Optický internet PRO až 2000 Mb/s
Náš nejrychlejší internet pro rozsáhlé kanceláře, které používají internet na velkém počtu zařízení.
- Bezpečný internet s O₂ Security PRO v ceně
- O₂ Prémiová péče s garancí dostupnosti připojení
- Oneplay k Internetu se 46 kanály jako bonus
399 Kč bez DPH / měsíc
od 7. měsíce dle zvoleného tarifu
MAX internet PRO až 250 Mb/s
Rychlé připojení, se kterým můžete vést videohovory ve vysoké kvalitě, používat náročné aplikace, stahovat a nahrávat větší soubory.
- Bezpečný internet s O₂ Security PRO v ceně
- O₂ Prémiová péče s garancí dostupnosti připojení
- Oneplay k Internetu se 46 kanály jako bonus
399 Kč bez DPH / měsíc
599 Kč od 7. měsíce
Proč mít internet PRO u O2
-
Všechny tarify jsou bez závazku
-
Maximální zabezpečení s O2 Security PRO
-
Zvýšená servisní podpora pro rychlé řešení problémů
-
Oneplay ke každému internetu
Nezávazná konzultace
Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.
Formulář byl úspěšně odeslán.
Čím je Internet PRO unikátní
- Chrání před online hrozbami
- Blokuje nebezpečné maily
- Filtruje škodlivý obsah
- Zajišťuje automatické aktualizace
- Poskytujeme prémiovou péči a podporu
- Posíláme pravidelné reporty
Více informací
-
Často kladené dotazy k O2 Internetu PRO
Potřebuju k internetu modem?
Ano, pro funkční internet potřebujete modem. Na všechny naše modemy máte pětiletou záruku a po zaplacení vám zůstávají.
Modem už mám, můžu ho použít?
Svůj současný modem můžete použít, pokud splňuje standard DSL2. Pro nejlepší zážitek doporučujeme k bezdrátovému internetu O₂ 5G Box a k pevnému nebo optickému internetu O2 Smart Box. Pro optický tarif s rychlostí 2000 Mb/s budete potřebovat Optic Box. Všechny modemy zvládnou připojit až 10× víc zařízení než běžný modem.
Jak bude probíhat změna poskytovatele? Nezůstanu bez internetu?
Výpadku služeb se nemusíte bát. Převod k nám proběhne plynule. Všechno, co budete potřebovat k převodu internetu, najdete tady.
Můžu si změnit rychlost internetu?
Ano. Pokud máte na dané adrese dostupnou vyšší nebo nižší rychlost, můžete tarif kdykoliv změnit. Požadavek vyřešíte jednoduše na bezplatné zákaznické lince 800 02 02 02.
Co obsahuje Oneplay k Internetu?
Ke svému internetovému tarifu dostanete Oneplay k Internetu se 46 televizními kanály. Těšit se můžete na oblíbené stanice České televize, Novy, Primy nebo Barrandova. Nechybí ani filmové, dětské a dokumentární kanály. Každý měsíc se můžete podívat na 5 titulů z videotéky filmů a seriálů Oneplay. A prvních 7 dní získáte vybraný obsah z vyššího plánu na vyzkoušení.
Co dělat v případě nespokojenosti?
Řekněte nám, co je špatně. Zavolejte na naši bezplatnou zákaznickou linku (800 02 02 02) nebo se stavte v kterékoliv O2 Prodejně. Společně najdeme řešení, které bude vašim potřebám vyhovovat líp. Pokud jste definitivně rozhodnutí pro odchod, i tehdy jsme tu pro vás. Odejít je snadné. Abyste nemuseli nic hledat, tady najdete postup, jak službu zrušit.
-
Často kladené dotazy k O2 Security PRO
Co je to O2 Security PRO?
O2 Security PRO je služba, která zabezpečuje vaše internetové připojení.
Před čím mě O2 Security PRO chrání?
Před bezpečnostními hrozbami jako jsou viry, spyware, trojští koně, phishing. Zabrání přístupu k doménám obsahujícím nebo šířícím malware. U vyšších bezpečnostních profilů zajistí i blokaci obsahu pro dospělé nebo her.
Ochrání všechna připojená zařízení – telefony, počítače i ostatní firemní zařízení.
Jak funguje O2 Security PRO?
Zablokuje vstup na stránky, které mohou obsahovat zavirovaný obsah - kód, soubor nebo aplikaci.
Musím O2 Security PRO aktualizovat?
Ne. O2 to udělá za vás, o nic se nemusíte starat.
Jak můžu vypnout či znovu zapnout SMS a e-mailové notifikace o zachycené hrozbě?
1) Přihlaste se do Moje O2 a otevřete si přehled služeb.
2) Vyberte internetový tarif, u kterého chcete nastavení změnit.
3) Klikněte na tlačítko Změnit úroveň zabezpečení.
4) Pro vypnutí ve volbě Notifikovat incidenty odklikněte nastavení.
5) Pak klikněte na dokončit změnovou Objednávku.
-
Úrovně zabezpečení internetového připojení
Nabízíme čtyři úrovně zabezpečení. Při objednání tarifu máte výchozí Profil 1. Úroveň zabezpečení si můžete v Moje O2 zadarmo změnit tak, jak potřebujete.
Úrovně zabezpečení
1) Profil 0
Pokud nastavíte Profil 0, zabezpečení se vypne.2) Profil 1
Blokuje přístup na nebezpečné stránky (DNS filtr).3) Profil 2
Blokuje malware (škodlivé programy), škodlivý provoz ohrožující vaše zařízení, přístup na nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika jako jsou nežádoucí reklamy, sledovací prvky, nebo nešifrované spojení.4) Profil 3
Blokuje malware, škodlivý provoz, nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika.
Kontroluje potenciálně závadné webové stránky a poskytuje ochranu před riziky hromadného sdílení dat např. torrenty. Řídí vytíženost připojení.5) Profil 4
Blokuje malware, škodlivý provoz, nebezpečné stránky a základní bezpečnostní rizika.
Kontroluje potenciálně závadné webové stránky a poskytuje ochranu před riziky hromadného sdílení, např. torrenty.
Dále blokuje obsah pro věkovou skupinu 18+ (pornografie, hazard a online hry) a zahrnuje zabezpečení proti přetížení připojení.* U tarifů řady Internet Kabelový PRO je dostupná pouze úroveň zabezpečení Profil 0 a Profil 1.
Jak změnit úroveň zabezpečení?
1) Přihlaste se do Moje O2 a otevřete si přehled služeb.
2) Vyberte internetový tarif, u kterého chcete nastavení změnit.
3) Klikněte na tlačítko "Změnit úroveň zabezpečení."
4) Zvolte novou úroveň zabezpečení a volbu uložte.
Nenašli jste odpověď? Podívejte se do naší podpory nebo nás kontaktujte.