Sleva 50 % na půl roku na Noridc 5G internet a Nordic TV při zadání promo kódu „vanoce“ v objednávce. Více na 5gvevzduchu.cz

My seveřané jsme zvyklí na dlouhé noci. Rádi je trávíme analyzováním cookies, můžeme vám pak web přizpůsobit, jak říkáme, na tělo. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
zavřít
Více informací

Podpora

  • Nordic 5G internet
    • Na jaké síti služba funguje?
      Službu poskytujeme na naší vlastní síti, na frekvenci 3,7 GHz.
    • Je služba Nordic 5G internet dostupná na mé adrese?
      Dostupnost služby si můžete ověřit zadáním Vaší adresy zde.
    • Jak rychle budu mít zřízenou službu Nordic 5G internet od objednání?
      Po dokončení objednávky Vás budeme telefonicky kontaktovat následující pracovní den a domluvíme se s Vámi na vhodném termínu instalace.
    • Jak probíhá instalace zařízení?
      V domluveném termínu se dostaví instalační technik, který vybere vhodné místo pro instalaci. Ta obsahuje umístění venkovní jednotky (anténa a modem) a vnitřní jednotky (Wi-Fi router). Protože je celý proces individuální, domluvíte se s technikem na podrobnostech instalace přímo na místě. Samotná instalace zabere zpravidla 2,5 hodiny. Kromě přístupu na střechu od Vás nebudeme nic dalšího potřebovat, vše obstaráme sami. Více informací o instalaci naleznete zde.
    • Aktuálně využívám jiné bezdrátové připojení s venkovní instalací přijímací antény. Mohu využít stávající rozvody?
      Využít stávající rozvod (ethernetový kabel) můžete v případě, pokud splňuje minimální technické parametry potřebné pro správnou funkčnost našeho připojení.
    • Mám vytvořenou domácí síť, mohu ji nadále využívat?
      Ano, Vaši domácí síť (switch, Wi-Fi router, ethernetové rozvody, powerline apod.) můžete nadále využívat v plném rozsahu, změní se Vám pouze zdroj internetové konektivity.
    • Potřebuji mít internet dostupný po celém domě, je to možné?
      Naše vnitřní jednotka (Wi-Fi router) je dostatečně výkonná na pokrytí běžného bytu či domu. Pokud pokrytí signálem nebude dostačující, je možné využít nadstandardní instalaci, kdy Vám technik doporučí vhodné technické řešení přímo pro Váš dům či byt. Signál je možné rozšířit umístěním dalšího Wi-Fi routeru, přes Powerline či Mesh Wi-Fi systém.
    • Jaký je rozdíl mezi standardní a nadstandardní instalací?
      Standardní instalace zahrnuje instalaci venkovní jednotky (anténa a modem), nastavení vnitřní jednotky (Wi-Fi router) a ověření funkčnosti. V případě nadstandardní instalace Vám technik může nabídnout k zakoupení další přídavná zařízení (Wi-Fi router, Powerline či Mesh Wi-Fi systém) pro zajištění dodatečného pokrytí celého Vašeho domu či bytu. Zařízení Vám také sám nainstaluje a nastaví.
    • Je internetové připojení závislé na povětrnostních podmínkách?
      Instalaci zařízení provádíme pouze na přímou viditelnost na naši základnovou stanici, a tudíž by měl být vliv povětrnostních podmínek zanedbatelný.
    • Co mám dělat, když mám internet pomalý, připojení vypadává nebo zcela nefunguje?
      Na vnitřní jednotce (Wi-Fi router) zkontrolujte, zda máte dostatečný signál z venkovní jednotky. Na vnitřní jednotce by mělo svítit alespoň 4–5 kontrolek udávajících úroveň signálu (manuál Wi-Fi routeru). V případě slabého signálu kontaktujte naši Technickou podporu. Pro ověření rychlosti připojení připojte počítač přes ethernetový kabel přímo do LAN ethernetového portu vnitřní jednotky (Wi-Fi router) a proveďte měření přes www.speedtest.net. Pokud je rychlost i po několika měřeních výrazně nižší než obvykle, kontaktujte, prosím, naše specialisty Technické podpory.
    • Jakým způsobem hradím instalační poplatek?
      Instalační poplatek hradíte platební kartou přímo technikovi po úspěšné instalaci a aktivaci služby.
    • Jak mohu hradit vyúčtování?
      Je jen na Vás, jakou metodu si zvolíte. Nabízíme následující možnosti úhrady vyúčtování:


      • BANKOVNÍ PŘEVOD
        Platby provádějte ve prospěch čísla účtu 2108290141/2700. Vždy je nutné uvést správný specifický a variabilní symbol dle Vašeho vyúčtování.

