Speciální nabídka pro členy ČMKOS

Internet na první měsíc zdarma

✔ měsíc zdarma získáte po zadání slevového kódu

Ověřte si dostupnost internetu na své adrese

První měsíc zdarma

Se slevovým kódem získáte internet na měsíc zdarma. Platí pro všechny internetové tarify.

Jak na to?

  • ověřte si dostupnost internetu na své adrese
  • vyberte si jakýkoli tarif a klikněte na Objednat online
  • v 1. kroku zadejte slevový kód odborů
  • a je to, získáváte internet na 1. měsíc zdarma

Ajťák na příjmu poradí

Když jde o technologie, kryjeme vám záda. Snašim internetem máte Ajťáka na příjmu v ceně. 

Pomůžeme vám s jednoduchými i složitějšími IT problémy, elektronikou a technologiemi.

  • zapojení WiFi routeru
  • zapojení a nastavení TV, PC, satelitu atd.
  • nastavení mobilního telefonu, tabletu, aplikace
  • spárování různých zařízení a mnoho dalšího
  • více se o ajťákovi dozvíte tady

Nordic TV k internetu

K internetu získáte Nordic TV HD na 3 měsíce zdarma a poté se slevou 50 Kč měsíčně. 

Sledujte všechny filmy, dokumenty nebo třeba sport zpětně. Nahrávejte a bavte se u více než 80 kanálů v HD kvalitě.

Jak na to?

  • Ověřte si dostupnost internetu a vyberte si tarif
  • Vložte tarif do košíku a v 1. kroku k němu přidejte Nordic TV HD
  • Dokončete objednávku, a je to!
  • Podrobnější návod najdete tady

Paramount logo    logo Viasat History    Logo Sport 2 TV      Logo Sporty T     Logo Love 4k Nature

Zdravá síť

O síť se staráme. Investice do jejího vylepšování tvoří největší položku našeho rozpočtu.

Pravidelně vylepšujeme naši síť. Aktivně taky sledujeme všechny její části a na potíže umíme reagovat s předstihem. Vy si díky tomu užijete zdravý internet. 

  • Naši specialisté z Uherského Hradiště dohlíží na síť 24/7.
  • Každý rok do modernizace páteřních routerů, switchů a dalších částí sítě investujeme desítky milonů Kč.

Překvapivá volnost

Naše služby jsou bez závazku. O to víc se snažíme, abyste s námi byli rádi.

Věříme, že zákazníky si není potřeba vázat žádnou sankcí.

  • Bez závazku znamená, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí za předčasné ukončení smlouvy.
  • Smlouvu s námi uzavíráte na dobu neurčitou s možností ji kdykoliv ukončit se zákonnou 30denní výpovědní dobou.

Zavoláme vám a společně najdeme nejlepší nabídku internetu

Ověřte si dostupnost internetu výše ↑ nebo nám na sebe zanechte telefonní číslo. Zavoláme a nabídneme internet se zvýhodněním.

Telefonní číslo

Kliknutím na "Zavolejte mi" souhlasím se zpracováním osobních údajů pro zjištění aktuální nebo budoucí dostupnosti služby.

Děkujeme za vaše kontaktní údaje. Spojíme se s vámi do 24 hodin.

Šetřete si čas. Náš Ajťák na příjmu vám poradí s internetem i technologiemi

S našim internetem máte Ajťáka na příjmu pro celou rodinu. Poradí vám se vším kolem technologií.

Zjistit více

Nejčastěji se ptáte

  • Jak probíhá instalace Nordic internetu?

    Průběh instalace záleží na technologii připojení. Pro lepší představu jsme pro vás připravili krátká videa, která postup instalace přibližují:

     

    Jak probíhá instalace bezdrátového internetu Nordic

     

     

     

    Jak probíhá instalace kabelového / optického internetu Nordic Plus 

     

     

     

    Jak probíhá instalace internetu Nordic Plus na síti CETIN

     

     

  • Jak rychle mi zapojíte internet?

    Následující pracovní den po objednání služby vám zavoláme a domluvíme se na vhodném termínu instalace. S termínem se vám vždy snažíme vyjít vstříc.

     

    Průměrná doba od objednání do zřízení služby je 5 pracovních dní.

  • Mohu si u Nordicu pořídit symetrický internet?

    Ano, pokud to technologie přípojení umožňuje, můžete si tarif za 55 Kč měsíčně vylepšit a data poté stahovat i odesílat stejnou rychlostí (tzv. symetrický tarif).

     

    Tarifní řada Nordic Plus (internet kabelem/optikou)
     

    U vybraných tarifů Nordic Plus si můžete službu vylepšit přímo v online objednávce. Po vložení služby do košíku stačí v první kroku objednávky kliknout na „Vylepšit službu“ a následně vybrat „Příplatek za symetrický tarif“. Pokud dostupný tarif neumožňuje nastavení symetrických parametrů, vylepšení není v objednávce dostupné.

     

    Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince 800 80 70 60 nebo e-mailu info@nordictelecom.cz a my vám symetrický tarif rádi nastavíme.


     

    Tarifní řada Nordic (internet vzduchem) symetrické parametry nepodporuje.

  • Jsou Nordic služby opravdu bez závazku?

    Samozřejmě! Znamená to, že vás k sobě nepoutáme žádnou finanční sankcí. Smlouvu s vámi uzavřeme na dobu neurčitou s možností závazek kdykoliv vypovědět se zákonnou 30 denní výpovědní dobou.

Nenašli jste odpověď? Podívejte se do naší podpory nebo nás kontaktujte.