Omlouváme se za výpadek služeb

V noci z 13. na 14. června došlo v našem centrálním uzlu k technické závadě, která způsobila výpadek některých služeb. Naši technici začali na odstranění problému okamžitě pracovat a přibližně v 1:30 hod. ráno se podařilo provoz služeb obnovit.

 

Za vzniklé komplikace se upřímně omlouváme a děkujeme za trpělivost. 

 

Uvědomujeme si závažnost celé situace a pracujeme na technických opatřeních, která zlepší odolnost sítě a minimalizují riziko podobných událostí.

 

Pokud vaše služba nefunguje, restartujte (vypněte-zapněte) prosím svůj router. Router v žádném případě není nutné resetovat do továrního nastavení ani měnit zapojení kabelů - tyto kroky mohou způsobit, že služba přestane fungovat a neobnoví se standardní cestou. 

 

V případě, že by potíže přetrvávaly, neváhejte kontaktovat naši technickou podporu na lince 800 80 70 60.