získat Nordic TV HD na 3 měsíce zdarma a poté se slevou 50 Kč měsíčně. 

       

      Jak na to:

       

      1) Vložte do košíku internetový tarif a následně v kroku Výběr služby klikněte na “Přidat další službu”.  

       

       

       

      2) Z výběru dalších služeb zvolte Nordic TV.

       

       

       

      3) Vyberte tarif Nordic TV HD a klikněte na tlačítko “Vložit do košíku”.

       


       

      4) Nordic TV HD se poté objeví v košíku vedle internetového tarifu. Do řádku “Slevový kód” uvedete kód: 3MESICEZDARMA a klikněte na tlačítko “Uplatnit slevu”.

       

       

       

       

      5) U služby Nordic TV se objeví 100% sleva na 3 měsíce. Následně už jen kliknete na tlačítko “Pokračovat” a dokončíte objednávku.

       

       

       

       

      Tři dny před koncem bezplatného období vám zašleme email, ve kterém můžete Nordic TV jedním klikem zrušit. Případně během prvních tří měsíců stačí kontaktovat naši zákaznickou linku a o zrušení služby požádat. 
       

    • Jak mohu Nordic TV aktivovat na dalším zařízení jako je počítač nebo telefon?

      Jednoduše, přes naše webové stránky se přihlásíte do záložky Nordic TV (půjdete na stránku Televize a zvolíte tlačítko "Sledovat online" nebo klikněte přímo sem). Po přihlášení do svého účtu můžete měnit počet registrovaných zařízení nebo sledovat Nordic TV online. Přihlašovací údaje jste obdrželi e-mailem při zřízení služby.

    • Služba Nordic TV funguje zpomaleně, čím to může být?

      Doporučovaná rychlost internetového připojení pro Nordic TV je nejméně 5 Mb/s. Pokud však používáte Nordic TV současně s internetem, doporučujeme rychlost internetového připojení minimálně 10 Mb/s. V případě, že je vaše rychlost internetu dostatečná, restartujte domácí router a následně i set-top box (pokud jej používáte). V případě, že problémy i nadále přetrvávají, zavolejte prosím na naši zákanickou linku.

    • Jak velký vliv má sledování Nordic TV na rychlost internetového připojení?

      Sledování Nordic TV využívá část kapacity internetového připojení. Při sledování na více zařízeních se toto vytížení sčítá. Může jít o vytížení 3-5 Mb/s z kapacity připojení na jedno zařízení.

    • Rozbil se mi dálkový ovladač od set-top boxu, jak si ho mohu vyměnit?

      Zavolejte prosím na naši zákaznickou linku nebo nám napiště email na info@nordictelecom.cz. Na dobírku vám zašleme nový ovladač.

    • Pokud chci využívat službu Nordic TV, musím mít internet od Nordic Telecom?

      Ano, služba je dostupná jen pro zákazníky s internetem od Nordic Telecom. Pokud máte náš internet, budete mít navíc Nordic TV o 50 Kč měsíčně levnější. Službu Nordic TV nicméně můžete sledovat na jakémkoli internetovém připojení. Jen si prosím ověřte, že je dostatečně rychlé. Doporučujeme nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by totiž mohlo mít dopad na kvalitu služby.

    • Zapomněl jsem heslo do účtu Nordic TV. Co mám dělat?

      Zapomenuté heslo do Nordic TV účtu naleznete v samoobsluze, kde si jej po přihlášení můžete také změnit.

    • Jaká je nejnižší nutná rychlost internetu pro využití Nordic TV?

      Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mb/s na jedno zařízení.

    • Mohu si nastavit titulky v set-top boxu?

      V tuto chvíli není nastavení titulků u volitelných pořadů k dispozici.

    • Co znamená označení HD u set-top boxu?

      Zkratka HD znamená, že přijímač je schopen zobrazovat televizní pořady ve vysokém rozlišení (high-definition). Ve spojení s kvalitní televizí HD ready či FULL HD vám zajistí krásný zážitek při sledování oblíbených pořadů. Oba Nordic TV tarify v naší nabídce obsahují TV kanály, které vysílají v HD kvalitě.

    • Jak se Nordic TV dotýká omezení přetáčení reklam FTV PRIMA?

      Skupina FTV Prima od 1. června 2022 omezuje přetáčení reklam na svých kanálech při zpětném sledování pořadů. Změna se dotýká všech poskytovatelů IPTV, vč. Nordic TV.


       

      Jak bude omezení přetáčení reklam fungovat v praxi?

       

      Reklamní bloky budou v přehrávači znázorněné žlutou linkou. Dopředu tak uvidíte, kdy reklama začíná a kdy končí.


      Zpětné přehrávání bude fungovat tak, jak jste zvyklí. Takže můžete přetáčet dopředu i dozadu. Když se začne přehrávat reklama, nemůžete ji přeskočit ani přetočit. Stále však můžete zobrazit lokální EPG, přepnout na jiný kanál nebo přejít do menu.



