Podpora

Televize

  • Jakým způsobem mohu hradit vyúčtování služby Nordic TV?

    Faktury Vám budou chodit zpětně za každý předcházející měsíc. Aktuálně nabízíme tyto možnosti úhrady vyúčtování a je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte:

    BANKOVNÍ PŘEVOD
    Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 2108290141/2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle Vašeho vyúčtování.

    TRVALÝ PŘÍKAZ
    Trvalý příkaz je potřeba nastavit ve prospěch čísla účtu 2108290141/2700. Vždy je nutné uvést specifický symbol, což je Vaše zákaznické číslo. Variabilní symbol nesmí být uveden.

    QR PLATBA
    Provedení platby pomocí QR kódu z Vašeho vyúčtování.

  • Jak mohu službu NORDIC TV aktivovat na dalším zařízení jako je počítač nebo telefon?

    Jednoduše, na našich stránkách se přihlásíte do záložky Nordic TV, pomocí Vašich přihlašovacích údajů. Po přihlášení můžete měnit počet registrovaných zařízení nebo sledovat Nordic TV online. Přihlašovací údaje Vám byly zaslány e-mailem při zřízení služby.

  • Jak velký vliv má sledování televize na rychlost mého internetového připojení?

    Sledování televize vytěžuje část kapacity internetové přípojky a rychlost připojení tedy ovlivňuje. Při sledování na více zařízeních se toto vytížení sčítá. Z jednoho zařízení může jít o vytížení například o 3-5 Mbps.

  • Mohu si nastavit titulky v Set-top boxu?

    V tuto chvíli není volitelné sledování pořadů s titulky podporováno.

  • Co znamená u set-top boxu označení HD?

    Zkratka HD značí, že přijímač je schopen zobrazovat televizní pořady ve vysokém rozlišení obrazu. Ve spojení s kvalitní televizí HD ready či FULL HD Vám zajistí krásný zážitek při sledování oblíbených pořadů. V každé z naších TV nabídek naleznete TV programy, které vysílají v HD kvalitě.

  • Jak probíhá zprovoznění Televize?

    Jednoduše na našich stránkách si objednáte službu Nordic TV. Pokud si objednáte službu bez set-top boxu, po potvrzení smluvních dokumentů vám zašleme přihlašovací údaje do služby Nordic TV, kde si jednoduše můžete již zpárovat vaše zařízení (smartTV aplikace, notebook, mobil). V případě, že jste si objednal službu se set-top boxem vám přihlašovací údaje do služby zašleme po převzetí set-top boxu nebo po jeho instalaci našim technikem (v případě, že jste si objednal současně nás internet a TV).

  • Jak si aktivuji objednanou službu bez set-top boxu?

    Po dokončení objednávky Vám e-mailem přijde párovací PIN kód. Po převzetí set-top boxu a jeho zapojení budete automaticky vyzváni k jeho zadání. Po zadání kódu je služba aktivní a můžete ji začít naplno využívat. Jednoduchý návod naleznete ZDE. V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností Vám rádi poradíme na naší Zákaznické lince.

  • Jak si aktivuji objednanou službu se set-top boxem?

    Stačí ve Vašem emailu potvrdit objednávku a vyčkat na přihlašovací údaje do Nordic TV. Návod na přihlášení ke službě Nordic TV naleznete ZDE

  • Jak mohu provést změnu tarifu u služby Nordic TV a kdy změna nastane?

    Požadavek na změnu tarifu můžete zadat kdykoliv přes Nordic Samoobsluhu. Změna nastane během několika minut. O změně budete informováni pomocí SMS.

  • Kolik mě bude stát Televize?

    Měsíční poplatek za službu Nordic TV záleží na tarifu, který si vyberete. Tarif Nordic TV HD s 80 HD kanály a videotékou v ceně je účtován měsíční částkou 225 Kč. Tarfi Nordic TV HD Plus s více než 120 HD kanály a videotékou v ceně je účtován měsíční částkou 495 Kč.V případě, že si sjednáte současně náš internet a Nordic TV, získáte trvalou slevu 50 Kč měsíčně.

  • Jak probíhá instalace set-top boxu?

    Po převzetí set-top boxu a jeho zapojení zadáte párovací PIN kód, který Vám přišel po dokončení objednávky e-mailem. Následně můžete službu nerušeně používat. Více informací ohledně instalace set-top boxu naleznete ZDE.

  • Musím ke službě vlastnit „chytrou“ televizi?

    Pro využívání služby nemusíte vlastnit chytrou televizi. Stačí, když máte internetové připojení v dostatečné rychlosti (nejméně 5 Mb/s) a koupený set-top box. Následně jednoduše propojíte svoji stávající televizi s daným zařízením a můžete využívat všechny chytré funkce, které naše služba nabízí. Samotná instalace trvá přibližně 5-10 minut a zvládne ji i člověk bez zkušenosti se zapojením podobných zařízení. V případě, že chcete službu využívat pouze na svém mobilu, tabletu nebo počítači, není třeba ani set-top box.


    Seznam podporovaných zařízení pro objednávky přijaté do 5.2.2020 naleznete ZDE.
    Seznam podporovaných zařízení pro objednávky přijaté od 6.2.2020 naleznete ZDE.

  • Mohu si nahrát film?

    Nahrávání pořadů, filmů i seriálů je samozřejmě umožněno. Pokud jste si objednal službu do 5.2.2020 (včetně), můžete si nahrát až 20 hodin. V případě, že jste si objednal službu po datu 5.2.2020, máte k dispozici až 120 hodin nahrávání.

  • Mohu sledovat vysílání zpětně?

    Ano, můžete se podívat na nabídku až 7 dní zpětně.

  • Pokud chci využívat službu televize, musím mít internet od Nordic Telecom?

    Ne, službu Nordic TV můžete využívat na jakémkoli internetovém připojení, nezávisle na Vašem internetovém poskytovateli. Pouze, prosím, ověřte, že máte dostatečně rychlé připojení, nejméně 5 Mb/s. Pomalejší připojení by mohlo mít dopad na kvalitu služby.

  • Co dělat, když zapomenu heslo do rozhraní Nordic TV?

    Je to jednoduché, zapomenuté heslo do rozhraní Nordic TV naleznete, popřípadě si ho můžete i změnit, po přihlášení do Nordic Samoobsluhy.

  • Jaká je nejnižší nutná přenosová rychlost pro využití služby TV?

    Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mbps.

  • Jak si mohu dokoupit doplňkové balíčky a kdy změna nastane?

    Požadavek na aktivaci některého z doplňkových balíčků můžete zadat kdykoliv přes Samoobsluhu. Aktivace proběhne ihned, cena balíčku se Vám přičte do následující faktury. Balíček má měsíční platnost a automaticky se obnovuje.

  • Co je balíček HBO GO?

    Jedná se o jednu z nejlepších videoték v Česku. Zakoupením tohoto balíčku budete moci sledovat oblíbené filmy, seriály, dokumenty z produkce HBO. Více informací ohledně registrace naleznete ZDE.

  • Na kolik zařízení se mohu dívat najednou?

    Nordic TV je možné používat současně (v jedné chvíli) až 4 zařízení, z toho 1 či více může být Set-top box. Přitom na každém zařízení je možné sledovat jiný program.

  • Kde mohu službu Nordic TV objednat?

    Službu Nordic TV si můžete objednat jednoduše zde. Vyberete si tarif, který Vám bude vyhovovat. Služba je zcela bez závazku. Pro její fungování stačí, když máte internetové připojení v dostatečné rychlosti, nejméně 5 Mb/s.

Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich používáním a ukládáním.

Více informací