Kariéra

Specialista/ka technické podpory

  • Specialista/ka technické podpory Pardubice

    • Technickou podporu pro nové i stávající zákazníky.
    • Poskytuji informace o službách (telefonicky, písemně) a zajišťuji bezproblémový provoz.
    • Osobně poskytuji technickou podporu nejen zákazníkům, ale i ostatním kolegům, kteří se setkají s poruchou/výpadkem služeb.
    • Řídím celou komunikaci se zákazníky a koordinuji celé řešení. Právě komunikace je nejdůležitější, aby naši zákazníci vždy věděli, kdy bude porucha vyřešena a jakým způsobem.
    • Zjišťuji příčinu, která mohla výpadek služby způsobit.
    • Prácuji v dvousměnném provoze (PO-NE) ranní směna od 8:00 hod. do 16:30 hod, odpolední směna od 11:30 hod. do 20:00 hod., o víkendu držím pohotovosti na Home Office
    Detail pozice

O Nordicu

Věříme, že se díky kvalitě našich služeb dokážeme dostat na vrchol české TELCO scény. Máme silné investorské zázemí, v aukci zakoupené frekvence pro 5G pevný internet, profesionální tým, a hlavně chuť něco změnit ve stojatých vodách tuzemských telekomunikací, které to potřebují.

Hledáme kolegyně a kolegy s chutí do práce

Zašlete nám svůj životopis a my se vám do 14 dnů ozveme.

Odesláním souhlasíte s tím, že vaše osobní údaje můžeme zpracovávat za účelem výběrového řízení.