Kariéra

Specialista/ka zákaznické péče

  • Specialista/ka zákaznické péče Pardubice

    • Zákaznickou podporu pro nové i naše stávající zákazníky.
    • Poskytuji informace o našich službách (telefonicky, písemně – e-mail, chat)
    • Aktivně volám našim potencionálním zákazníkům, kteří si u nás danou službu poptali (žádné COLD CALL)
    Detail pozice

O Nordicu

Věříme, že se díky kvalitě našich služeb dokážeme dostat na vrchol české TELCO scény. Máme silné investorské zázemí, v aukci zakoupené frekvence pro 5G pevný internet, profesionální tým, a hlavně chuť něco změnit ve stojatých vodách tuzemských telekomunikací, které to potřebují.

Hledáme kolegyně a kolegy s chutí do práce

Zašlete nám svůj životopis a my se vám do 14 dnů ozveme.

Přiložte CV (Doc, PDF)
Přiložte CV (Doc, PDF)

Odesláním souhlasíte s tím, že vaše osobní údaje můžeme zpracovávat za účelem výběrového řízení.

 

Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich používáním a ukládáním.

Více informací