2. prosince 2022
S naším Ajťákem na příjmu nikdy nejste na technologie sami
Když jde o technologie, kryjeme našim zákazníkům záda. Ajťák na příjmu je totiž víc než běžná technická podpora. Ať už řešíte aplikace, programy, zabezpečení počítače nebo třeba, jak nastavit elektroniku v domácnosti, Ajťák na příjmu je tu od toho, aby vám poradil.
Běžná technická podpora internetového poskytovatele se zaměřuje jen na pomoc s nefunkční službou. Internetové připojení se ale dotýká mnohem více oblastí. Z pohledu uživatele jde třeba o správné nastavení počítače, mobilu nebo tabletu. Proto není divu, že dotazy našich zákazníků se často týkají i jiných věcí, než jsou potíže se službou nebo konfigurace Wi-Fi routeru.
A tak se zrodil Ajťák na příjmu - prémiová podpora pro všechny naše zákazníky. Seznamte se s Milanem Horákem, jedním z našich “Ajťáků na příjmu”.
Žádný robot, ale specialista, který se dobře vyzná v technologiích
“Mám pocit, že firmy čím dál častěji sahají po komunikačních robotech, chatbotech a tak dále. Informace jsou zaneseny někde v databázích a člověk se často k operátorovi z masa a kostí ani neprobojuje,” říká Milan, který vede tým specialistů a dodává: “V Nordicu jsme se naopak vydali opačným směrem. Místo chatbotů máme na lince tým specialistů na technologie. A zdaleka nejde jen o internet. Umíme poradit téměř s čímkoli, co se týká elektroniky. Teda, minimálně se o to vždy snažíme.”
Ajťák na příjmu je k dispozici denně od 8 do 20 hodin. Kromě otázek kolem technologií a elektroniky poradí i při potížích se službou. “Pokud jde ale o zákaznické dotazy k vyúčtování nebo objednávce, mají řešení na starost jiní kolegové, kteří jsou zákazníkům k dispozici ve všední dny od 8 do 18 hodin,” upřesňuje Milan.
Na co se lidi ptají?
„Většinou se jedná o zapojení a nastavení Wi-Fi routeru a IPTV. A pak je to pestrá směs dotazů. Například často radíme se spárováním PC a tiskárny nebo mobilu a televize, případně i mobilu a myčky. Nedávno jsme řešili náročnější napojení zařízení na NASku, což je v podstatě domácí datové úložiště, které můžete mít přes WiFi spárované s počítačem, mobilem nebo televizí. Data ze zařízení se pak zálohují automaticky nebo jedním kliknutím. Šikovná věcička. Dotazy jsou pestré, občas si můžeme hezky popovídat. A to prosím nemyslím nijak ironicky,” směje se Milan.
Ajťák na příjmu vám kryje záda
Ups, něco nefunguje… Není třeba se trápit. Ajťák je tady pro vás. Níže pro lepší představu uvádíme několik příkladů, s jejichž řešením pomůže:
- zapojení a nastavení WiFi routeru
- zapomenuté heslo k online účtu
- spuštění a nastavení nového počítače nebo tiskárny
- potíže s počítačem (zpomalení, chybové hlášky, nefunkční programy)
- instalace aplikací a programů
- nastavení mobilního telefonu, tabletu nebo televize
- spárováním různých zařízení v domácnosti
- propojení mobilních zařízení přes Bluetooth
- záchrana dat
- zálohování dat
- odvirování počítače
Ajťák se ale pokusí najít řešení vždy, případně nasměruje na další možnosti, které ho napadnou. Navíc doporučí užitečné aplikace a programy, vhodný počítač, mobil nebo třeba TV.
Jak se s ajťákem spojíte?
Stačí mít internet od Nordicu a zavolat na bezplatnou telefonní linku 800 666 777. Pro rychlé přepojení na ajťáka stiskněte číslo 4 (mezi 8 a 18 hodinou) nebo číslo 2 (mezi 18 a 20 hodinou). Šetřete si nervy i čas...