      V případě zpětného přehrávání (tzv. timeshift – například film ze včerejšího večera) bude reklama zkrácená na 3 minuty. Po uplynutí času, který vidíte na obrazovce, se vám zobrazí tlačítko Přeskočit reklamu. 

       

       

      Při sledování pořadu, který podle televizního programu ještě neskončil (tzv. start-over) se reklama odvysílá v celé délce. Na mobilním zařízení a webu se reklama přehraje podobně jako na YouTube. Nepřeskočitelné jsou první tři reklamy.


      Po zapnutí přehrávání máte 60 sekund volného přetáčení. Nejčastěji toho využijete v momentě, když pokračujete ve sledování pořadu – v takovém případě se můžete přesunout do jakéhokoliv bodu přehrávání a přeskočit všechny reklamy od začátku pořadu.



      Novinkou je označení začátku pořadu v přehrávači. Po přepnutí na Primu tak automaticky přeskočíte všechny reklamy a ukázky. Rovnou se tak začnete dívat na pořad, který jste si vybrali.



      Jak se omezení přetáčení reklam projeví na konkrétních zařízeních?

       

      Omezení přetáčení reklam bylo možné přidat na většinu podporovaných zařízeních. Naše aplikace je dostupná i pro zařízení stará 8 –10 let, z technologických důvodů na některých starších zařízeních není možné omezení přetáčení reklam vhodně nastavit. Na těchto zařízeních se může aplikace začít chovat jinak, než jste dosud zvyklí. Níže si můžete přečíst, co nastane na jednotlivých typech zařízení.

       

       

      Omezení přetáčení reklam na nové aplikaci (pro zařízení mladší 5 let)

       

      Vysílání na nové aplikaci je možné sledovat zpětně na všech kanálech včetně kanálů FTV Prima, nicméně na nich je část reklamy nepřeskočitelná.

       

      Zařízení s novou aplikací:

       

      • Televizory LG ročník 2017 a novější

      • Televizory Samsung ročník 2017 a novější

      • Televizory Panasonic, Hisense a Vestel

      • Televizory a set-top-boxy s Android TV

      • Multimediální centrum Apple TV

      • Set-top-boxy Arris

      • SledovaniTV Android box IV. generace

      • Telefony a tablety s Android Mobile 5 a vyšší

      • Telefony a tablety s iOS 12 a vyšší

      • Web

       

      Aktualizovaná aplikace pro Samsung TV se z důvodu dlouhého vydávacího procesu nestihne vydat včas, bude proto dočasně fungovat v podobném režimu jako „stará aplikace“. 

       

      Časté otázky

       

      • Mohu využívat zpětné přehrávání?
        Ano, v oblasti zpětného zhlédnutí se pro vás nic nemění.

       

      • Mám TV Samsung, co mám dělat?
        Vyčkejte prosím na aktualizaci aplikace ve vaší televizi. Poté vám bude umožněno i zpětné zhlédnutí.

       

       

      Omezení přetáčení reklam na staré aplikaci (pro zařízení starší 5 let)

       

      Stará aplikace nedovoluje kvůli technologickým omezením provést úpravy, které vyžaduje FTV Prima ohledně zákazu přehrávání reklam. Proto nově není možné využívat zpětné přehrávání na kanálech FTV Prima. Na ostatních kanálech bude možnost zpětného sledování zachována.

       

      Doporučujeme přejít na novější zařízení, které podporuje novou aplikaci se všemi jejími funkcemi. Pokud nechcete na novou aplikaci přejít, nemusíte. Stará aplikace vám bude fungovat i nadále. 

       

      Zařízení se starou aplikací

       

      • Televizory LG ročník 2012 a novější

      • Televizory Samsung ročník 2012 až 2019

      • SledovaniTV Android box I., II. a III. generace

      • SledovaniTV Android box IV. generace

      • Telefony a tablety s Android Mobile 4 a nižší

      • Telefony a tablety s iOS 11 a nižší

      • Streamování přes Chromecast

       

      Pro televizory LG a Samsung ročníků 2017 a novější je dostupná nová i stará aplikace. U těchto zařízení doporučujeme přechod na novou aplikaci.

       

      Ze staré aplikace na novou je možné přejít pouze u TV Samsung ročníků 2017–2019 a u TV LG ročníků 2017–2022.


       

      Proč Prima přistupuje k této změně?

       

      Přikládáme i vyjádření FTV Prima: „Skupina Prima spouští od května komunikační kampaň #Nepřetáčej, která divákům vysvětluje, že příjmy z reklam jsou pro Primu jako komerční televizi zcela zásadní. Jedná se o hlavní zdroj financování výroby pořadů, a jen díky tomu mohou diváci sledovat pořady v kvalitě, na kterou jsou zvyklí.“ uvedla Gabriela Semová, vedoucí korporátní a interní komunikace skupiny Prima.

       

      Více se o kampani dozvíte tady.