      • TRVALÝ PŘÍKAZ
        Trvalý příkaz je potřeba nastavit ve prospěch čísla účtu 2108290141/2700. Vždy je nutné uvést specifický symbol, což je Vaše zákaznické číslo. Variabilní symbol nesmí být uveden.

      • QR PLATBA
        Provedení platby pomocí QR kódu z Vašeho vyúčtování.

    • Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti?
      V případě uhrazení vyúčtování po datu splatnosti je možné, že dojde k vystavení zpoplatněné upomínky (dle ceníku služeb) a následně i blokaci služeb.
    • Co dělat, pokud mi na můj e-mail nepřijde vyúčtování?
      Vyúčtování naleznete v Nordic Samoobsluze.
    • Jak postupovat v případě poruchy zařízení?
      Kontaktujte naše specialisty Technické podpory, kteří Vám pomohou zjistit příčinu poruchy a doporučí následný postup.
    • Kam zaslat přístroj zakoupený v rámci nadstandardní instalace na reklamaci?
      Přístroj společně s reklamačním protokolem (ke stažení zde), se zasílá na adresu:

      Centrální sklad Nordic Telecom – PJ Expedis
      Františka Vítězslava Veselého
      areál Pragorent - hala č.  VS 32
      193 00 Praha 9 - Horní Počernice.

      Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní od obdržení přístroje. Na přístroje poskytované v rámci nadstandardní instalace je poskytována záruka 24 měsíců od zakoupení.
      Pro uplatnění reklamace nesmí být zařízení využíváno v rozporu se záručními podmínkami.
    • Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
      Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší Zákaznické lince. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.


      Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu: info@nordictelecom.cz.


      Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte, prosím, kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:


      Zákaznické centrum Nordic Telecom

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha 4 - Michle.

      Upozorňujeme, že reklamace vyúčtování nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ke dni splatnosti.
    • Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace?
      V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením reklamace je možné se obrátit na našeho ombudsmana, který situaci znova podrobně prověří. O výsledku budete informováni nejpozději do 30 dnů, obvykle ale v kratší době.


      Našeho ombudsmana můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu:
      ombudsman@nordictelecom.cz
      nebo písemně:


      Michaela Hájková

      Ombudsman Nordic Telecom s.r.o.

      Jihlavská 1558/21

      140 00 Praha – Michle
    • Jak mohu odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě?
      Zavolejte nám na Zákaznickou linku, poradíme Vám, jak postupovat. Pokud jste službu zakoupili přes naše internetové stránky nebo telefon, máte k dispozici čtrnáctidenní zákonnou lhůtu na odstoupení od data aktivace služby. Po tuto dobu je možné službu vrátit bez poplatků a budeme Vám účtovat pouze dobu využívání služby. Během hovoru se také domluvíte na termínu návštěvy technika, který odinstaluje zařízení u Vás doma. Instalační poplatek hrazený při instalaci je nevratný.
    • Veřejná pevná IP adresa
      Zařízení s veřejnou pevnou IP adresou je viditelné/přístupné z celé sítě internet. Veřejná IP adresa je přidělována těm zákazníkům, kteří potřebují své zařízení či server v interní síti zpřístupnit ze sítě internet.


      Před aktivací doplňkové služby „Veřejná pevná IP adresa“ vezměte prosím na vědomí zejména to, že:

      • Vaše zařízení/síť nejsou z naší strany nikterak chráněny před možnými útoky z internetu,

      • Vaši síť či zařízení si musíte zabezpečit sami,
        přístup je blokován pouze na porty 161, 162 a 8080, jejichž použití je vyhrazeno pro interní potřeby Nordic Telecom,

      • veřejná IP adresa je přidělena na konkrétní službu Nordic 5G a je zákazníkovi zapůjčena po dobu využívání služby,

      • doplňková služba „Veřejná pevná IPv4 adresa“ je zpoplatněna měsíčním paušálem
      • .
        Pro běžnou komunikaci není veřejná pevná IP adresa potřeba, zcela postačující je privátní IP adresa, kterou standardně přidělujeme a na kterou je aplikována ochrana před možnými útoky ze sítě internet.