Ruku v ruce s O2 - zůstáváme s vámi
Značka Nordic Telecom zůstává s vámi. Díky spojení s O2 vám ale nabídneme další služby
Co se mění?
Od 1. 4. 2025 jsme se spojili s O2 Czech Republic a.s. Pro naše zákazníky se nic nemění – ceny i podmínky služeb zůstávají stejné, ale brzy se můžete těšit na pestřejší nabídku služeb.
- Značka Nordic Telecom zůstává s vámi.
- Pro zákazníky se nemění podmínky ani ceny služeb.
- Kontakty a bankovní údaje jsou stále stejné.
- Díky spojení se můžete těšit na širší nabídku a nové služby.
Časté dotazy ohledně spojení s O2
-
Je pravda, že se Nordic Telecom dělí mezi O2 a CETIN?
Ano, společnost O2 rozdělením přebírá zákazníky Nordic Telecom, zatímco CETIN infrastrukturu a velkoobchodní partnery. Tuto přeměnu povolil také Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
Pro zákazníky Nordicu se ale nic nemění. Služby fungují za stejných podmínek, vč. ceny. -
Jaké výhody pro mě jako zákazníka má vaše spojení s O2?
Pro zákazníky Nordicu se prozatím nic nemění. Služby fungují za stejných podmínek, vč. ceny. V tuto chvíli pracujeme na propojení systémů tak, abyste mohli v budoucnu čerpat veškeré výhody, které jsou nyní dostupné pro zákazníky O2. Jakmile bude vše připraveno, budeme vás včas předem informovat.
-
Znamená spojení, že mě O2 převádí k sobě?
O2 přebírá zákazníky Nordicu, ale pro vás se tím v tuto chvíli nic nemění. Značka Nordic Telecom zůstává s vámi. Pokud by nastala jakákoli změna, budeme vás včas informovat - minimálně jeden měsíc předem.
-
Jsem zákazník Nordicu a chci služby od O2, abych získal Unity cashback od AirBank.
Přenos vašich internetových služeb do O2 zatím není možný. V tuto chvíli pracujeme na propojení systémů tak, abyste mohli v budoucnu čerpat veškeré výhody, které jsou nyní dostupné pro zákazníky O2.
-
Kam se mohu obrátit, když chci řešit své služby od Nordic Telecom?
V tuto chvíli se pro vás nic nemění – kontakty, na které jste zvyklí, zůstávají stejné. Značka Nordic Telecom tu zůstává s vámi, stejně tak je vám k dispozici stávající zákaznická linka 800 80 70 60 a e-mail: info@nordictelecom.cz.
-
Nedojde teď ke zdražení služeb?
Žádné zdražování služeb neplánujeme. Chápeme, že změna poskytovatele může vyvolat otázky, a naším cílem je, abychom vám poskytovali služby bez jakýchkoli komplikací. Pro zákazníky neměníme podmínky, ani ceny služeb – vše zůstává tak, jak jste zvyklí.
-
Doteď mi služby fungovaly, nyní ne. Co se děje?
Rozumíme, že výpadek služeb může být nepříjemný. Tato situace však nesouvisí s převodem zákazníků pod O2. Síť, na které služby fungují, je stále stejná a řízená stejně jako doposud. Pokud zaznamenáte potíže, zavolejte prosím co nejdříve na linku 800 80 70 60, kolegové z technické podpory se na řešení obratem podívají.
-
Jak to bude s mou Nordic TV? Budu si moci stále vybrat tarif nebo doplňkové balíčky?
Ano, stačí zavolat na linku 800 80 70 60, kde vám rádi službu nastavíme podle vašich preferencí. V tuto chvíli se pro vás nic nemění. Pokud bychom do budoucna dělali jakékoli změny, budeme vás o tom včas informovat.
-
Co bude s mým zařízením, které mám od Nordicu v pronájmu?
Nemusíte mít obavu, nic se pro vás nemění – vaše pronajatá zařízení a služby fungují stejně jako doposud. Pokud by v budoucnu došlo ke změnám, budeme vás včas informovat.
-
Chci vrátit své zařízení z pronájmu od Nordic Telecom. Můžu jej vrátit na pobočku O2, když už jste jedna firma?
Zařízení pronajaté od Nordic Telecom je potřeba vrátit podle pokynů uvedených v komunikaci k ukončení služby. Doporučujeme se těmito pokyny řídit, aby vše proběhlo hladce. Děkujeme za pochopení.
-
Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Zavolejte prosím na linku 800 80 70 60 nebo nám napište e-mail na info@nordictelecom.cz. Rádi vám odpovíme.