31. března 2025
Ruku v ruce s O2 - zůstáváme s vámi
Pokud jste zákazníci Nordicu, možná vás zajímá, co pro vás naše spojení s O2 znamená. Připravili jsme odpovědi na nejčastější otázky, abyste měli přehled.
O2 přebírá zákazníky, CETIN infrastrukturu
Nordic se dělí mezi O2 a CETIN. Společnost O2 přebírá zákazníky, zatímco CETIN získává infrastrukturu a velkoobchodní partnery. Tento krok schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
Pro zákazníky se nic nemění
Dobrá zpráva je, že pro vás jako zákazníky se nic nemění. Služby fungují za stejných podmínek, včetně cen. Značka Nordic Telecom zůstává s vámi a i nadále můžete využívat stejné kontakty pro zákaznickou podporu – telefonní linku 800 80 70 60 nebo e-mail: info@nordictelecom.cz.
Zdražování neplánujeme
Chápeme, že změna poskytovatele může vyvolávat otázky, proto na rovinu říkáme, že žádné zdražování služeb neplánujeme. Vaše podmínky a ceny zůstávají stejné.
Jaké výhody přinese spojení s O2?
Aktuálně pracujeme na propojení systémů tak, aby zákazníci Nordic Telecom mohli v budoucnu využívat výhody O2, například speciální nabídky nebo benefity jako Unity cashback od AirBank. Jakmile budou tyto možnosti dostupné, budeme vás včas informovat.
Co když mi přestaly fungovat služby?
Výpadky služeb nesouvisí se změnou poskytovatele na O2. Síť, na které služby fungují, se nemění. Pokud zaznamenáte potíže s internetem, kontaktujte prosím technickou podporu na lince 800 80 70 60.
Nordic TV a pronajatá zařízení
Nadále můžete využívat služby Nordic TV i všechny doplňkové balíčky. Stejně tak se nemění podmínky pronájmu zařízení od Nordic Telecom. Pokud by v budoucnu došlo ke změnám, dáme vám včas vědět.
Zajímá vás více? Podívejte se na tuto stránku, kde jsme pro vás připravili více podrobností.